rafael22 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam! Mam problem z silnikiem 1.8T 163KM silnik BFB przebieg 130km. Po zapaleniu auta i odkręcaniu korka wlewu oleju powietrze z silnika zasyca korek ze nie idzie go wyciągnąć trzeb użyć siły, następnie po wyciągnięciu korka silnik traci wone obroty trzęsie go. Następnie oroty raz ma 1100 raz 900 tak jak zawsze miał, po rzegazowaniu go obtot długo schodza . Był tez słabszy ale po wymianie zaworu DV i kostki która nim steruje jest zrywniejszy ale dalej to niejest to. Turbina po przejechaniu 8 km jest czerwona jak żar z pieca. Przepustnica została wyczyszczona i ustawiona ale w jej okolicach słychać syczenie. Co może być tego przyczyną? są jeszcze jakieś zawory do wymiany? słyszałem ze moze byc winny ezegtor tylko gdzie on sie znajduje? Pozdrawiam Wymieniłem zaworek odpowietrzenia komory korbowej i po kłopocie niezasyca korka obroty OK tylko turbina dalej sie grzeje
grzes1150 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zaglądnij do zaworu odmy a co do czerwonej turbiny to pewnie jest za uboga mieszanaka albo ... za bardzo pałujesz
Fr0styyy. Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Co do syczenia to może dostaje lewe powietrze?
rafael22 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Odme sprawdziłem i ten zielony zaworek był walnięty -czekam na nowy. Zobacze czy na nowym będzie słychac syczenie. W serwisie Audi powiedziano mi że jest zawór EZEGKTOR który znajduje sie na wężach podciśnieniowych jakiś trójnik który też może być zapchany i blokuje kosztuje 110zł. Wiecie coś o tym zaworze i gdzie się znajduje?
Zaleczeq Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 to chyba to ale nie jestem pewien :gwizdanie:
Mario Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Odme sprawdziłem i ten zielony zaworek był walnięty -czekam na nowy. Zobacze czy na nowym będzie słychac syczenie. W serwisie Audi powiedziano mi że jest zawór EZEGKTOR który znajduje sie na wężach podciśnieniowych jakiś trójnik który też może być zapchany i blokuje kosztuje 110zł. Wiecie coś o tym zaworze i gdzie się znajduje? Sprawdź sobie rurkę nr. 2, po 10 latach często niewiele z niej zostaje
rafael22 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 gdzie sie to znajduje ten element co przesłałeś? masz może schemat całego silnika? Przydał by mi się
predki74 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 witam tutaj link http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=109470 jak to wygląda ja wyczyściłem rozpuściłem środek i jak na razie działa tu jest zdjęcie gdzie to jest http://fotofotki.pl/pliki_img/7cisl4ftzxuv1sary9.jpg
rafael22 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Wymieniłem zaworek od odmy na nowy i silnik zaraz chodzi tak jak powinien, korek wlewu oleju po odkręceniu aż podskakuje a nie tak jak prędzej zasyca go i obroty sa tak jak były :> Co do Ezegtora znalazłem go i jest drożny ale jeszcze go przeczyszcze jak juz go mam odkręcony
predki74 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Tam wyżej masz link o opisie tego eżektora jak jest drożny w którą stronę.Ja wyczyściłem cały układ odmy tam jeszcze jest śruba odpowietrzając itp to wszystko było zawalone woda i olej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się