YOGI3000 3 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Ja mam 17 przy zawieszeniu 1BV i jest optimum, nie chce wiekszych. Nie przesadzajcie że 17 w B6 źle wygląda bo jest bardzo dobrze. Jeśli kolega kupuje nowe felgi i opony to dużo wiecej wyda przy 18 niż przy 17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 nie ma różnicy w komforcie między 17 a 18 :polew: żeby 18 i w górę dobrze wyglądała musi być gleba, więc o jakim komforcie piszecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 nie ma różnicy w komforcie między 17 a 18 :polew: żeby 18 i w górę dobrze wyglądała musi być gleba, więc o jakim komforcie piszecie zależy co się komu się podoba ja mam 18 i 1be -20 ,wg mnie wygląda dobrze i komfort jest wcześniej miałem 17 więc dlatego napisałem że nieczułem różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roki1990 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Optymalne ET do B6 pomiędzy 45 a 35 gdzie ET35 dużo lepiej zgrywa się z błotnikami a przy 45 felga jest schowana do środka. Wielkość ma znaczenie bierz 18, do tego sprężyny jakieś -40 (mam na sprzedaż tak przy okazji ;p) i będzie lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 gdzie ET35 dużo lepiej zgrywa się z błotnikami Czyli przy ET 35 będzie ładnie felga równo z błotnikiem czy będzie trzeba założyć jakiś dystans 10 mm czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roki1990 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 To zależy też od szerokości felgi jak będziesz miał 10j to będzie nawet wychodzić poza błotnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukson 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 W poprzednim sezonie też miałem dylemat 17 czy 18, padło na 18. Przesiadałem się z 16, różnica w komforcie jest (mi nie przeszkadza), ale trzymanie drogi bez porównania lepsze, wynagrodziło i dyskomfort i droższe opony:) No i jak wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Podłącze się pod temat. Ja do swojej B6 Avant mam zamiar kupić 18" tylko mniej więcej z jakim ET szukać żeby felga ładnie równała się z nadkolem? Bo nie chce pchać się potem w dystanse bo to kolejne koszta. confused4 ja mam Et35 i jest ok ale mozna by jeszcze z 5-7 mm dystans dac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się