rafalx11 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam Mam problem z paleniem na zimno w Skoda Octavia 2002 r. 1.9 Tdi 90 KM . Wiec podczas porannego palenia samochód przez kilka chwil przebiera a po momencie jest już normalnie . Za każdym razem tak jak silnik jest zimny . Nie pomogła wymiana filtra paliwa , świece też są sprawne . Może się wtrysk wieszać czy coś innego to będzie ? Auto ma przebieg 155 000 i jest dosyć zadbane , garażowane w blaszaku . Pozdrawiam
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ostanio wymieniając świece w oplu spotkałem sie z przypadkiem że próbówka pokazywała wszystkie świece sprawne a po wykręceniu i podłączeniu na krótko jedna byłą spalona, Kąt wtrysku ustawiony prawidłowo.teraz większosć klekotów przy -15 zaczyna mieć problem,y z odpalaniem ważny jest dobry akumulator i rozrusznik świece kąt wtrysku i dobra ropka oraz dawka paliwa i stan pompy wtryskowej
grzegorzmen Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 wtryski się nie wieszają bo by nie zapalił wogule , sprawdź kąt wtrysku , a najlepiej komplet logów pozatym auto 10lat , jesteś pewny stanu licznika?
rafalx11 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 No akumulator jest dobry , a rozrząd był wymieniany w tamtym roku i wtedy nie było problemów , dopiero tak od miesiąca jest
grzegorzmen Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 wyciąg jeszcze świece i sprawdź każdą z osobna i czy prąd dochodzi do nich również czy świece są tej samej marki nastepnie kąt wtrysku , dawkę rozruchową , a najlepiej to jeszcze kompresię na każdym z cylindrów
Madas Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 No akumulator jest dobry , a rozrząd był wymieniany w tamtym roku i wtedy nie było problemów , dopiero tak od miesiąca jest ja miałem podobnie i miałem świece jebniętą
grzegorzmen Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 dokładnie to że iskrzy nie znaczy że grzeje
rafalx11 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 Diś sprawdzę świece ale bede miał problem z kąt wtrysku , dawkę rozruchową , a najlepiej to jeszcze kompresię na każdym z cylindrów jak to najprościej sprawdzić ?
grzegorzmen Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 dawkę i kąt Vag-iem a kompresię w każdym dobrym warsztacie albo u pompiarza
tomekkk83 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 panowie podepne sie pod temat sprawdzalem dzis swiece zarowe probowka tj podlaczylem ja do plusa i przykladalem do kazdej na pierwszej zaroweczka palila a na pozostalych trzech nic czy jest to mozliwe aby na jednej swiecy odpalala przy -12 stopni? jak panowie jeszcze ja mozna sprawdzic bez wykrecania?
przemek4net Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 kup miernik z allegro czy z obi i sprawdz rezystancje swiec a nie "zaroweczka"!
tomekkk83 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 no dobra mam miernik teraz gdzie go przylozyc?
kkam Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 ustawiasz miernik na pomiar rezystancji. Jeden kabel przykładasz do masy, np silnik, klema - itp. drugi kabel od miernika przykładasz do każdej świecy i mierzysz rezystancje
tomekkk83 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 panowie z ciekawosci wypiolem wtyczki z dwoch swiec po czym wsiadam odpalam normalnie i nic sie nie dzieje chodzi jak zwykle ... a rezystancja ile powinna wynosic? naczytalem sie juz postow o zrywajacych sie swiecach w poprzednim golfie 1.9d wziolem klucz odkrecilem i tyle tylko ze tam byly krotkie swiece ale konstrukcja zapewne jest taka sama i uzyte materialy prawda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się