Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Błąd 0550 regulacja kąta początku wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam posiadm audi a4 2,5 tdi afb tiptronik

mam taki problem w czasie jazdy zapala sie tryb serwisow i auto jedzie tylko na jednym biegu obroty max 2000

po podłączeniu do kompa w silniku był taki błąd 00550-regulacja kąta poczatku wtrysku, 17-10różnica regulacji sporadyczny i zaczyna dymic

dodam ze jak zatrzymam auto wylacze silnik i odpale zspowrotem to wszystko jest znowu ok i po jakims czasie znowu tak sie dzieje

pod kompem 01-04-004 pisze tak zawczesny zachwile sie przelancz i pisze zapóżny to w 2 okienku a w 3 okienku 2,2

04-blok000 pole9 - 123, pole 2 -63

ja nic nie wymieniałem dodam ze juz rozrząd mam do wymiany od ostatnie mineło 140 tys km czy jest ze moożliwość że pasek przeskoczył?

Opublikowano

koniec pompy nadszedl ... tloczek jest zatarty - szukaj nastepnej

Opublikowano

550 to pompa. a dokładnie sterownik. proponuje regeneracje. jak jest juz lipa ze skrzynia to pompa totalnie roz..j**ana.

Współczuje bo własnie się z ta kwestia uporałem.

Może to pomoże:

kod błędu : 00550 (odpowiedni kod OBD 17656 )

Możliwe objawy:

Spadek mocy przy wyższych obrotach

Trudne (na zimno) start

Nieostrożne uruchomić

Auto wyłączyć się nagle i nie uruchamia się

Wzrost wartości emisji

Możliwe przyczyny:

W centrali: krusasbout / koła pasowego (śruby centralnej wyczerpane)

Fuse (s) sprawiają słaby kontakt lub łamane

Dostaw paliwa jest uszkodzony

Zbiornik ma sucho

Air w paliwie

Zatkany filtr paliwa

Rozpocznij wtrysku (czas pompy) źle

Niedawno zainstalowano nowy pasek rozrządu?

Pompa wtryskowa zablokowany lub zabrudzony

Ventil dla pierwszej dawki (N108)

Różnica sterowania

wada

przewodów i / lub połączeń do / z (N108)

Sensor Injector Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80) jest uszkodzony

Możliwe rozwiązania:

Sprawdź / wymień (s)

wyjąć bezpiecznik (i) obecnie

aby końce bezpiecznika (s) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało sprayu kontakt na nim)

bezpiecznik (i) poprzez pomiar multimetrem (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory)

bezpiecznik (i) wymiany / wymiana

Sprawdź / repair krusasbout / koła pasowego (śruby centralnej wyczerpane)

Sprawdź paliwo

Zbiornik jest pusty?

Sprawdź, czy powietrze w paliwie

Sprawdź filtr paliwa

Sprawdź pierwszego wstrzyknięcia ( czas pompy )

Sprawdź / wymień pompy wtryskowej

Sprawdź / wymień Ventil wstępnego wtrysku (N108):

przewodów i / lub połączeń do / z (N108)

do badania wyjściowego

sprawdzić / wymienić (N108)

Sprawdź / Zamień Injector Sensor Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80)

Opublikowano

To już ewidentnie zacierający się tłoczek. Jak dalej będziesz go męczył to spalisz tranzystor w sterowniku i w ogole nie odpalisz auta. Zostało jedynie zregenerować lub kupić używkę (która nomen omen moze być w takim samym stanie lub nawet gorszym) Jakby nie było 2 tygodnie na jajorce pod palmami będzie trzeba włożyć w samochód.

Opublikowano

nie-blondynek pierwsze co by zrobil to sprawdzil ustawienie kata wtrysku czyli 004BS, 004S (zarowno wartosc jak i STRONA )

Jezeli np kat wtrysku na LATE bylby np 1BTDC (w konwencji starego vagcoma wartosc z plusem to BTDC a z minusem ATDC - w nowszych strona podana jest w naglowku loga) to z duzym prawdopod generowaloby to taki blad... reasumujac: nalezy sprawdzic prawidlowosc ustawienia kata wtrysku... nie mam wiedzy ale nie moge wykluczyc czy np zle dzialajacy (ale np. nie widziany jako blad wtrysku sterujacego) wtrysk sterujacy nie moglby powodowac takiego bledu (do weryfikacji u mechanika takiego co wie i umie troche wiecej niz "jak zmienia sie klocki i olej")

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

U kolegi pojawial sie ten blad po zmianie walkow i zleustawionym kacie poczatku wtrysku.Po ustawieniu dobrze kąta auto ozylo aq blad po dzien dzisiejszy juz sie nie pojawil

Opublikowano

nie-blondynek pierwsze co by zrobil to sprawdzil ustawienie kata wtrysku czyli 004BS, 004S (zarowno wartosc jak i STRONA )

Jezeli np kat wtrysku na LATE bylby np 1BTDC (w konwencji starego vagcoma wartosc z plusem to BTDC a z minusem ATDC - w nowszych strona podana jest w naglowku loga) to z duzym prawdopod generowaloby to taki blad... reasumujac: nalezy sprawdzic prawidlowosc ustawienia kata wtrysku... nie mam wiedzy ale nie moge wykluczyc czy np zle dzialajacy (ale np. nie widziany jako blad wtrysku sterujacego) wtrysk sterujacy nie moglby powodowac takiego bledu (do weryfikacji u mechanika takiego co wie i umie troche wiecej niz "jak zmienia sie klocki i olej")

Pozdrawiam,

Przemek

widzisz Przemku, ja ostatnio miałem taki wtrysk sterujacy że na zimno niepokazywał błędów, dopiero pochwili jakies 40 stopni głupiał, co gorsza, dawał sygnał za chwile go nie dawał, pompa raz nadrabiała nastawnikiem za chwile szła na 0, błędu wtrysku na Vagu nie było, no bo teoretycznie był sprawny, rezystancja w normie,.

także jak już wspomniałeś, właściwa diagnoza podzespołów, potem weryfikacja stanu pompy,.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...