virus191 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, po nocy jak próbuję odpalić autko jest mały kłopot. Wskoczy na 300 obrotów pyrknie z 2-3 razy i tyle. Do tego świeci się kontrolka (!) i jest 3 krotny sygnał. Za drugim razem odpala bez problemu. VAG pokazuje 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 akumulator slaby,dlatego jest ten sygnał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Sprawdz akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Nie żartuj w tym roku w lipcu kupiłem nowiutki BOSCH S4 52AH 470A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 nikt tu nie żartuje,sprawdź akumulator oraz jak ci ląduje alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 j/w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 witam podepne sie bo po zapaleniu mojej na mrozie przekraczajacym 20s tez piszczy trzy razy i miga kontrolka po przejechaniu z 2km gasnie i wszystko ok. sprawdzałem wszystkie płyny i git [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 09:39_________________________________________________a ztym zapalaniem to mysle ze cofa ci sie paliwo sprawdz tak przy zapalaniu najpierw przekrec kluczyk na zapłon ze dwa razy i dopiero krec jak zapali za pierwszym to konczy sie pompka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilglm 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Co do wykrzyknika i 3 krotnego piszczenia to sygnalizuje to, że akumulator jest słaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 w adp pompka nie pracuje w momencie załączenia zapłonu tylko w tedy jak kreci silnik wiec przekręcanie i cofanie stacyjki przy pompce nic nie da może filierek paliwa jest do wymiany i ciężko przechodzi paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Jesteś pewien? W całkiem podobnym silniku AHL po przekręceniu kluczyka słychać pracującą przez chwilę pompę paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Nie żartuj w tym roku w lipcu kupiłem nowiutki BOSCH S4 52AH 470A. przy takich mrozach sprawność aku. spada do 30-40% ja mam dwu letnią centre future 72AH i po kilku dniach postoju w garażu też pika przy takiej temp. warto od czasu do czasu aku. podłączyć do prądu - zwłaszcza jak się jeździ na krótkich odcinkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Co do 3 krotnego piknięcia to chyba za każdym razem przy próbie odpalenia by piszczał. A piszczy tylko rano, gdy stoi po całej nocy. [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 12:03_________________________________________________ przy takiej temp. warto od czasu do czasu aku. podłączyć do prądu - zwłaszcza jak się jeździ na krótkich odcinkach No nie jeżdżę na dłuższych niż 3-4km w jedną stronę. Często nawet do 80C nie zagrzeje silnika.[br]Dopisany: 02 Luty 2012, 12:04_________________________________________________Za godzinie jeszcze raz podepnę autko pod kompa, i sprawdzę miernikiem ładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 a kiedy jest najwięcej problemów z odpaleniem - jak rano jedziesz do pracy czy jak z niej wracasz? po pierwszym odpaleniu motorownia się rozrusza, olej przemiesza, alternator trochę podładuje aku. i już w południe czy popołudniu lepiej odpalić auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Problem tylko po pierwszym przekręceniu kluczyka rano, po całej nocy. Jak zgaśnie i 2 raz przekręcę kluczyk pali normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Co do 3 krotnego piknięcia to chyba za każdym razem przy próbie odpalenia by piszczał. A piszczy tylko rano, gdy stoi po całej nocy. bo rano przy - 15 dostaje najwiekszego obciazenia, pozniej podladuje i jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adikoss 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Panowie ja mam zaś inny problem może nie do końca taki jak kolega bo mi autko odpala odrazu ale ostatnio zauważyłem że przy tych mrozach gdy odpalam rano przez dosłownie 1,5sek po odpaleniu świeci żółta kontrolka ABS i gaśnie. Powiedzcie mi czy mam się tym przejmować? czy też może to ma jakiść związek z tymi mrozami do -25 w nocy i dlatego autko sie tak rano zachowuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Według VAG napięcie 13,87 na włączonych światłach na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 to masz troszkę za małe to napięcie lądowania u mnie w pełnym obciążeniu ma 14,1 i nigdy mi nie spadło poniżej 14v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toniu84 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 ta kontrolka (!) i potrójne pikanie oznacza nic innego jak słaby akumulator sprawność akumulatora przy temp 0st.C wynosi 80%, a przy -10st.C już tylko 70% (w przypadku w pełni naładowanych akum.) bo jeśli jeździ się na krótkich odcinkach i akumulator nie jest w pełni naładowany to sprawność jeszcze bardziej spada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 u mnie pika ale mryga kontrolka płynu chłodniczego dzis rano tez tak miałem ale chwila pracy i wszystko w normie i zadnych błedów wiec to chyba ten aku przysiada z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się