neo1416 0 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 1. Próba statyczna: a) grupy normalnie: - 000 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69308.html - 001 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69309.html - 003 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69307.html - 004 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69311.html - 007 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69310.html - 013 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69312.html - 018 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69313.html - 023 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69314.html Basic Settings: - 000 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69305.html - 003 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69304.html - 004 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69306.html - 011 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69303.html 2. Próba dynamiczna: - 000 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69774.html - 001 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69769.html - 003 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69768.html - 004 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69770.html - 008 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69771.html - 010 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69773.html - 011 http://vaglog.rtnet.pl/neo1416_69772.html Kod silnika AHF 110KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Turbo sie przycina i dziura w dolocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted January 23, 2012 Author Share Posted January 23, 2012 Tak poza tym to ok ?? Przepływka ?? Co to jest Cold Start w grupie 4 ?? Dodam że mam problem z paleniem przy temp poniżej 10 stopni. Przez 2-3 sekundy skaczą obroty i puści białego dyma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 procent wysterowania regulatora kata wtrysku Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted January 30, 2012 Author Share Posted January 30, 2012 czy może być walnięty ten regulator i dlatego ciężej pali ?? które logi muszę powtórzyć po przeczyszczeniu turbo i załataniu dziury?? żebym wiedział że jest ok[br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 19:49_________________________________________________Wie ktoś może jaki powinien być w moim a3 kąt wtrysku ?? 49-51 ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 kat wtrysku masz dobry,a twoj silnik to AHF. Regulator pracuje prawidlowo. Najpierw pojezdzij dynamicznie.Zeby turbo pompowalo stabilnie wtedy sie zobaczy czy jest dziura w dolocie. Czesta przypadlosc ze zle pali w tych silnikach(agr,ahf,alh,asv),a na cieplym tez dlugo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted January 30, 2012 Author Share Posted January 30, 2012 na ciepłym pali od kopa, poniżej 10 stopni zatelepie 2-3 sekundy i póści białego dyma, obroty skaczą 1200 do 900 przez 2 sekundy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 A jak tam swiece zarowe ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 świece grzeją to było pierwsze co sprawdziłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Czego jak czego dziury w dolocie na pewno nie ma. Kąt wtrysku dobry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Panowie do ilu powinno spaść napięcie na akumulatorze przy odpalaniu, na wyłączonym zapłonie mam niewiele ponad 13V, na włączonym zapłonie coś powyżej 12V a przy odpaleniu spada na 10V i 8V jak pracuje to wraca na 13V z hakiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzegorzmen 1 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 po odpaleniu i jak żarowe się wyłączą to powinno być 13,5-13,8V Jak jest mniej to sprawdź ładowanie , albo kiepski akumulator Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 chodzi mi o sam moment odpalania, ile max może spaść napięcie ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 max 10V, jak spada poniżej to albo rozrusznik kwalifikuje się do regeneracji albo akumulator się kończy, dolej wody demineralizowanej bo pewnie w skrajnych celach brakuje ze 25-50ml i naładuj aku prostownikiem, weź pod uwagę że wszystkie te mierniki nie są dokładne, +/-0,5V trzeba przyjąć, jak falują obroty przy zapalaniu możesz pokusić się o odwodnienie filtra paliwa lub wymianę na nowy, a co do turbiny sterowanie działa kulawo, jak warunki się poprawią przegoń furę porządnie i wykonaj ponowie loga 011 dynamicznego, sprawdź też dolot od turbiny na kolektorze ssącym kończąc pod kątem spoceń na łączeniach - to będą nie szczelności do zlikwidowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 Rozrusznik ok jutro rano sprawdzam palenie na zimnym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Świece sprawdziłęś wyjmując je i każdą osobno podłaczałęś do akumulatora czy tylko na kontrolkę Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo1416 0 Posted May 22, 2012 Author Share Posted May 22, 2012 wyciągałem i do aku ---------- Post dopisany 22-05-2012 at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2012 at 21:40 ---------- zostawiłem temat bo przyszło lato. ---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ---------- zostawiłem temat bo przyszło lato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now