pawelE39 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam wszystkich. W piątek kupilem audi a4 1.9 tdi 90 koni. Nabyłem je w Holandii, wszystko bylo okej. Po powrocie do domu w Norwegiii bo tu sie na stałe osiedliłem myslalem ze sie załamie. Auto na ciepłym silniku nie pali, a jesli juz zapali to ma baaardzo wielkie opory zeby to uczynic, czasem nawet gaśnie podczas jazdy Gdy ochłodnie pali fajnie. W związku z tym mam takie pytanko, wiem ze juz to na forum bylo przerabiane, ale prosiłbym jeśli ktos ma jakies dojscie o zrobienie fotki silnika w swoim 1.9, zaznaczenie na nim czujnika temperatury wody i silnika oraz przesłanie tutaj, bo chcialbym w domu sam opanowac to i zaczne od czujników, pozniej pompa. Co waszym zdaniem moglo by to być ? ? Z góry serdeczne dzieki za pomoc. Pozdrawiam !
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Był kiedyś problem z dawką rozruchową przy ciepłym silniku, w lekko zużytych już 1,9 tdi 90KM, pomagała zmiana mapy dawki rozruchowej. Przerabiałem to kiedyś w Golfie 4 z 90kM tdi, nie pamiętam oznaczenia silnika
Młody_drog Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Nazwij ten temat jakoś normalnie to może więcej ludzi tu zajrzy bo tak to normalnie... załamka A co do tematu, to kiedyś mieliśmy mondeo w dieslu z takimi samymi objawami, nie palił na ciepłym, pompa paliwa niedomagała
pawelE39 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 na innych forach wyczytałem ze jest cus takiego aby po nagrzaniu auta schłodzic pompe wtryskową ...tylko czy ten patent sie sprawdza ? robil to juz ktos ?
badyl666 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Na początek ja bym sprawdził kąt wtrysku. Jeżeli jest dobrze ustawiony to możesz zrobić próbę ze schłodzeniem pompy albo odpiąć wtyczkę z czujnika temperatury.
MASATO Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 próbowałeś vagiem zwiększyć dawkę rozruchową ? jeśli to trochę pomoże to znaczy że pompa już klęka. możesz również polać pompę zimną wodą, jeśli po tym zabiegu auto odpali lepiej niż przed, to niestety to samo co wyżej czyli tłoczek w pompie ma już duże luzy i o ile na zimnym siedzi ciaśniej to po rozgrzaniu luz jest na tyle duży że nie potrafi wytworzyć odpowiedniego ciśnienia.
pawelE39 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 Na początek ja bym sprawdził kąt wtrysku. Jeżeli jest dobrze ustawiony to możesz zrobić próbę ze schłodzeniem pompy albo odpiąć wtyczkę z czujnika temperatury. ponoć to nic nie daje. Kolega z innego forum tak zrobil, wymienil czujnik bo po odlączeniu auto odpalało, po zalozeniu nowego problem powrocil... wydaje mi sie trzeba podjechac na ten komputer, bo nic innego do glowy nie przychodzi...
czaki22 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 a cos ty kupił auto w holandi i zawizol je do norwegii, bedzie je tam rejestrował ? 95 rok ?
pawelE39 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 taa ale cło i da są drogie, lecz na nic lepszego mnie narazie nie stac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się