Lukasz_mk2 55 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam, proszę o spradzenie poniższych logów. Auto wpada w tryb awaryjny, po zgaszeniu auta i ponownym zapaleniu chwile jest dobrze i historia się powtarza. Bład w "silniku" - można go skasować, ale pojawia się ponownie po przejściu w tryb awaryjny: Control Module Part Number: 038 906 019 KE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4898 Software Coding: 00005 Work Shop Code: WSC 00028 Additional Info: TMBCU63U549055192 SKZ7Z0C2002674 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - log statyczny 11 http://vaglog.rtnet.pl/kotlarz_70854.html dwa logi dynamiczne gr11 (podczas jednego auto wpadło w tryb awaryjny), niestety nie było gdzie pogonić auta więc jest tylko to co jest (chwilowe przyśpieszanie od świateł do świateł) http://vaglog.rtnet.pl/kotlarz_70855.html http://vaglog.rtnet.pl/kotlarz_70856.html Nie znam się na robieniu logów, więc zrobiłem co umiałem proszę się nie śmiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Sprezarka do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 czy może ktoś się jeszcze wypowiedzieć na temat logów. Auto ma w tej chwili 180 000km przebiegu, przebieg jest pewny (auto od 1właściciela - pełen serwis w ASO potwierdzony do ostatniego kilometra). U mnie w audi mam już 220000km przebiegu i turbina dmucha bez czyszczenia od nowości 9silnik jak w superb'ie - AWX). PS. Rozmawiałem z właścicielem i mówi, że był na sprawdzeniu turbo i mu powiedzieli że z nią jest wszystko ok. Podejrzewają N75, Ale chyba z BS11 wynika że zawór jest sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 U mnie w audi mam już 220000km przebiegu i turbina dmucha bez czyszczenia od nowości 9silnik jak w superb'ie - AWX). A co za różnica - można zasyfić turbo i przy przebiegu 50tys km - wszystko zależy od stylu jazdy :gwizdanie: pewnie ECO-driving uprawia właściciel - zapytaj się ile mu pali i jak powie że 5 to będziesz miał odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Sprezarka totalnie zawalona sadzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pme 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 SPANKY i PRZEMEK już ci odpowiedzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się