ispee Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Witam Proszę osoby które swapowały pompę z 10 na 11 lub wymieniały sam tłokorozdzielacz w pompie (+wtryski 216) o opinie na temat spalania. Czy podczas codziennej jazdy normalnej po mieście nie upalając spalanie wzrasta? Jeżeli tak to jakie są to różnice? Jak spalanie wygląda przy butowaniu?
Kowi87 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ja w sumie nie zanotowałem jakiegos wzrostu spalania, z tym że przesiadka z 10ki była gdy w aucie było juz 15Xkm, średnie mi wychodzi 7,3l według fisa. spalania z pełnego baku nie liczyłem bo auto odkad cena pod 6zł podchodzi nie było tak tankowane ale napisze tak tankujac za 100zł(5,89zł/l) robie 200-230km jeżdżac po miescie normalnie tankujac za 200zł(5,69) (trasa + miasto) zrobiłem najwiecej 600km
banshee Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Mam u siebie pompę 10/11 na wtryskach seryjnych (ASV) - spalanie jest na podobnym poziomie z lekkim +
Armi Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ja przerabiałem (11+ .216) i bez strojenia miałem spalanie dochodzące do 10L :gwizdanie: Szczególnie przy upalaniu, średnie w trasie wychodziło 8 ale dawki były wysokie. Po strojeniu 6, 5 przy spokojnej jeździe.
symeks Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witajcie. U mnie (11mm + 0,216 +Turbo AWX + soft) wg Fisa w trasie (130 -180km/h) 5.8l/100km, nie wydaje mi sie zeby znaaczaco wiecej palil Chyba spalanie na postoju podskoczylo o 0,1l na godzine. Kolezanka ocenila ze glosniejszy silnik teraz jest, mnie to ciezko ocenic.
banshee Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dodam jeszcze, że u mnie fis przekłamuje (nie wiem, jak u was) i realnie wychodzi więcej. Na serii w trasie wychodziło powtarzalnie 4,2 (przeważnie 100-110km/h), w mieście 5,8-6,5 (fis), na hybrydzie trasa 5,4 (ale przeważnie 140km/h, czasem więcej), a miasto teraz w niższych temp. powyżej 6. Mój z kolei zaczął pracować ciszej i bardziej miękko na '11 wyraźnie to odczułem od pierwszego odpalenia.
Kowi87 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dodam jeszcze, że u mnie fis przekłamuje (nie wiem, jak u was) i realnie wychodzi więcej. Na serii w trasie wychodziło powtarzalnie 4,2 (przeważnie 100-110km/h), w mieście 5,8-6,5 (fis), na hybrydzie trasa 5,4 (ale przeważnie 140km/h, czasem więcej), a miasto teraz w niższych temp. powyżej 6. Mój z kolei zaczął pracować ciszej i bardziej miękko na '11 wyraźnie to odczułem od pierwszego odpalenia. to jest zalezne od dawki paliwa u mnie jak była dawka 3,8 i kat wtrysku 56(czy jakos tak) to dosc twardo pracował, teraz mi to zmienili po wymianie rozrzadu i mi sie nie podoba praca silnika
banshee Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Mam dawkę 5,4 (na serii miałem 3,2) i kąt wtrysku 52. Elastyczność na 3 biegu od 1500-4000obr. wzrosła średnio o 1,2s. Może to mało, ale fale mam ori, a wiadomo że DE143 z pompy 107J byłaby znacznie lepsza Próbowałem też na dawce 4 i chyba było ciszej, ale znawcy od hybryd nie polecają takich dawek bez korekty softu. A jeśli chodzi o głośność to sam ASV już jest głośniejszy od AFN, więc nie ma co porównywać.
wydra Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 ASV jest głośniejszy od AFN ? nie powiedział bym moim zdaniem asv ciszej pracuje, a poza tym ma klapke gaszącą i inne ciśnienia wtrysków inaczej rozwiązany rozrząd jak by nie było nowszy silnik
wydra Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 a co jest takie samo ? może źle się wyraziłem chodzi mi o napęd rozrzadu, afn ma rolke napinacz i pasek asv 3 rolki napinacz i pompa wody inne są tez popychacze myśle ze to wszystko ma wpływ na to jak głośno silnik pracuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się