jac0205 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam wszystkich. Jestem po regeneracji turbiny w firmie CARTUR. Po zamontowaniu spodziewałem się znacznej różnicy w działaniu. Przed naprawą turbinka załączała się jak jej czapka stała: 2500, 3000 obr. Po naprawie (odbudowie) wygląda to tak, że przy 2000 obr czuć wyraźnie doładowanie jednak dojście do tych obrotów trwa wieki Turbina działa tak jakby zwykła bez kierownic (mam porównanie z turbo w Peugeocie 406), a z tego co się orientuję to w turbinie z kierownicami utrzymywane jest pewne ciśnienie i turbina ładnie startuje od dołu. Tak jest w drugim moim audi (silnik AJM), Turbinka ładnie startuje od dołu. Jest jakaś różnica w budowie turbin przy silnikach AJM i ATJ (Quattro) ? CARTUR nie potrzebował żadnego kodu silnika tylko pojemność: 1.9 i na tej podstawie ustawili fabryczne ustawienia. Czyli powinno być jednakowe działanie, bo rodzaj napędu do działania turbiny tu raczej nie ma znaczenia ? Pozdrawiam.
vauxhall95 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 zrob loga 011 i bedzie wiadomo.Dlatego ja nikomu nie polecam regeneracji.Lepiej uzywke dobra,a jak wstawala tobie od 2500 to moze winna byla zawalona geometria badz grucha.
jac0205 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 Sądziłem, że lepiej ją naprawić (to dłużej pochodzi) niż zakładać używaną nie wiedząc za dużo o jej przeszłości. No ale teraz to już za późno, kasa poszła. Firma polecana przez wielu, ma dobre opinie. Zobaczymy co pokażą logi. A dodam, że w turbinie rozpadł się wirnik po stronie powietrza.
vauxhall95 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 w przypadku ATJ/AJM,korzystniej wsadzic bylo turbo awx.Bo tam jednak maja ciezsze zycie(a jezeli jeszcze ciutke przeladowuje to juz wogole) niz w afn/ahh/avg
jac0205 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeszcze jedno pytanko: czy olej zassany przez uszkodzoną turbinę może pójść na intercooler i go zatkać ? Może tu szukać winnego całej sytuacji ? IC wewnątrz ma za mały prześwit w rurkach i ciśnienie idzie z opóźnieniem ?
GOLI Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zatkać raczej nie zatka,ale wyczyścić kolektor dolotowy oraz egr nie zaszkodzi. Tam się często zapycha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się