Jump to content
IGNORED

[ALL TDI] Prośba o analizę logów


neo1416

Recommended Posts

Tak poza tym to ok ?? Przepływka ?? Co to jest Cold Start w grupie 4 ?? Dodam że mam problem z paleniem przy temp poniżej 10 stopni. Przez 2-3 sekundy skaczą obroty i puści białego dyma.

Link to comment
Share on other sites

czy może być walnięty ten regulator i dlatego ciężej pali ?? które logi muszę powtórzyć po przeczyszczeniu turbo i załataniu dziury?? żebym wiedział że jest ok[br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 19:49_________________________________________________Wie ktoś może jaki powinien być w moim a3 kąt wtrysku ?? 49-51 ??

Link to comment
Share on other sites

kat wtrysku masz dobry,a twoj silnik to AHF.

Regulator pracuje prawidlowo.

Najpierw pojezdzij dynamicznie.Zeby turbo pompowalo stabilnie wtedy sie zobaczy czy jest dziura w dolocie.

Czesta przypadlosc ze zle pali w tych silnikach(agr,ahf,alh,asv),a na cieplym tez dlugo?

Link to comment
Share on other sites

A jak tam swiece zarowe ??

Link to comment
Share on other sites

Czego jak czego dziury w dolocie na pewno nie ma.

Kąt wtrysku dobry.

Link to comment
Share on other sites

Panowie do ilu powinno spaść napięcie na akumulatorze przy odpalaniu, na wyłączonym zapłonie mam niewiele ponad 13V,

na włączonym zapłonie coś powyżej 12V a przy odpaleniu spada na 10V i 8V jak pracuje to wraca na 13V z hakiem.

Link to comment
Share on other sites

po odpaleniu i jak żarowe się wyłączą to powinno być 13,5-13,8V

Jak jest mniej to sprawdź ładowanie , albo kiepski akumulator

Link to comment
Share on other sites

max 10V, jak spada poniżej to albo rozrusznik kwalifikuje się do regeneracji albo akumulator się kończy, dolej wody demineralizowanej bo pewnie w skrajnych celach brakuje ze 25-50ml i naładuj aku prostownikiem, weź pod uwagę że wszystkie te mierniki nie są dokładne, +/-0,5V trzeba przyjąć, jak falują obroty przy zapalaniu możesz pokusić się o odwodnienie filtra paliwa lub wymianę na nowy, a co do turbiny sterowanie działa kulawo, jak warunki się poprawią przegoń furę porządnie i wykonaj ponowie loga 011 dynamicznego, sprawdź też dolot od turbiny na kolektorze ssącym kończąc pod kątem spoceń na łączeniach - to będą nie szczelności do zlikwidowania

Link to comment
Share on other sites

Świece sprawdziłęś wyjmując je i każdą osobno podłaczałęś do akumulatora czy tylko na kontrolkę

Link to comment
Share on other sites

wyciągałem i do aku

---------- Post dopisany 22-05-2012 at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2012 at 21:40 ----------

zostawiłem temat bo przyszło lato.

---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ----------

zostawiłem temat bo przyszło lato.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...