Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Audi A6 C6 2.0 TDI po programie u ROGALLA


peter22

Rekomendowane odpowiedzi

ale trzeba go móc regulować...wiesz ze to bedzie tylko ratowanie a nie profi przeróbka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ta turbina co wkleiłem zdjecie ma taki ogranicznik oryginalnie czytaj fabrycznie , z regulacją nie będzie problemu .:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz racje na brd miał 211KM a po zmianie na caha wyszlo 216KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam, udało się wszystko zmieścić pod maską?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze wydech został do dokonczenia i poskrecac na gotowo. Czasowo mechanior nie wyrabia . mają dwie 3.0 tdi z uwalonymi silnikami i dlatego troche schodzi moje jest robione z doskoku:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strojenie pewnie po nowym roku . teraz planujemy zrobić wydech do połowy zeby auto wyjechało a jak sie wyrobią z tymi 3.0 to trzeba bedzie dalej pociągnąć. W tej chwili od turbiny idzie 3 cale , a d połowy jak sie rozchodzi na dwa bedzie 2,5 cala .

Dokładnie za te 3.0 tdi to troche sianka zgarną w porównaniu do mojej:grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie sostaje tak jak jest czyli wydech 3 cale do momentu aż sie rozchodzi na dwa (poprawione bo łączenie wcześniej było chwilowe) teraz czekam na termin i jae na korekte zobaczymy co wyjdzie . Rozmawiałem z Witkiem i powiedzial ze szkoda że nie jest zrobiony wydech do końca , ale z kasy sie wywaliłem i narazie trzeba tak zostawić jak jest. Jak wyjdzie mału to sie zrobi wydech do końca i wsadzi mocniejsze pompki . nie wiadomo jaki pompki siedzą bo silnik od mitsubishi . Ale to sie zobaczy , nie mam ciśnienia na ilość koni. Już teraz przed korektą auto sie ktęci do 5000 i dół też jest spoko. Jak bedzie korekta to wkleje wykres. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy co powie mój mechanior bo na forum streetreacing zaba888 wytknał pare błędów . ale nie widział turbo live a zdjecia wszystkiego nie oddają . Myśle że witek nie polecił by jakiegoś słabego fachowca.:wink:

Jak widać najlepszym się zdarza i fachowiec polecony kompletnie nie potrafi przerobić GTB dodatkowo uszkadza turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto siedzi w temacie gtb ten wie po 1 fotcze czy jest dobrze przerobiona czy zle

Akurat jeśli chodzi o TurboBogdana to sprezarki robią bdb i w dobrej cenie ,lecz ta ich pseudo przeróbka to totalny niewypał i kompromitacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało to poprawione (na tyle ile sie dało dzieki waszej pomocy ) teraz trzeba czekac na wynik z rolek

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ----------

Na streetreacing forum fido-dido wkleił wykres swojego auta 280 KM to musi latać:kox::kox:

---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:18 ----------

61402_446786872047632_436168444_n.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po korekcie , Nm ograniczony z uwagi na duży przebieg sprzęgła i dwumasu.

IMG_0620.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***iście jedzie, nie myślałem że tyle wyjdzie :kox: jedzie od samego dołu identycznie jak caha a góra to już poezja , na 4 biegu gubiłem trakcję w drodze powrotnej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No piękny piękny, całe szczęście ze udało się poprawić turbo to i wynik wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...