ispee 0 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Witam Proszę osoby które swapowały pompę z 10 na 11 lub wymieniały sam tłokorozdzielacz w pompie (+wtryski 216) o opinie na temat spalania. Czy podczas codziennej jazdy normalnej po mieście nie upalając spalanie wzrasta? Jeżeli tak to jakie są to różnice? Jak spalanie wygląda przy butowaniu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Ja w sumie nie zanotowałem jakiegos wzrostu spalania, z tym że przesiadka z 10ki była gdy w aucie było juz 15Xkm, średnie mi wychodzi 7,3l według fisa. spalania z pełnego baku nie liczyłem bo auto odkad cena pod 6zł podchodzi nie było tak tankowane ale napisze tak tankujac za 100zł(5,89zł/l) robie 200-230km jeżdżac po miescie normalnie tankujac za 200zł(5,69) (trasa + miasto) zrobiłem najwiecej 600km Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Mam u siebie pompę 10/11 na wtryskach seryjnych (ASV) - spalanie jest na podobnym poziomie z lekkim + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Armi 2 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Ja przerabiałem (11+ .216) i bez strojenia miałem spalanie dochodzące do 10L :gwizdanie: Szczególnie przy upalaniu, średnie w trasie wychodziło 8 ale dawki były wysokie. Po strojeniu 6, 5 przy spokojnej jeździe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
symeks 0 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Witajcie. U mnie (11mm + 0,216 +Turbo AWX + soft) wg Fisa w trasie (130 -180km/h) 5.8l/100km, nie wydaje mi sie zeby znaaczaco wiecej palil Chyba spalanie na postoju podskoczylo o 0,1l na godzine. Kolezanka ocenila ze glosniejszy silnik teraz jest, mnie to ciezko ocenic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Dodam jeszcze, że u mnie fis przekłamuje (nie wiem, jak u was) i realnie wychodzi więcej. Na serii w trasie wychodziło powtarzalnie 4,2 (przeważnie 100-110km/h), w mieście 5,8-6,5 (fis), na hybrydzie trasa 5,4 (ale przeważnie 140km/h, czasem więcej), a miasto teraz w niższych temp. powyżej 6. Mój z kolei zaczął pracować ciszej i bardziej miękko na '11 wyraźnie to odczułem od pierwszego odpalenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Dodam jeszcze, że u mnie fis przekłamuje (nie wiem, jak u was) i realnie wychodzi więcej. Na serii w trasie wychodziło powtarzalnie 4,2 (przeważnie 100-110km/h), w mieście 5,8-6,5 (fis), na hybrydzie trasa 5,4 (ale przeważnie 140km/h, czasem więcej), a miasto teraz w niższych temp. powyżej 6. Mój z kolei zaczął pracować ciszej i bardziej miękko na '11 wyraźnie to odczułem od pierwszego odpalenia. to jest zalezne od dawki paliwa u mnie jak była dawka 3,8 i kat wtrysku 56(czy jakos tak) to dosc twardo pracował, teraz mi to zmienili po wymianie rozrzadu i mi sie nie podoba praca silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Mam dawkę 5,4 (na serii miałem 3,2) i kąt wtrysku 52. Elastyczność na 3 biegu od 1500-4000obr. wzrosła średnio o 1,2s. Może to mało, ale fale mam ori, a wiadomo że DE143 z pompy 107J byłaby znacznie lepsza Próbowałem też na dawce 4 i chyba było ciszej, ale znawcy od hybryd nie polecają takich dawek bez korekty softu. A jeśli chodzi o głośność to sam ASV już jest głośniejszy od AFN, więc nie ma co porównywać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wydra 0 Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 ASV jest głośniejszy od AFN ? nie powiedział bym moim zdaniem asv ciszej pracuje, a poza tym ma klapke gaszącą i inne ciśnienia wtrysków inaczej rozwiązany rozrząd jak by nie było nowszy silnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 A co innego jest w rozrządzie w ASV? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wydra 0 Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 a co jest takie samo ? może źle się wyraziłem chodzi mi o napęd rozrzadu, afn ma rolke napinacz i pasek asv 3 rolki napinacz i pompa wody inne są tez popychacze myśle ze to wszystko ma wpływ na to jak głośno silnik pracuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now