maciek_gdansk87 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 witam, zastanawiam sie nad kupnem passata b6 albo a4 2.0 tdi. czy samochody z tymi silnikami sa tak naprawde awaryjne jak wszedzie na forach pisza? silnik z jakim oznaczeniem jest Waszym zdaniem najtrwalszy ? mam okazje kupic BSY ale nigdzie nie widze opini co to za silnik i czy tez sa w nim jaja z tymi pompwtryskami, glowica, pompa oleju itp ?
.Pablo. Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Kolego ile osób tyle opini na temat 2,0. Z początku produkjci miały wady w późniejszych wersjach je usunięto przynajmniej częściowo. Wszystko zależy od przebiegu bo wiadomo korekta licznika zawsze jest robiona i jak ktoś kupuje auto z licznikowym przebiegiem 140tys km a faktycznie ma ponad 300tys to ma prawo się zepsuć co czy owo. Ponad to wszystkie nowe diesle są delikatne nie tylko silniki audi ale innych koncernów też. To nie czasy beczek które robiły 1000000km bez remontu . Ja mam 2.0 tdi BPW nie narzekam żadnych usterek jak na razie nie miałem z wyjątkiem uszczelki pod głowicą zrobiłem i dalej hula aż miło. Co do kodów silnika to niestety nie pomogę.
powaguspisz Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ale widzisz uszczelkę pod głowicą wymieniałeś już moze to nie sa koszta moze to jest jest nic wielkiego ale planowanie uszczelak robot ai pare złotych będzie. Fakt ze silniki Diesla nie są teraz extra trwwwałe itp ale kurcze auto w okoliach 200 tyś, 3/4 letnie i wymienaić uszczelkę pod głowicą to masakra, DIESLE To nie ta epoka prosze pana smoka Chcesz diesla z nowszych kup 1,9 TDI 105 km i będziesz miał mniejszy kłopot niz z 2,0 no i uważać trzeba niestety w Dielsu na przebiego tutaj sie cuda dzieją.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się