Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pompa 10 vs 11 spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę osoby które swapowały pompę z 10 na 11 lub wymieniały sam tłokorozdzielacz w pompie (+wtryski 216) o opinie na temat spalania. Czy podczas codziennej jazdy normalnej po mieście nie upalając spalanie wzrasta? Jeżeli tak to jakie są to różnice? Jak spalanie wygląda przy butowaniu?

Opublikowano

Ja w sumie nie zanotowałem jakiegos wzrostu spalania, z tym że przesiadka z 10ki była gdy w aucie było juz 15Xkm, średnie mi wychodzi 7,3l według fisa. spalania z pełnego baku nie liczyłem bo auto odkad cena pod 6zł podchodzi nie było tak tankowane

ale napisze tak

tankujac za 100zł(5,89zł/l) robie 200-230km jeżdżac po miescie normalnie

tankujac za 200zł(5,69) (trasa + miasto) zrobiłem najwiecej 600km

Opublikowano

Mam u siebie pompę 10/11 na wtryskach seryjnych (ASV) - spalanie jest na podobnym poziomie z lekkim +

Opublikowano

Ja przerabiałem (11+ .216) i bez strojenia miałem spalanie dochodzące do 10L :gwizdanie:

Szczególnie przy upalaniu, średnie w trasie wychodziło 8 :wallbash:

ale dawki były wysokie. Po strojeniu 6, 5 przy spokojnej jeździe.

Opublikowano

Witajcie.

U mnie (11mm + 0,216 +Turbo AWX + soft) wg Fisa w trasie (130 -180km/h) 5.8l/100km, nie wydaje mi sie zeby znaaczaco wiecej palil

Chyba spalanie na postoju podskoczylo o 0,1l na godzine. Kolezanka ocenila ze glosniejszy silnik teraz jest, mnie to ciezko ocenic.

Opublikowano

Dodam jeszcze, że u mnie fis przekłamuje (nie wiem, jak u was) i realnie wychodzi więcej.

Na serii w trasie wychodziło powtarzalnie 4,2 (przeważnie 100-110km/h), w mieście 5,8-6,5 (fis), na hybrydzie trasa 5,4 (ale przeważnie 140km/h, czasem więcej), a miasto teraz w niższych temp. powyżej 6.

Mój z kolei zaczął pracować ciszej i bardziej miękko na '11 wyraźnie to odczułem od pierwszego odpalenia.

Opublikowano

Dodam jeszcze, że u mnie fis przekłamuje (nie wiem, jak u was) i realnie wychodzi więcej.

Na serii w trasie wychodziło powtarzalnie 4,2 (przeważnie 100-110km/h), w mieście 5,8-6,5 (fis), na hybrydzie trasa 5,4 (ale przeważnie 140km/h, czasem więcej), a miasto teraz w niższych temp. powyżej 6.

Mój z kolei zaczął pracować ciszej i bardziej miękko na '11 wyraźnie to odczułem od pierwszego odpalenia.

to jest zalezne od dawki paliwa :wink4: u mnie jak była dawka 3,8 i kat wtrysku 56(czy jakos tak) to dosc twardo pracował, teraz mi to zmienili po wymianie rozrzadu i mi sie nie podoba praca silnika :disgust:

Opublikowano

Mam dawkę 5,4 (na serii miałem 3,2) i kąt wtrysku 52. Elastyczność na 3 biegu od 1500-4000obr. wzrosła średnio o 1,2s.

Może to mało, ale fale mam ori, a wiadomo że DE143 z pompy 107J byłaby znacznie lepsza :wink4:

Próbowałem też na dawce 4 i chyba było ciszej, ale znawcy od hybryd nie polecają takich dawek bez korekty softu.

A jeśli chodzi o głośność to sam ASV już jest głośniejszy od AFN, więc nie ma co porównywać.

Opublikowano

ASV jest głośniejszy od AFN ? nie powiedział bym

moim zdaniem asv ciszej pracuje, a poza tym ma klapke gaszącą i inne ciśnienia wtrysków inaczej rozwiązany rozrząd

jak by nie było nowszy silnik

Opublikowano

A co innego jest w rozrządzie w ASV?

Opublikowano

a co jest takie samo ?

może źle się wyraziłem chodzi mi o napęd rozrzadu, afn ma rolke napinacz i pasek

asv 3 rolki napinacz i pompa wody

inne są tez popychacze

myśle ze to wszystko ma wpływ na to jak głośno silnik pracuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...