Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Turbo do B6 3.0 Quattro.....(220KM)


michalem18

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jeszcze jedna wartość której ludzie raczej nie liczą :naughty: :naughty:

Można mieć i 500KM i dostać baty od 350KM :tongue4: :cwaniak1: :cwaniak1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peace :)) - mi chodziło tylko o serie... :gwizdanie: i tyle... - wiadomo że z każdego silnika po odpowiednich przeróbkach można wycisnąć duuuuużo więcej :naughty: - ja osobiście uważam , że ŻADNE auto z mocą powyżej 200KM nie jest mułem i tylko tego się czepiłem. Pewnie macie racje , że 1.8T jest wdzięczniejszym silnikiem (przy niższych nakładach finansowych więcej mocy) ale temat dotyczy 3.0 i sposobów podniesienia mocy w tym silniku więc komentarz

"odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/" był do bani... koniec OT.

na czym stanęliśmy panowie? - aaaaaaa...- kompresor...- powiedzcie jak sprawdza się w tym silniku i czy po zamontowaniu takowego trzeba od razu inwestować w kute tłoki i korbowody czy silnik pociągnie ze zwiększoną mocą bez ingerencji tak głęboko???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociągnie bez zakuwania. Kwestia problematyczna to nie zdobycie ale wystrojenie takiego kompresora. Jeżeli ktoś miałby 15 kafli na taka zabawe to słuzę pomoca i będę pomagał w projekcie :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymiga się to porządny gość mimio wszystko :decayed:

Z niecierpliwością śledziłbym taki projekt :th: To by było kolejne autko po Poziowozie które by mnie lało... trauma jak cholera!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:naughty: - trzymam za słowo :th: - dobrze , że mam to na piśmie :> - jak by co - nie wymigasz się :cool:

powiem ci tak... moge cie nawet za rękę trzymać w momentach zwątpienia :naughty: ale potem samo powiesz, że warto było rezać :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno - kompresor i zestrojenie go to wszystko czy trzeba się liczyć też z innymi wydatkami typu wydajniejsza pompa paliwa , zmiana wtryskiwaczy - w moim przypadku dochodziłby jeszcze problem z przeniesieniem napędu :mysli:- napęd na przód daje rade do jakichś 250KM a potem kibel... :kwasny: - niestety moje a4 nie jest Quattro... - może rzeczywiście trzeba sprzedać i kupić 1.8TQ? - joke... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Wtryski

2.Wydech

3. Pompa paliwa

4. pewnie sprzęgło :P

5. można pokusić się o fmic i towarzyszące orurowanie

6. strojenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma byc profi to razem z kompresorem (3500 $) to w sumie jakieś... 18 tysi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie bądźmy marzycielami :) Dokładka quattro w PL to około 8 tysięcy na uzywanych cześciach. Nikt jeszcze tego w PL do B6 nie zrobił.

Moc koło 260KM :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma byc profi to razem z kompresorem (3500 $) to w sumie jakieś... 18 tysi

Zastanawiałbym sie skoro to nie Q. Trakcja w takiej przeróbce ma duże znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trzeniu

stary szkoda ładować tyle kasy w ośkę...

poprostu zapłacisz za coś czego nie wykorzystasz

no chyba że taka moc chcesz używać tylko i wyłącznie od biegów 3-6 i na prostych drogach , bo zakrętów to ja nie widzę z ośką i taką mocą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i czytam i wydaje mi się że trochę nie przemyślałeś zakupu. Te wszystkie pytania powinieneś zadać ale zanim kupiłeś swoją A4, teraz to wszystko staję się trochę bez sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krotki z całym szacunkiem ale mnie też się wydaje że dla 250-270 kucy to chyba troszke szkoda zachodu za taka kasą - jeżeli bardzo ale to bardzo zależy Ci na mocy to 3.0 był troszke złym torem zakupu - oczywiście do odważnych świat należy i Twoja w tej kwestii decyzja ale za wartość Twojej furki + koszt modów można mieć dużo więcej z innego serca :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba macie racje...- niestety :embarrassed:- kutwa...- trzeba sprzedać i rozglądać sie za czymś innym :kwasny:- chociaż z drugiej strony mieć jedyne w swoim rodzaju 3.0 to pokusa :notworthy:- zobaczymy co się wykluje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem dawno temu 2.8 na 2.8 bi turbo , fakt zabawa była fajna ,efekt też całkiem spoko bo z 193 zrobiło sie 250 KM, ale koszty i czas poświęcony tej przeróbce (ponad pół roku) był niewymierny do chwilowej zabawy .

Zakładaj NOSa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmmm... - powiem szczerze , że podtlenek azotu jakoś do mnie nie przemawia :no: - a jak wygląda sytuacja gdybym pokusił się na przeszczep seruszka? - mój silnik i skrzynie na allegro.pl a do środka takie piękne 4.2... :notworthy:

http://moto.allegro.pl/item353861450_silnik_audi_s4_4_2_344km_rok_2003.html

-co o tym sądzicie? - skrzynie biegów też dostępne od ręki...

http://moto.allegro.pl/item361328828_audi_s4_4_2l_qatro.html

...???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ukcji masz sam silnik a potrzebujesz:

1.całą instalację elektryczną

2. komputer od S4

3. półośki od S4

4. skrzynie od S4 (wychodziły tylko quattro) więc dokładka quattro :naughty:

5. dużo innych dupereli, ktróre wyjda w trakcie montażu

NOS jest rozsądnym rozwiązaniem. Przemyśl własnie taką modyfikację :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...