piotrek4415 0 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Witam Bardzo prosze o analize kondycji mojego autka. Z góry wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi. STATYCZNE: Grupy 000- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69847.html Grupy 001- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69850.html Grupy 003- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69852.html Grupy 004- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69855.html Grupy 007- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69858.html Grupy 013- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69863.html Grupy 014- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69864.html Grupy 018- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69865.html Grupy 023- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69869.html BS: Grupy 000- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69848.html Grupy 003- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69853.html Grupy 004- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69856.html Grupy 011- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69861.html DYNAMICZNE: Grupy 000- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69849.html Grupy 001- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69851.html Grupy 003- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69854.html Grupy 004- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69857.html Grupy 008- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69859.html Grupy 010- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69860.html Grupy 011- http://vaglog.rtnet.pl/piotrek4415_69862.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 sprawdz podcisnienia/szczelnosc wymien filtr paliwa/sprawdz szczelnosc przewodow paliwowych dygnij kat wtrysku w granice ~ 60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 cos nie tak z ukladem doladowania najlepszy jest 011BS. Albo grucha jest walnieta,albo geometria stoi.Ale jak radzil spanky sprawdz wezyki podcisnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Wezyki podcisnienia do sprawdzenia i/lub sam zawór N75. Regulacja doładowania działa tylko dzieki bezwaldnosci VTG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sztomel 6 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Sprawa jest dość dziwna bo w 011 BS kierownice stoją praktycznie w maksymalnym ustawieniu ale w dynamicznym to już tragedia - powinno być przeładowanie na dzień dobry a jednak nie jest. Przepływka niby wskazuje dobrze ale ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek4415 0 Posted January 25, 2012 Author Share Posted January 25, 2012 Kat przestawilem, teraz w BS wacha sie w przedziale 55-60 filtr paliwa bedzie dzisiaj, bo wczoraj nie mieli KNECHTA podcisnienia jakies pol roku temu wymienialem wszystkie na nowe bo stare sie rozpadaly troche mu sie polepszylo ale dalej momentami jest z leksza przymulony co do sztangi w mojej turbinie, to wedlug moich obserwacji porusza sie w o polowe mniejszym zakresie niz ta w filmie ktory znalazlem na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 sprobuj podmienic N18 z N75 i zaloguj 011.I zobacz czy ta grucha jest szczelna bo identyczne przypadki bywaja w silnikach montowanych poprzecznie,ale tam grucha jest skorodowana,szczegolnie jak ktos smiga bez podpinki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now