Szewczenko7 Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Witam Problem polega na tym ze podczas jazdy na 5 biegu ponizej 2tys obrotow silnik poszarpuje,gdy wcisne gaz i wskazowka minie 2 tys problem znika.Jest do bardzo denerwujacy objaw.Prosze o szybka pomoc. Pozdrawiam
dziuniek Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 witam jak tak miałem szarpał mi tak samo przy 1800-2000 obrotach okazało sie filtr paliwa do wymiany i przestało szarpać
wesoly1601 Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Mi też tak szarpało o 3 do 5 biegu jak miałem B5 z silnikiem 1Z i nikt nie mógł dojść co w nim siedzi... aż w końcu go sprzedałem :/
Musashi Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Problem polega na tym ze podczas jazdy na 5 biegu ponizej 2tys obrotow silnik poszarpuje,gdy wcisne gaz i wskazowka minie 2 tys problem znika.Jest do bardzo denerwujacy objaw.Prosze o szybka pomoc. standardowo, trzeba podlaczyc VAG, sprawdzic bledy, zrobic logi statyczne i dynamiczne. bez tego, na odleglosc, to wrozbiarstwo.
rikardo Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Przyczyn szarpania może być kilka mi samochód szarpał w przedziale obrotów 1800-2000. Serwis w Rzeszowie uznał, że przyczyną jest układ paliwowy (pompa, wtrysk sterujący) a przyczyną okazał się przepływomierz ale mechanik z ASO który robił mi próby drogowe nie miał o tym żadnego pojęcia.
adadur Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Wstępnie logi auta bo po tym można by wysnuć podejrzenia co siadło. Wymina filtrów powietrz i paliwa jak nie znasz przeszłości autka też wskazana.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się