Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Glebienie - kilka pytań


slo

Recommended Posts

Chciałbym na wiosnę delikatnie obniżyć a4 b6 avant i w związku z tym miałbym kilka pytanek.

Gwint vs zawieszenie od s-line vs springi?

Jakie gwinty polecacie? Czy takie zestawy z allegro są czegoś warte?:

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-b7-8e-avant-i2051799015.html

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-8e-fk-ak-street-i2069546555.html

Znalazłem na allegro takie zestawy s-line:

http://moto.allegro.pl/s-line-1bv-zawieszenie-a4-b6-b7-avant-i2068507958.html

http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-b7-kompletne-zawieszenie-s-line-i2046601713.html

http://moto.allegro.pl/kompletne-zawieszenie-audi-a4-b6-b7-avant-s-line-i2031604813.html

Czy takie komplety pasują do a4 b6 2001r ? 1BV to już dość chyba twardo. Ile to jest mm niżej od serii ?

Jeśli chodzi o springi, to mam amorki 90% przód 85tył. Czy przy założeniu zwykłych sprężyn np -30, amorki dadzą sobie radę ?

Jak się ma to do np zawieszenia 1BE lub 1BV?

Czy może nowe amortyzatory plus do tego nowe sprężynki obniżające ?

Zapraszam do dyskusji

Link to comment
Share on other sites

Powyżej masz wszystko opisane. Poczytaj temat to będziesz wiedział co to są za firmy TA i MTS. Ja ze swojej strony proponuję Ci co najmniej coś takiego:

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-kw-audi-a4-b6-b7-2wd-4wd-i2074649188.html[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 12:35_________________________________________________

Do nich możesz napisać, może mają do ośki, gorsze ale jeszcze może być:

http://allegro.pl/audi-a4-typ-8e-b6-7-gwintowane-vogtland-i2041970920.html

Link to comment
Share on other sites

rozumiem że podstawową różnicą pomiędzy takimi zestawami jest trwałość ?

Link to comment
Share on other sites

i nie tylko :wink4:

Jakość użytych materiałów, jakość wykończenia, prowadzenie pojazdu, możliwości regulacyjne itp.

Link to comment
Share on other sites

no właśnie Kowi87 :) Co myślicie na temat tych 1BV od S-line ? Używane, ori i cena..

Link to comment
Share on other sites

no właśnie Kowi87 :) Co myślicie na temat tych 1BV od S-line ? Używane, ori i cena..

Jak dobre ale to musisz mieć pewność to na pewno lepsze rozwiązanie niż TA dlatego podałem Ci linka do tych KW. Jakość, prowadzenie i żywotność na lata :good:

Link to comment
Share on other sites

te 1BV to ile jest niżej od serii ?

Link to comment
Share on other sites

podpinam się pod temat i przy okazji chciałbym się dowiedzieć jak się zachowuje samochód na obniżonych sprężynach -30 ..?? czy się zmienia prowadzenie itd... oczywiście autko do użytku na co dzień...

Link to comment
Share on other sites

tak, zmienia się prowadzenie, auto jest sztywniejsze, nie ma przechyłów na zakrętach i daje się lepiej kontrolować.

Link to comment
Share on other sites

Im bliżej ziemi tym lepiej :kox:

[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 23:26_________________________________________________ale jakość zawiasu też ma znaczenie :good: a co za tym idzie również cena :confused4:

Link to comment
Share on other sites

te 1BV to ile jest niżej od serii ?

ok -25mm

Link to comment
Share on other sites

Im bliżej ziemi tym lepiej :kox:

:facepalm:

no to obniż sobie samochód o 120-150 mm i zobaczymy czy na naszych polskich drogach będzie lepiej :kox:

Link to comment
Share on other sites

Im bliżej ziemi tym lepiej :kox:

:facepalm:

no to obniż sobie samochód o 120-150 mm i zobaczymy czy na naszych polskich drogach będzie lepiej :kox:

Nie łap mnie za słówka :tongue4: oczywiście w granicach rozsądku :naughty: Na nasze drogi to -30 w B5 to już sporo bo czasami uda mi się przyhaczyć o progi zwalniające lub przy zjeżdżaniu z krawężnika ale jak uważasz to do -50/-40 to pewnie można jeździć, no chyba że to będzie Wrocław :polew:

Link to comment
Share on other sites

Jak juz zmieniac zawiecho to raczej na nowe. Jak nie chcesz gwintu to chyba fajnym rozwiązaniem były by monroe reflex + eibach -30. Załozysz zawiecho sline i stwierdzisz ze ten 1 cm mogło by być jeszcze niżej. Pozatym dobranie dobrze spręzyn 1be jest dość trudne i mozesz troche nerwów i pieniędzy stracic.

Link to comment
Share on other sites

Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA

Link to comment
Share on other sites

Im bliżej ziemi tym lepiej :kox:

:facepalm:

no to obniż sobie samochód o 120-150 mm i zobaczymy czy na naszych polskich drogach będzie lepiej :kox:

nie robi mi to problemu :kox:, tylko nie mogę zjechać z krawężnika większego niż 3cm~ bo haczę takimi metalowymi wypustkami na podwoziu :polew:

Link to comment
Share on other sites

Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA

Bilstein b4 to seryjny amortyzator to seryjnej wysokości sprzężyny. Do obniżonych zawieszeń jest B8

Link to comment
Share on other sites

Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA

Bilstein b4 to seryjny amortyzator to seryjnej wysokości sprzężyny. Do obniżonych zawieszeń jest B8

podłączam się do tematu- zakładam -30 i jakie najlepiej amortyzatory do tego..?? na serii trochę pojeżdzę czy odrazu wymienić ..?? na coś innego..??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...