Jump to content
IGNORED

[B5 AVG] Prośba o analizę logów


piotrek4415

Recommended Posts

sprawdz podcisnienia/szczelnosc

wymien filtr paliwa/sprawdz szczelnosc przewodow paliwowych

dygnij kat wtrysku w granice ~ 60

Link to comment
Share on other sites

cos nie tak z ukladem doladowania najlepszy jest 011BS.

Albo grucha jest walnieta,albo geometria stoi.Ale jak radzil spanky sprawdz wezyki podcisnienia.

Link to comment
Share on other sites

Wezyki podcisnienia do sprawdzenia i/lub sam zawór N75.

Regulacja doładowania działa tylko dzieki bezwaldnosci VTG.

Link to comment
Share on other sites

Sprawa jest dość dziwna bo w 011 BS kierownice stoją praktycznie w maksymalnym ustawieniu ale w dynamicznym to już tragedia - powinno być przeładowanie na dzień dobry a jednak nie jest. Przepływka niby wskazuje dobrze ale ...

Link to comment
Share on other sites

Kat przestawilem, teraz w BS wacha sie w przedziale 55-60

filtr paliwa bedzie dzisiaj, bo wczoraj nie mieli KNECHTA

podcisnienia jakies pol roku temu wymienialem wszystkie na nowe bo stare sie rozpadaly

troche mu sie polepszylo ale dalej momentami jest z leksza przymulony

co do sztangi w mojej turbinie, to wedlug moich obserwacji porusza sie w o polowe mniejszym zakresie niz ta w filmie ktory znalazlem na forum

Link to comment
Share on other sites

sprobuj podmienic N18 z N75 i zaloguj 011.I zobacz czy ta grucha jest szczelna bo identyczne przypadki bywaja w silnikach montowanych

poprzecznie,ale tam grucha jest skorodowana,szczegolnie jak ktos smiga bez podpinki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...