Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Proszę o analizę logów - utrata mocy, wzrost zużycia paliwa


slaweq
 Share

Recommended Posts

Witam, nie gańcie mnie za zły prefiks bo nie pisze o swoim aucie tylko Angeli :wink4:

Ostatnio w jej aucie pojawia sie kilka problemów...

1. Po wymianie oleju i wszystkich filtrów znacznie wzrosło spalanie (+ 2l/100 km)

2. Temperatura nie trzyma 90 stopni... na zegarach jest przed 90, na klimatroniku 84-86 (wczesniej było zawsze 90)

3. Po dłuższej jezdzie w trasie traci moc... wszystko wraca do normy po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta.

* wątki nazywamy zgodnie z regulaminem ( temat poprawiony ) [Musashi] :tongue4:

Oki :th: :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Witam, nie gańcie mnie za zły prefiks bo nie pisze o swoim aucie tylko Angeli :wink4:

Ostatnio w jej aucie pojawia sie kilka problemów...

1. Po wymianie oleju i wszystkich filtrów znacznie wzrosło spalanie (+ 2l/100 km)

2. Temperatura nie trzyma 90 stopni... na zegarach jest przed 90, na klimatroniku 84-86 (wczesniej było zawsze 90)

3. Po dłuższej jezdzie w trasie traci moc... wszystko wraca do normy po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta.

sadze ze punkt pierwszy scisle zwiazany jest pkt.2 i 3 ...

pkt.2 - pewnie termostat zacza sie przycinac ...

pkt.3 - jakis notlauf sie wkrada [pełna diagnoza Vag'iem by sie przydala :wink4:]

p.s apropos spalania .. moze zmienila na letnie [wieksze kapcie] stad wzrost spalania :naughty:

Link to comment
Share on other sites

p.s apropos spalania .. moze zmienila na letnie [wieksze kapcie] stad wzrost spalania :naughty:

A owszem... było 195/65/15 na zimówkach a jest 225/45/17 na letnich :gwizdanie: ale, aż tak duży wzrost, z 6,5 na 8,5 w mieście?

Link to comment
Share on other sites

może jest problem z filtrem powietrza ( ew. przy zmienianiu filtra powietrza poluzowala sie złączka przeplywomierza)

ub paliwa ( zle podlaczone weze do filtra)?

j.w. VAG - błędy powinny byc, logi do zrobienia.

zbyt niskie cisnienie w kolach

Link to comment
Share on other sites

p.s apropos spalania .. moze zmienila na letnie [wieksze kapcie] stad wzrost spalania :naughty:

Jak jezdzilam na 18-stkach...o szerokosci 225/40 i 255/35....takiego spalania nawet nie bylo..... :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

moze jakiegos dziadowskiego paliwa nalalas ....

Link to comment
Share on other sites

nie ma co dywagowac VAG i bedzie wszystko jasne :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

no to bede musiala poprosic Lukaszar zeby mi na spocie autko podpial pod Vag-a :)

Podłączymy VAGa we wtorek i popatrzymy co się dzieje.

Ja dodam, że wszystkie filtry KNECHT'a oraz olej MOBIL 1 5W50.

Opony na pewno mają jakiś wpływ na spalanie, ale z tą temperaturą to dziwne - chyba, że to po prostu zbieg okoliczności i termostat się kończy.

Link to comment
Share on other sites

no to bede musiala poprosic Lukaszar zeby mi na spocie autko podpial pod Vag-a :)

Ja dodam, że wszystkie filtry KNECHT'a oraz olej MOBIL 1 5W50.

A mówiłem żeby tego dziadostwa nie lać :tongue4: a tak na serio to u mnie też wzrosło spalanie o około litr po zmianie na letnie. Pierwsze w kolejności LOGI, będzie można gdybać co jest powodem notlaufa, następnie wymiana termostatu.
Link to comment
Share on other sites

Wczoraj zrobiłem logi Angeli (kurcze nie wiem czemu, ale zapomniałem o grupie 010 :disgust: - to wszystko na szybko, bo tam nie ma gdzie za bardzo porobić).

Auto miało w pamięci błąd 00575, ale po skasowaniu i robieniu logów nie wyskoczył - zresztą po logach widać czemu się nie pojawił.

Coś mi się zdaje, że po wymianie filtra powietrza osoba zmieniająca coś naruszyła i chyba jest jakaś dziura albo jak zawsze N75.

Poza tym mówiłem Angeli żeby wymieniła przewód gumowy do sztangi, bo jest na łączeniu jakiś jakby popękany (ale dziurek nie widać) - kwalifikuje się do wymiany. Termostat jest ok, także dziwie się, że auto było jakoś niedogrzane, jednakże Angela mówiła, że jak dojeżdża do pracy to auto nie osiąga 90 stopni więc spalanie ma prawo być wyższe.

A resztę oceńcie sami, bo na dobrą sprawę jeszcze nie miałem czasu żeby się tym logom przyjrzeć poza doładowaniem, przepływce i dawkom.

STATYCZNE:

a0af71b237e85bdbm.jpg

DYNAMICZNE:

ce8cb5f5218143d7m.jpg

BASIC SETTINGS:

1e8f72f3339b173am.jpg

Link to comment
Share on other sites

- kat wtrysku do korekty

- zaluzje maja duzego laga

- korekcje troche maja( autko ma troche km)

- dawek nie rżnie mimo ze suszarka niedopompowuje

- lmm jest git

- na moje oko n75 powiedział "czeeeeeeeśśśśśśśśśśśćććććććć" :polew:

Link to comment
Share on other sites

-uklad podcisnien sie wysral ....

Link to comment
Share on other sites

Posprawdzajcie stan wężyków podciśnieniowych oraz sprawdźcie podłączenia i sprawność N75.

Jeśli to zawiedzie pozostaje macanie rur pod kątem występowania dziur ;)

Martwi mnie jeden wężyk, który idzie do sztangi.

Jest zgięty i tam to wygląda nieciekawie - mówiłem Angeli żeby go wymieniła.

Co do dziur to prosiłem żeby podjechała do gościa który wymieniał teraz m.in. filtr powietrza - może coś gdzieś naruszył i jest dziura.

Link to comment
Share on other sites

Posprawdzajcie stan wężyków podciśnieniowych oraz sprawdźcie podłączenia i sprawność N75.

Jeśli to zawiedzie pozostaje macanie rur pod kątem występowania dziur ;)

W najblizszym czasie...bede tam...takze poprosze, zeby mi wszystko dokladnie posprawdzal....

I zobaczymy czy to pomoze......

Martwi mnie jeden wężyk, który idzie do sztangi.

Jest zgięty i tam to wygląda nieciekawie - mówiłem Angeli żeby go wymieniła.

Lukaszkur po wezyk od sztangi zaraz jade...takze tez bedzie wymieniony.....

Link to comment
Share on other sites

no i jak poprawiłeś coś co naprawiłeś interesuje mnie ten tryb awaryjny

Turbosprężarka została zregenerowana i teraz autko jeździ bez problemu.

Wątek zamykam, bo problem rozwiązany.

Po dalsze pytania zapraszam do osoby, której problem dotyczył.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...