Jump to content
IGNORED

[B6 ASN] Turbo do B6 3.0 Quattro.....(220KM)


Recommended Posts

Witam!

Zakuipłem w ostatnim czasie A4 B6 3.0 220KM (Quattro)

Mam takie pytanko, poniewaz w ciagu najblizszych 5-ciu miesiecy chcialbym ja uturbic:

Ile moglbym z niej wyciagnac przy budzecie nie przekraczajacym 8 tys. PLN ???

Nie ukrywam ze chcialbym zeby bylo to powyzej 300KM ale zeby turbina i sprzet do niej nie byly jakies stare i ostro uzywane (najlepiej nowe).

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że jesteś kompletnie zielony :wink4:

Masz dwa kolektory wydechowe. Jeżeli chciałeś uturbic to auto to potrzebujesz dwie turbiny, dwa kolektory wydechowe robione na zamówienie z kwasówki, jeden intercooler plus orurowanie, wieksze wtryski razy 6 i wystroić to.

Cena jak dla mnie... koło 13-14 tysięcy

Dla 300KM sugeruję zainstalować kompresor.

Link to comment
Share on other sites

Jak nie chcesz mieć druciarni pod maska to nie da rady.

Mozesz sobie filtr powietrza zmienić, wydech zmienić ale więcej jak +15 koni nie przybędzie...

Ewntualnie zadzwoń jeszcze do firmy www.unitronic.pl i zapytaj czy nie podjąłby się zmiany elektroniki silnika :th:

Link to comment
Share on other sites

No to ladna sumia pieniedzy wchodzi tu w gre..... a ile z takich dwoch turbinek mozna wycisnac ??

To bedzie cos podobnego do RS4 (2.7 biturbo) ??? Bo jak juz wchodza w gre takie koszty to nie ukrywam ze chcialbym zeby conajmniej miala te 350PS .....

Link to comment
Share on other sites

Ale problem w tym że nigdy nie zobaczysz 350KM bez kutych tłoków i korb...

Ja na twoim miejscu zapomniałbym o sprawie. Albo sprzedaj i kup 1.8TQ i wtedy tak za około 13-14 tysięcy będziesz miał +300KM

Link to comment
Share on other sites

lepiej jedz na wczasy

Link to comment
Share on other sites

lepiej jedz na wczasy

ctv byku jak Ty coś przypierdolisz to koniec swiata!! :polew:
Link to comment
Share on other sites

lepiej jedz na wczasy

dookola swiata .... :polew:

Link to comment
Share on other sites

lepiej jedz na wczasy

Masz wene dzisiaj... :polew:

Link to comment
Share on other sites

Pozostawiam te komentarze z litości. Każdy kolejny OT kasuję.

Michalem daj znac czy bedziesz szedł dalej czy nie. Sugeruję zadzwonić tam gdzie ci napisałem. Jak nie bedziesz nic robił to zamykam temat. Daj znać.

Link to comment
Share on other sites

Koszt całej modyfikacji na kompresorze full profi to około 15 tysięcy.

Sam kompresor w USA to koszt 4 tysi $. Samo napisanie programu pod ten kompresor to około 2500 złotych.

Link to comment
Share on other sites

Guest juras

a tak z ciekawosci to czy pod dany silnik jest przypisany dany kompresor z pewna moca?

czy mozna poprostu wybrac, np. 50 czy 75ps?

Link to comment
Share on other sites

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

Za te wypowiedź masz pierwszego plusa :th:

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

Stary , kup 3.0 TDI , zrób program i ....

będziesz objeżdzał i mułowate 3.0 PB i szybsze 1.8T

:decayed:

Link to comment
Share on other sites

szybsze 1.8T

są szybsze i szybciejsze... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

OT

Objeżdzasz Oniaka? :mysli:

hehe :cool:

Link to comment
Share on other sites

Po 2 latach rezania to już nawet ja sie ciesze że 1.8 T zaczęło latać :D . Ale do 3.0 Pb to kompresor bym zapakował , jakiś używany pewnie można wyrwać za pare tyś .

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

narrator kox :polew: :polew: :polew: :polew: :decayed: kto nim był? :naughty: :naughty:

a wracając do tematu to Oniak mówił że mu się dywanik dostał pod pedał gazu i dlatego Poziek wygrał

Link to comment
Share on other sites

narrator kox :polew: :polew: :polew: :polew: :decayed: kto nim był? :naughty: :naughty:

a wracając do tematu to Oniak mówił że mu się dywanik dostał pod pedał gazu i dlatego Poziek wygrał

Poź był narratorem, sam w to nie uwierzyłem jak usłyszałem :> , ktoś musiał go za kohones złapać jak nic :kox:
Link to comment
Share on other sites

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Link to comment
Share on other sites

Guest juras
Po 2 latach rezania to już nawet ja sie ciesze że 1.8 T zaczęło latać . Ale do 3.0 Pb to kompresor bym zapakował , jakiś używany pewnie można wyrwać za pare tyś .

pakuj

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Ciekawe czy wyłączyłbyś ESP gdybyś stanął z Poźka 1.8T ( ponad 300km) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/

- kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. :hi:

Wersja 190KM bez czipa nie jeździ. Wersja 190KM z czipem już śmiaga. Wówczas nie ma znaczenia czy zdążysz wyłączyć ESP czy klime czy xenony :wink4: Bo dostajesz od takiej A4.

dla ciekawostki dorzucę linka , firma w UK przerabia 1.8 T na 450 KM

fakt koszt jedyne 11650 funtów odstraszy każdego ale 3 razy więcej mocy to jest to , takiemu 1.8 T to nawet RS4 nie da rady

http://jbsautodesigns.co.uk/jbsgt30rs.php

W PL cena za objechanie RS4 B7 zwykłą A4 1.8T Quattro to około 25 tysięcy złotych. I nie musi być to 450KM. Wystarczy 400KM i dobry soft. Na GT3071r myślę bez problemu.

Panowie miałem zamknąć ten temat. Ale każdy lubi sobie czasem pogadać...tylko proszę z umiarem :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...