trezor4 1 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Walcze od paru dni z ogrzewaniem w aucie ( grzeje ale wg mnie troche slabo i czy przypadkiem nie mam uszkodzonego jakiegos czujnika , bo jak silnik jest zimny to wskazowka temp silnika ustawia sie na temp okolo 70stopni ,a jak gazuje to spada . Jak silnik nagrzeje sie powyzej 70 stopni to juz wskazowka idzie normalnie i nie plywa podczas gazowania ..... silnik trzyma ladnie 88 stopni na klimatroniku ale wkazowka nie stoi iledalnie pionowo tylko tak wlasnie na okolo 88stopni na blacie. Czym moze byc spowodowane to plywanie wskazowki przy zimnym silniku ? Czym moze objawaiac sie jezdzenie przy plynie chlodniczym w zbiorniczku okolo 3-4 cm ponizej stanu minium ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 czujnik temperature sprawdz na klimatroniku jak masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 na klimatroniku idelanie dziala , czyli rosnie od najnizszej temperatury .... a na blacie dopiero od 70 stopni rosnie, a do osiagniecia tej temp wskazowka skacze . Gdzie ten czujnik do wymiany jest ? Na vagu nie bylo by bledow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 ewidentnie walnięty czujnik temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 czy przez niego moze slabo grzac nawiew ? jakie sa jeszcze objawy i czym skutkuje uszkodzony czujnik ?[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 11:25_________________________________________________nie powinno byc bledu na vagu ?[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 11:26_________________________________________________a to jest ten czujnik mocowany na zawleczke do trojnika przykreconego do bloku silnika ? bo z tego co kojarze jak wymienialem ten czujnik to byl brudny ( tzn caly w osadzie koloru plynu ) moze przez to nie dziala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilglm 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Jeśli to czujnik to pokaże na VAG'u, podepnij i będziesz miał 100% pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek666b 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Mi kiedyś też tak się działo, po czyszczeniu turbiny i wykasowaniu błędu czujnika, nigdy więcej go nie widziałem, aczkolwiek później miałem termostat do wymiany. Dziwne ale prawdziwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbs 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Jeśli inne są pomiary na klimatroniku i zegarach to też dosyć dziwna sprawa (inne w sensie diametralnie różne, bo klimatronik pokaże dokładnie a zegar z klikuprocentowym odchyleniem). U mnie przynajmniej pokazywały to samo, jak wariowały to jednocześnie, podczas gdy komputer pokazywał temperaturę faktyczną (na szczęście właściwą). Przykład, po przejechaniu 15 km temp na licznikach pokazuje 70 st, na przestrzeni kolejnych kilkunastu km faluje od 30 do 60 st. podczas gdy komputer cały czas pokazuje temperaturę z przedziału 83-88. Wniosek, walnięte były styki dające informację na liczniki, silnik trzymał temperaturę właściwą. Po wymianie czujnika zegary pokazują stan faktyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Nawet jeśli czujnik na desce tak jak napisałeś będzie ci wariował to co ma on wspólnego z samym ogrzewaniem w aucie napisałem ci w innym temacie co masz zrobić jak słąbo grzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Nawet jeśli czujnik na desce tak jak napisałeś będzie ci wariował to co ma on wspólnego z samym ogrzewaniem w aucie napisałem ci w innym temacie co masz zrobić jak słąbo grzeje wiem , chodzi o czyszczenie ( plukanie nagrzewnicy ) ale nie bede tego robil przy -15 na zewnatrz ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 można było by to zrobić nawet w - temperaturze tylko musiałbyś podgrzać suszarką przewody od nagrzewnicy ale przy takim mrozie ryzyko pękniecia krucców plastykowych od nagrzewnicy istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 a ktory to czujnik wariuje u mnie ? ten do jest w trojniku to pokazuje temp na klimatroniku ? skad bierze sie temp na desce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się