Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, turbo AWX, przymiarka do chipa


Ossek

Recommended Posts

Rob moda.

EGR zaslepiony ?

Link to comment
Share on other sites

na moje to jest nieszczelnosc drobna w dolocie i to raczej na 99,9%

Link to comment
Share on other sites

na moje to jest nieszczelnosc drobna w dolocie i to raczej na 99,9%

po czym to wnioskujesz?ja nie widze nic
Link to comment
Share on other sites

EGR nie działa od momentu kupna przeze mnie auta (05.2009), cały czas jest błąd 01265, ale się nim nie przejmuję. Dolot jeszcze posprawdzam :)

Link to comment
Share on other sites

Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania

Link to comment
Share on other sites

Na 99,9 % to nieszczelnosci zadnej nie ma :)

Link to comment
Share on other sites

Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania

chodzi ci o ten poczatek ?ze jest wiecej masy zmierzonej,to z powodu wiekszego doladowania.

ja u siebie mam wartosc 1250mg przez caly czas 003

Link to comment
Share on other sites

ale dolot moze sprawdzic i podociskac opaski :wink4:[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 21:03_________________________________________________

Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania

chodzi ci o ten poczatek ?ze jest wiecej masy zmierzonej,to z powodu wiekszego doladowania.

ja u siebie mam wartosc 1250mg przez caly czas 003

nie nie o to mi chodzi

Przemik akurat natknalem sie na twoj watek,i zobaczylem ze logi masz tez na turbo awx,czyli pompuje na gorze wiecej niz seryjny afn porownaj do tego loga:

http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53794.html

Link to comment
Share on other sites

No moja przeplywka swoje juz przeleciała. :)

Nie ma co szukac dziury w doopce. :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Rzućcie, proszę, okiem na nowe logi. W aucie został wymieniony kompletny rozrząd, bebechy alternatora i parę innych rzeczy. Zaraz po wymianie (2 tygodnie temu) kontrolka ładowania gasła dopiero po lekkiej przegazówce i pojawiał się błąd 01117 (dał się skasować). Teraz kontrolka gaśnie normalnie, jednak ów błąd jest cały czas i nie można go usunąć. Dodatkowo mam wrażenie, że co kilka-kilkanaście sekund motorem minimalnie zatrzęsie (na jałowym). Logi statyczne powinny wystarczyć:

Statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74278.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74281.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74279.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74280.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74277.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74283.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74282.html

BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74284.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74285.html

Link to comment
Share on other sites

W tych logach nie widac nic złego.

Co do błedu... pozostaje Ci sprawdzic dokladnie styki i okablowanie do alternatora.

Regulator napięcia byl zmieniany ?

Link to comment
Share on other sites

Regulator był zmieniany, ale na jakiś zamiennik. A te mocno skaczące wartości w 004 nie są powodem do niepokoju?

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu (nie ważne czy zimny, czy ciepły) auto puszcza szarego bąka. Tak coś mi się kojarzy, że pierwszy raz zaobserwowałem to po wymianie uszczelek pod deklem i nastawnikiem (jakieś 2 miesiące temu). Wcześniej nie odnotowałem podobnych objawów. Może te delikatne drgania i kopcenie po odpaleniu mają jakąś wspólną przyczynę? Dodam tylko, że auto jeździ tylko na Vervie.

---------- Post dopisany 14-04-2012 at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2012 at 20:23 ----------

Witam ponownie. Rzucam Wam na pożarcie kolejną porcję logów. Niestety regularnie zaczęły pojawiać się notlaufy. Zamontowałem wskaźnik doładowania i zauważyłem, że podczas każdego przyśpieszania sprężarka ładuje o wiele za dużo (dobrze, że jest z AWX). O PSJ nie ma mowy, sztanga chodzi sprężyście. Z błędów to standardowy 575. Przy okazji przypomnę się z problemem delikatnego kopcenia opisanym w poście powyżej.

Oto logi:

Statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80843.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80842.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80846.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80847.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80849.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80848.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80845.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80844.html

BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80851.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80850.html

Dynamiczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80852.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80856.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80857.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80853.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80854.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80855.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80858.html (kilka prób pod rząd)

Link to comment
Share on other sites

Skad masz tą spręzarke ?

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem używaną od kolegi z forum. W pierwszych logach pracowała bardzo dobrze, może to N75?

Link to comment
Share on other sites

Czysciłes przed załozeniem?? ... byla rozbierana ?

Link to comment
Share on other sites

Nie była rozbierana.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...