Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdz podcisnienia/szczelnosc

wymien filtr paliwa/sprawdz szczelnosc przewodow paliwowych

dygnij kat wtrysku w granice ~ 60

Opublikowano

cos nie tak z ukladem doladowania najlepszy jest 011BS.

Albo grucha jest walnieta,albo geometria stoi.Ale jak radzil spanky sprawdz wezyki podcisnienia.

Opublikowano

Wezyki podcisnienia do sprawdzenia i/lub sam zawór N75.

Regulacja doładowania działa tylko dzieki bezwaldnosci VTG.

Opublikowano

Sprawa jest dość dziwna bo w 011 BS kierownice stoją praktycznie w maksymalnym ustawieniu ale w dynamicznym to już tragedia - powinno być przeładowanie na dzień dobry a jednak nie jest. Przepływka niby wskazuje dobrze ale ...

Opublikowano

Kat przestawilem, teraz w BS wacha sie w przedziale 55-60

filtr paliwa bedzie dzisiaj, bo wczoraj nie mieli KNECHTA

podcisnienia jakies pol roku temu wymienialem wszystkie na nowe bo stare sie rozpadaly

troche mu sie polepszylo ale dalej momentami jest z leksza przymulony

co do sztangi w mojej turbinie, to wedlug moich obserwacji porusza sie w o polowe mniejszym zakresie niz ta w filmie ktory znalazlem na forum

Opublikowano

sprobuj podmienic N18 z N75 i zaloguj 011.I zobacz czy ta grucha jest szczelna bo identyczne przypadki bywaja w silnikach montowanych

poprzecznie,ale tam grucha jest skorodowana,szczegolnie jak ktos smiga bez podpinki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...