slaviozo 1 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Jak w temacie dzis rano po przekreceniu zaplonu i wlaczeniu silnika zaczelo mi pikac z 3 razy i potem przestalo.... kiedys tez tak mi pikalo jak jechalem powoli na 1 na dziurach ? od czego to ?] chodzi mi o ten czerwony wykrzyknik w kółku Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianekZg 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 brak płynu hamulcowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0styyy. 10 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Dodaj tagi :gwizdanie: btw. klocki w B6 mają jakiś czujnik zużycia, czy coś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bediks 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 akumulator kaput[br]Dopisany: 16 Styczeń 2012, 21:30_________________________________________________po przekreceniu zaplonu jest ok prawda?? po odpaleniu silnika od razu wykrzyknik i pikanie?? akumulator umiera podczas obciazenia i czas go wymienic, długo masz obecny?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luibuki 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 na moje to cos z ukladem chamulcowym.. albo plyn albo kocki Link to comment Share on other sites More sharing options...
bediks 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 zadne klocki , od klocków jest zółty i wyglada zupelnie inaczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASATO 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 taki symbol wyskakuje na FISie gdy: - poziom płynu hamulcowego jest za niski - albo jeśli jest jakiś błąd w systemie ABS Link to comment Share on other sites More sharing options...
bediks 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 jesli by był bład na absie to nie swiecila by sie kontrolka od absu?? u mnie jak i u kolesia w blizniaczym aucie ta kontrolka pokazywala sie kiedy akumulator juz nie domagal, po wymianie aku u mnie jak i u kolegi kontrolka wiecej sie nie pokazywala, ładowanie aku nie pomagalo, płyn byl w porzadku jak i cały uklad hamulcowy, brak błedów na vagu autorze -sprawdzales stan płynu hamulcowego?? -podpinałes vag?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luibuki 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 u mnie jak mialem wyciek plynu to sie takie cos pokazalo bo stan byl za maly Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianekZg 2 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Dodaj tagi :gwizdanie: btw. klocki w B6 mają jakiś czujnik zużycia, czy coś? mają ale tylko przód niestety Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzio00 13 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 hosting images Link to comment Share on other sites More sharing options...
osax 0 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 akumulator kaput[br]Dopisany: 16 Styczeń 2012, 21:30_________________________________________________po przekreceniu zaplonu jest ok prawda?? po odpaleniu silnika od razu wykrzyknik i pikanie?? akumulator umiera podczas obciazenia i czas go wymienic, długo masz obecny?? Potwierdzam. U mnie miałem tak samo. Pojechałem na test akumulatora i prądu rozruchowego nie było nawet 300 A. Po zmianie na nowy akumulator problem zniknął. Jedź do jakiejś firmy sprzedającej akumulatory - powinni Ci zrobić test bezpłatnie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now