Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Glebienie - kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakładaj monroe reflex:

oś przednia: E2054

oś tylnia: E1284

Chyba ze chcesz coś lepszego i zarazem droższego to bilstein B8 ale to kasa 2x wieksza

Opublikowano

jak już to tylko bilstein :good: wiele osób chwali, negatywnych opinii nie słyszałem a na monroe owszem

Opublikowano

Poczytaj forum, najwiecej opini negatywnych jest właśnie na bilstein. Teraz bilstein to nie to co dawny bilstein. Wiele juz było przypadków ze nowe amortyzatory stukały. Pozatym bilstein b8 (bo takie nalezy załozyc do -30 to powiedzmy sobie dość duże pieniądze. A monroe reflex to koszt ok 220 szt.

Opublikowano

Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA

Bilstein b4 to seryjny amortyzator to seryjnej wysokości sprzężyny. Do obniżonych zawieszeń jest B8

najpierw sobie trzeba poczytać o Bilstainach B4 bo są dwa rodzaje do zwykłych zawieszeń i do obniżonych mają inną numeracje skrócony skok i są to zamienniki ori np. s-line sahs tak więc poczytaj i później się wypowiedz, bo jak byś czytał to byś wiedział że istnieją jeszcze B6 które są sportowymi amorami z możliwością regulacji w serwisie Bilstaina, a B8 to już jest totalny sport z ustawieniem twardości zawieszenia a nie tylko ilości obniżenia.

Pozdro i miłej lektury na ten temat w google

dla przykładu

http://amortyzatorysklep.waw.pl/index.php?m=ass&s=2nio6b1wwq1abk1mlad0q1ic50x8124m&id_ass=47073

Opublikowano

Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA

Bilstein b4 to seryjny amortyzator to seryjnej wysokości sprzężyny. Do obniżonych zawieszeń jest B8

najpierw sobie trzeba poczytać o Bilstainach B4 bo są dwa rodzaje do zwykłych zawieszeń i do obniżonych mają inną numeracje skrócony skok i są to zamienniki ori np. s-line sahs tak więc poczytaj i później się wypowiedz, bo jak byś czytał to byś wiedział że istnieją jeszcze B6 które są sportowymi amorami z możliwością regulacji w serwisie Bilstaina, a B8 to już jest totalny sport z ustawieniem twardości zawieszenia a nie tylko ilości obniżenia.

Pozdro i miłej lektury na ten temat w google

dla przykładu

http://amortyzatorysklep.waw.pl/index.php?m=ass&s=2nio6b1wwq1abk1mlad0q1ic50x8124m&id_ass=47073

Pokaz mi gdzie pisze na str bilsteina ze B4 są 2 wersje do krótszych i normalnych springów. Wiem ze są B6 które Bilstein zaleca tez do standartowej wysokości a tylko w przypadku B8 mówi krótszych spręzynach.

Opublikowano

przecież już podałem tobie link ze sklepu blinstaina w Polsce http://amortyzatorysklep.waw.pl/index.php?m=ass&id_ass=47073 i tam jest napisane że do zawieszeń sportowych

---------- Post added at 09:17 ---------- Previous post was at 09:11 ----------

a tu masz ten sam amor tylko do standardu http://amortyzatorysklep.waw.pl/index.php?m=ass&id_ass=47075

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...