Jump to content
IGNORED

[INNE] Ciężko pali Octavia na zimnym


rafalx11

Recommended Posts

Witam

Mam problem z paleniem na zimno w Skoda Octavia 2002 r. 1.9 Tdi 90 KM . Wiec podczas porannego palenia samochód przez kilka chwil przebiera a po momencie jest już normalnie . Za każdym razem tak jak silnik jest zimny . Nie pomogła wymiana filtra paliwa , świece też są sprawne . Może się wtrysk wieszać czy coś innego to będzie ? Auto ma przebieg 155 000 i jest dosyć zadbane , garażowane w blaszaku .

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ostanio wymieniając świece w oplu spotkałem sie z przypadkiem że próbówka pokazywała wszystkie świece sprawne a po wykręceniu i podłączeniu na krótko jedna byłą spalona, Kąt wtrysku ustawiony prawidłowo.teraz większosć klekotów przy -15 zaczyna mieć problem,y z odpalaniem ważny jest dobry akumulator i rozrusznik świece kąt wtrysku i dobra ropka oraz dawka paliwa i stan pompy wtryskowej

Link to comment
Share on other sites

wtryski się nie wieszają bo by nie zapalił wogule ,

sprawdź kąt wtrysku , a najlepiej komplet logów

pozatym auto 10lat , jesteś pewny stanu licznika?

Link to comment
Share on other sites

No akumulator jest dobry , a rozrząd był wymieniany w tamtym roku i wtedy nie było problemów , dopiero tak od miesiąca jest

Link to comment
Share on other sites

wyciąg jeszcze świece i sprawdź każdą z osobna i czy prąd dochodzi do nich

również czy świece są tej samej marki

nastepnie kąt wtrysku , dawkę rozruchową , a najlepiej to jeszcze kompresię na każdym z cylindrów

Link to comment
Share on other sites

No akumulator jest dobry , a rozrząd był wymieniany w tamtym roku i wtedy nie było problemów , dopiero tak od miesiąca jest

ja miałem podobnie i miałem świece jebniętą
Link to comment
Share on other sites

Diś sprawdzę świece ale bede miał problem z kąt wtrysku , dawkę rozruchową , a najlepiej to jeszcze kompresię na każdym z cylindrów jak to najprościej sprawdzić ?

Link to comment
Share on other sites

dawkę i kąt Vag-iem a kompresię w każdym dobrym warsztacie albo u pompiarza

Link to comment
Share on other sites

panowie podepne sie pod temat sprawdzalem dzis swiece zarowe probowka tj podlaczylem ja do plusa i przykladalem do kazdej na pierwszej zaroweczka palila a na pozostalych trzech nic :blink: czy jest to mozliwe aby na jednej swiecy odpalala przy -12 stopni? jak panowie jeszcze ja mozna sprawdzic bez wykrecania?

Link to comment
Share on other sites

kup miernik z allegro czy z obi i sprawdz rezystancje swiec a nie "zaroweczka"!

Link to comment
Share on other sites

ustawiasz miernik na pomiar rezystancji. Jeden kabel przykładasz do masy, np silnik, klema - itp. drugi kabel od miernika przykładasz do każdej świecy i mierzysz rezystancje

Link to comment
Share on other sites

panowie z ciekawosci wypiolem wtyczki z dwoch swiec po czym wsiadam odpalam normalnie :blink: i nic sie nie dzieje chodzi jak zwykle ... a rezystancja ile powinna wynosic? naczytalem sie juz postow o zrywajacych sie swiecach w poprzednim golfie 1.9d wziolem klucz odkrecilem i tyle tylko ze tam byly krotkie swiece ale konstrukcja zapewne jest taka sama i uzyte materialy prawda?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...