Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] 19 cali przy b6 ?


slo

Rekomendowane odpowiedzi

no to najlepiej gwint i sobie ustawiać inny setup na zime a inny na lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie gwint był by dobry, ale to mowie zależy gdzie kto jeździ autem, ja jeżdżę często latem na ryby, gdzie trzeba jeździć polnymi drogami po dziurach, błocie itp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mowa o gwincie to oddam swój w dobrej kasie kupiłem dla siebie ale jednak nie doczeka sie założenia bo sprzedaje b6 i kupuje b8 :) gwint to używany 4 miesiące FK Hightsport wiem że używany 4 miesiące bo kupiony od znajomego tak że jest w bardzo dobrym stanie gotowy do założenia na auto KOMPLETNY 100% CENA PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuki221 zdecyduj się jaką miałeś tę zawieche H&R bo wcześniej pisałeś -35 teraz -80 a to dość duża rozbieżność :wallbash:

Jaki miałeś kolor sprężyn ?

Co do obcierania dużo zależy także od ET i szerokości felgi i opony, nie pamiętam teraz dokładnie danych mojej felgi lecz u mnie obcierało.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuki221 zdecyduj się jaką miałeś tę zawieche H&R bo wcześniej pisałeś -35 teraz -80 a to dość duża rozbieżność :wallbash:

Jaki miałeś kolor sprężyn ?

Co do obcierania dużo zależy także od ET i szerokości felgi i opony, nie pamiętam teraz dokładnie danych mojej felgi lecz u mnie obcierało.

Pozdrawiam

kolego według numerów na sprężynach to był model -35 ale powiedz mi czemu jak założyłem 1BV auto podniosło sie o 5cm a wiadomo ze 1bv to chyba -20 lub - 30 już nie pamiętam. Dlatego po tej podmiance stwierdziłem że autko na tych h&r siedziało sporo niżej, może były źle dobrane. Jeśli jestem w błędzie to mi to wytłumacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt może były źle dobrane lecz wtedy zachodzi różnica około 10mm od fabrycznego obniżenia sprężyny czyli miałbyś może -45, a nawet jak -50 to nie jest jednak możliwe żeby sprężyna opuściła samochód ponad jeszcze raz tyle co w katalogu :wink4:

Ciężko mi uwierzyć, że po wymianie na S-Line'y aż tyle poszło do góry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No głowy sobie uciąć nie dam ale mówię tylko o spostrzeżeniach mierząc metrówką od podłoża do rantu błotnika na jednym i drugim zawiasie. uważasz że serii nie da się opuścić 8 cm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No głowy sobie uciąć nie dam ale mówię tylko o spostrzeżeniach mierząc metrówką od podłoża do rantu błotnika na jednym i drugim zawiasie. uważasz że serii nie da się opuścić 8 cm ?

6cm to na przodzie kołło 17" jest równe z błotnikiem

6.5cm na tyl koło się już chowa więc opuścić się da na gwincie ale jeździć się na -8 nie da po tych zdjęciach co tam widziałem u ciebie to może masz te -5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No głowy sobie uciąć nie dam ale mówię tylko o spostrzeżeniach mierząc metrówką od podłoża do rantu błotnika na jednym i drugim zawiasie. uważasz że serii nie da się opuścić 8 cm ?

6cm to na przodzie kołło 17" jest równe z błotnikiem

6.5cm na tyl koło się już chowa więc opuścić się da na gwincie ale jeździć się na -8 nie da po tych zdjęciach co tam widziałem u ciebie to może masz te -5

a ty u Siebie co te fotki podawałeś ostatnie to ile masz na - ?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 20:28_________________________________________________na h&r przednie miałem na równo oponki z błotnikiem a tył delikatnie schowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie zdjęcia na równym i ci wyśle teraz mam przód -5 63cm a tył -4 64cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...