Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Coś mi szumi przy dodawaniu gazu + traci moc


maciaas_gda
 Share

Recommended Posts

witam

od jakiegos czasu cos mi szumi. Tzn. Jade sobie np zalozmy 20km/h i daje mu "wpyde" to zaczyna cos mi szumiec. Jak nie dam wpyde to nic nie szumi. Dzieje sie to tylko przy przyspieszaniu, czyli kiedy dodaje mu predkosc...

Druga sprawa to zamula mi silnik jak wpakuje go na duze obroty. Traci moc, tak jakby odcina moc i jedzie wtedy jak mul. Jak wylacze silnik i wlacze to jedzie normalnie a potem jak go dam w obroty to znowu muli i kolo sie zamyka. WIem ze to cos moze byc cos z zaworemn75 lub przeplywka. Ile naprawa tego gowna kosztuje?

pzdr

Link to comment
Share on other sites

bylo 100tki razy, silnik lapie tobie notlaufa - tryb awaryjny. podlacz VAG, sprawdz bledy, zrób logi - jak to zrobisz to napisz ( moze masz dziure w dolocie)

Link to comment
Share on other sites

nieszczelność w dolocie, gdzieś dmucha porządnie- stąd szum

przerabiałem to

trza by aby sprawdzić centymetr po centymetrze całą drogę dolotu

Link to comment
Share on other sites

zgadza sie. sprawdzilem wszystkie weze i pare dziur bylo. zaizolowane i wszystko smiga

:shocked: pare ...

zaizolowanie to rozwiazanie tymczasowe .. zacznij rozgladac sie za nowymi przewodami ....

Link to comment
Share on other sites

zgadza sie. sprawdzilem wszystkie weze i pare dziur bylo. zaizolowane i wszystko smiga

:shocked: pare ...

zaizolowanie to rozwiazanie tymczasowe .. zacznij rozgladac sie za nowymi przewodami ....

nic nie pisze o dymieniu a to typowy objaw dziur w dolocie,moze nie zauwazyl :)

Link to comment
Share on other sites

zgadza sie. sprawdzilem wszystkie weze i pare dziur bylo. zaizolowane i wszystko smiga

zaizolowane, to ci metoda :laghing2: :doh1:

Link to comment
Share on other sites

zgadza sie. sprawdzilem wszystkie weze i pare dziur bylo. zaizolowane i wszystko smiga

zaizolowane, to ci metoda :laghing2: :doh1:

jak bys mial 0,00001 mm dziurke to kupilbys caly nowy waz ? to kupuj... :polew: :th:

'pare dziurek" to metafora taka... byla jedna i nie duza :)

nic nie dymialo...moze byla za mala i tylko sie w tryb awarayjny wlaczal przy szybkim wchodzeniu na duze obroty.

jak jeszcze raz pieprznie to juz nie bede kleil tylko kupie nowy waz. ale jest tak zrobione ze nic nie powinno sie dziac.

Link to comment
Share on other sites

jak bys mial 0,00001 mm dziurke to kupilbys caly nowy waz ? to kupuj... :polew: :th:

przy pełnym obciazeniu [czyt.pełnym doladowaniu-cienisnie jest duze] dziurka robi sie troszke wieksza .... [to chyba logiczne bo waz jest gumowy :naughty:] ....

ale jak pokleiles to dobrze .... :laghing2: :laghing2: :laghing2:

Link to comment
Share on other sites

zgadza sie. sprawdzilem wszystkie weze i pare dziur bylo. zaizolowane i wszystko smiga

zaizolowane, to ci metoda :laghing2: :doh1:

jak bys mial 0,00001 mm dziurke to kupilbys caly nowy waz ? to kupuj... :polew: :th:

'pare dziurek" to metafora taka... byla jedna i nie duza :)

nic nie dymialo...moze byla za mala i tylko sie w tryb awarayjny wlaczal przy szybkim wchodzeniu na duze obroty.

jak jeszcze raz pieprznie to juz nie bede kleil tylko kupie nowy waz. ale jest tak zrobione ze nic nie powinno sie dziac.

A próbowałeś kiedyś zaizolować dziurawy wąż ogrodowy?? Działało? :naughty: Tak na serio to jeżeli to któraś z krótkich gum to lepiej zrobisz kupując rurę od turbo do silnika andorii (lublin, żuk) jest mocniejsza od tej w audi bo jest podwójnie zbrojona i trzy razy dłuższa, więc możesz za 12 złotych mieć 3 gumy do audi :naughty: 4 złote za sztukę [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2008, 19:20 _________________________________________________ :decayed:

zaizolowane, to ci metoda :laghing2: :doh1:

jak bys mial 0,00001 mm dziurke to kupilbys caly nowy waz ? to kupuj... :polew: :th:

Uwierz mi maciaasku, kupił by :>
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...