Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] Auto na ciepłym silniku nie pali, czasem gaśnie podczas jazdy


pawelE39

Recommended Posts

Witam wszystkich. W piątek kupilem audi a4 1.9 tdi 90 koni. Nabyłem je w Holandii, wszystko bylo okej. Po powrocie do domu w Norwegiii bo tu sie na stałe osiedliłem myslalem ze sie załamie. Auto na ciepłym silniku nie pali, a jesli juz zapali to ma baaardzo wielkie opory zeby to uczynic, czasem nawet gaśnie podczas jazdy :kwasny: Gdy ochłodnie pali fajnie. W związku z tym mam takie pytanko, wiem ze juz to na forum bylo przerabiane, ale prosiłbym jeśli ktos ma jakies dojscie o zrobienie fotki silnika w swoim 1.9, zaznaczenie na nim czujnika temperatury wody i silnika oraz przesłanie tutaj, bo chcialbym w domu sam opanowac to i zaczne od czujników, pozniej pompa. Co waszym zdaniem moglo by to być ? ? Z góry serdeczne dzieki za pomoc. Pozdrawiam !

Link to comment
Share on other sites

Był kiedyś problem z dawką rozruchową przy ciepłym silniku, w lekko zużytych już 1,9 tdi 90KM, pomagała zmiana mapy dawki rozruchowej.

Przerabiałem to kiedyś w Golfie 4 z 90kM tdi, nie pamiętam oznaczenia silnika :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Nazwij ten temat jakoś normalnie to może więcej ludzi tu zajrzy bo tak to normalnie... załamka :hi:

A co do tematu, to kiedyś mieliśmy mondeo w dieslu z takimi samymi objawami, nie palił na ciepłym, pompa paliwa niedomagała

Link to comment
Share on other sites

Na początek ja bym sprawdził kąt wtrysku. Jeżeli jest dobrze ustawiony to możesz zrobić próbę ze schłodzeniem pompy albo odpiąć wtyczkę z czujnika temperatury.

Link to comment
Share on other sites

próbowałeś vagiem zwiększyć dawkę rozruchową ? jeśli to trochę pomoże to znaczy że pompa już klęka.

możesz również polać pompę zimną wodą, jeśli po tym zabiegu auto odpali lepiej niż przed, to niestety to samo co wyżej czyli tłoczek w pompie ma już duże luzy i o ile na zimnym siedzi ciaśniej to po rozgrzaniu luz jest na tyle duży że nie potrafi wytworzyć odpowiedniego ciśnienia.

Link to comment
Share on other sites

Na początek ja bym sprawdził kąt wtrysku. Jeżeli jest dobrze ustawiony to możesz zrobić próbę ze schłodzeniem pompy albo odpiąć wtyczkę z czujnika temperatury.

ponoć to nic nie daje. Kolega z innego forum tak zrobil, wymienil czujnik bo po odlączeniu auto odpalało, po zalozeniu nowego problem powrocil... wydaje mi sie trzeba podjechac na ten komputer, bo nic innego do glowy nie przychodzi...

Link to comment
Share on other sites

a cos ty kupił auto w holandi i zawizol je do norwegii, bedzie je tam rejestrował ? :shocked: 95 rok ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...