Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, turbo AWX, przymiarka do chipa


Ossek

Rekomendowane odpowiedzi

turbo trochę odlatuje z winy programu ale do puki nie zacznie łapać aw może być, filtr paliwa można wymienić jak stary, poza tym szafa gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na filtrze paliwa zrobione 15tkm, więc raczej jeszcze powinien pojeździć. Turbo lubi przeładować (mam wskaźnik doładowania), ale po trasie jest OK, więc na razie się tym nie przejmuję. Bardziej martwi mnie korekcja na jednym cylindrze, która skoczyła do 2,02, ale widziałem, to tylko przez moment, zanim nie padła bateria w lapku. Może jutro podepnę znowu kompa, to napiszę coś więcej. Póki co dzięki :)

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2013 at 22:38 ----------

Z korekcjami to chyba fałszywy alarm:

004BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

000BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Czy ktoś podjąłby się oszacowania mocy na podstawie tych logów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykręcasz 6,5-7,5s 1700-4000obr, oczywiście na prostej drodze a nie z górki bo to ważne, nie wiadomo ile osób było na pokładzie i czy to jest combi czy sedan, ale przyjmijmy że log robiony w pojedynkę sedanem i wyszło 6,5s co powinno dać 141km 315Nm, to jest max na jaki możesz liczyć, tylko nie myślę że twój wynik jest przeciętny, lepiej się nie da, a przynajmniej żaden zdrowy statystyczny afn nie uzyska lepszego wyniku, oczywiście w necie znajdziesz masę wyników lepszych tylko co z tego jak wielu z nich bardzo możliwe ze byś zawstydził:) jak zejdziesz do 6s będzie to oznaczać że zbliżasz się do 155-160km, ale bez ingerencji w układ wtryskowy nie da rady, nie mówię tu o wymianach tylko o zwiększeniu wydajności pompy, 155km da rade, przy 160km będzie już dym, no i poprawa programu by wyrwać w całym zakresie max Nm, wtedy auta z mocami do 200km będziesz mógł zawstydzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś podjąłby się oszacowania mocy na podstawie tych logów?

Te czasy jeden od drugiego się różnią o 1-2s więc ciężko szacować , ale możesz sobie sam wrzucić do programu K-POWER i znając masę , ciśnienie powietrza , i temperaturę , sam możesz sobie sprawdzić .

Do pełni szczęścia przed zima doreguluj sobie statyczny kąt zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...