gawey Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Czesc wszystkim potrzbna pomoc wczoraj w nocy jak parkowalem zobaczylem slady kapania ropki z mojego auta ale ze wzgledu na mroz i cimna pore nie wiem co moglo sie stac siura ropka jak autko chodzi z okolic pompy wtryskowej zalaczam film widac lanie na 1:40 min http://www.youtube.com/watch?v=auOI2w382-c
Normano1973 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Coś tam daleko w tle się błysnęło ale latałeś ta komórką jak na łódce...weź lusterko i popatrz dokładnie.Obejrzyj filtr od spodu,przewody,wtryski i w szczególności pompę.
M.Arrkadiusz Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 A samochód jak Ci odpala od razu, czy ma problemy z odpaleniem
gawey Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 wiem ze latalem telefonem bo sluzylo mi to do oswietlenia bo to byla 11 w nocy a przy okazji nagrywalo sie a co do palenia wiekszych problemow nie ma pali tak jak kiedys zamieszczam jeszcze raz film i tylko z tego ujecia widac ze sie leje z gory nic nie widac wtryski suche http://www.youtube.com/watch?v=TQDXR-rrLfY
płotek85 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 sprawdź dokręcenie tyłu pompy tam gdzie idą przewody do wtrysków. Tam jest duży oring i możliwe że tamtędy ci ucieka. Wyjęcie pompy i wymiana na nowy, da rade samemu to zrobić. Sam już ją rozebrałem, złożyłem i dalej kręci.
hejneken Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Ja mam podobny problem... leje mi się diesel z pompy dodatkowo mam ogromne problemy z odpalaniem, kręci dobrze ale nie może zaskoczyć, bo 30 sekundach katorgi odpala z tyłu siwo...
kamien85 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 najprawdopodobniej leci przez tą tylną srubę albo z pod uszczelki nastawnika
gawey Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 gdzies wyczytalem ze moze leciec z oringa od tlokorozdzielacza czy ktos z forum ja wymieniaj ?
PiotrTMC Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 U mnie tez zaczęło się sączyć, zauważyłem po plamach na asfalcie na parkingu. U mnie sączy się dość mocno w połowie pompy, z tego drugiego połączenia patrząc od góry. Zadzwoniłem do pompiarza ,który regeneruje pompy i powiedział ,że poszły uszczelniacze i trzeba wymienić wszystkie, bo w sumie mógłby wymienić tylko te co ciekną ale to nie ma sensu bo pozostałe też zaczną ciec. To tylko kwestia czasu. Taka operacja to koszt 350 zł. Tyle kasuje gość co tylko naprawia pompy wtryskowe, natomiast inni mechanicy kasują ok.200 zł. Ale często wymieniają te, które ciekną nie wyciągając pompy z auta, myślę że nie ma sensu oszczędzać.
Robozz Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Z nastawnika pompy leci najprawdopodobniej, sprawdź jeszcze przelewy
talib1990 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Z nastawnika pompy leci najprawdopodobniej, sprawdź jeszcze przelewy z nastawnika leje . robilem to u siebie 2 miechy temu... wymiana wszystkich uszczelnien w pompie + obejrzenie bebechów 350 zł za całość ...
gawey Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 z nastawnika i z przelewow napewno nie cieknie bo bylo by widac
M.Arrkadiusz Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zazwyczaj cieknie od spodu pompy :gwizdanie:
gawey Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 a jeszcze jedno pytanie co to za czujnik od dolu pompy bo idzie tam jakis kabelek ?
SotoM Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 czujnik kata wtrysku. aby to zrobic pompa na stół.
hejneken Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 gawey rozwiązałeś już ten problem z cieknącym dieslem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się