Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Wysokie podciśnienie w komorze olejowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z silnikiem 1.8T 163KM silnik BFB przebieg 130km. Po zapaleniu auta i odkręcaniu korka wlewu oleju powietrze z silnika zasyca korek ze nie idzie go wyciągnąć trzeb użyć siły, następnie po wyciągnięciu korka silnik traci wone obroty trzęsie go. Następnie oroty raz ma 1100 raz 900 tak jak zawsze miał, po rzegazowaniu go obtot długo schodza . Był tez słabszy ale po wymianie zaworu DV i kostki która nim steruje jest zrywniejszy ale dalej to niejest to. Turbina po przejechaniu 8 km jest czerwona jak żar z pieca. Przepustnica została wyczyszczona i ustawiona ale w jej okolicach słychać syczenie. Co może być tego przyczyną? są jeszcze jakieś zawory do wymiany? słyszałem ze moze byc winny ezegtor tylko gdzie on sie znajduje? Pozdrawiam

Wymieniłem zaworek odpowietrzenia komory korbowej i po kłopocie niezasyca korka obroty OK :) tylko turbina dalej sie grzeje :kwasny:

BILD3613.jpg

Opublikowano

Zaglądnij do zaworu odmy :naughty: a co do czerwonej turbiny to pewnie jest za uboga mieszanaka albo ... za bardzo pałujesz :decayed:

Opublikowano

na bank coś z odmą:)

Opublikowano

Co do syczenia to może dostaje lewe powietrze?

Opublikowano

Odme sprawdziłem i ten zielony zaworek był walnięty -czekam na nowy. Zobacze czy na nowym będzie słychac syczenie. W serwisie Audi powiedziano mi że jest zawór EZEGKTOR który znajduje sie na wężach podciśnieniowych jakiś trójnik który też może być zapchany i blokuje kosztuje 110zł. Wiecie coś o tym zaworze i gdzie się znajduje?

Opublikowano

to chyba to

Zdj_cie335.jpg ale nie jestem pewien :gwizdanie:

Opublikowano

Odme sprawdziłem i ten zielony zaworek był walnięty -czekam na nowy. Zobacze czy na nowym będzie słychac syczenie. W serwisie Audi powiedziano mi że jest zawór EZEGKTOR który znajduje sie na wężach podciśnieniowych jakiś trójnik który też może być zapchany i blokuje kosztuje 110zł. Wiecie coś o tym zaworze i gdzie się znajduje?

Sprawdź sobie rurkę nr. 2, po 10 latach często niewiele z niej zostaje

odpowietrzenie.jpg

Opublikowano

Wymieniłem zaworek od odmy na nowy i silnik zaraz chodzi tak jak powinien, korek wlewu oleju po odkręceniu aż podskakuje a nie tak jak prędzej zasyca go i obroty sa tak jak były :>

Co do Ezegtora znalazłem go i jest drożny ale jeszcze go przeczyszcze jak juz go mam odkręcony

Opublikowano

Tam wyżej masz link o opisie tego eżektora jak jest drożny w którą stronę.Ja wyczyściłem cały układ odmy tam jeszcze jest śruba odpowietrzając itp to wszystko było zawalone woda i olej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...