electrofinger Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Wsiadam rano do auta, kręcę, odpala ale gaśnie po pół sekundy. Po sześciu kolejnych próbach nie odpala. Kręci rozrusznik ale inaczej niż zwykle, silnik próbuje załapać ale nie daje rady. Wieczorem ponowiłem próbę - odpalił na 3 sekundy i zgasł. Druga próba nieskuteczna. Auto stało niejeżdżone 2 dwa dni. Zanim kogoś znajdę z laptopem to jakieś pomysły?
lapsik Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Gdyby nie te zalapanie na 3 sekundy to glowny podejrzany imo .... A tak bez VAG to mozna gdybac ...
electrofinger Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Pompa paliwowa do sprawdzenia. Czy pompę po przekręceniu kluczyka powinno być słychać? Jeżeli tak to jest cisza...
virus191 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Przez kilka sekund powinna wydawać jakiś dźwięk.
electrofinger Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 wcale nie musi No to tu mnie kolega zbił z tropu, bo dwie osoby powiedziały, że powinno być słychać. W celu lepszej słyszalności dostałem się pod klapkę metalową i nic...
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 nie zawsze pompa zadziała miałem AEB 98r i tam dopiero w momencie uruchomieniu rozrusznika zaczynała działać teraz mam AJL 01 i po przekreceniu kluczyka słuchac ja jakieś 2 sekundy
lapsik Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 w moim aeb slychac pompe po przekluczeniu na zaplon
electrofinger Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 VAG nic nie wykazał. Auto odpalone sposobem mechanika. Pojeździłem chwilę, zobaczymy co będzie jutro, pojutrze, za tydzień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się