Skocz do zawartości

lukson

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukson

Osiągnięcia lukson

0

Reputacja

  1. W poprzednim sezonie też miałem dylemat 17 czy 18, padło na 18. Przesiadałem się z 16, różnica w komforcie jest (mi nie przeszkadza), ale trzymanie drogi bez porównania lepsze, wynagrodziło i dyskomfort i droższe opony:) No i jak wygląda
  2. Ja mam zimowki 205/55/16 i jest ok
  3. To oczywiste, ale po czym poznam 18", że jest ori?
  4. Żeby nie zaczynać nowego wątku zapytam tutaj, bo mam problem Przymierzam się do zakupu alu na lato. Miały być 17" rs4, ale wyczytałem, że ori to dopiero od 18" w górę. Wogóle jak mam poznać, że fele są ori, na zdjęciach wyglądają tak samo Jak brać repliki to jakie? I wszyscy piszą, że takie alusy w 17" wyglądają źle, ma ktoś jakieś zdjęcie, żebym mógł sam ocenić?
  5. Obecnie koszt rury w ASO to 780 zł. Podobno ceny się zmieniły, bo jeszcze z 2 tygodnie temu z 1,5 stówy taniej
  6. koszt oleju ok. 50zł/l wchodzi 2,5l. Robocizna nie wiem, bo przy okazji wymieniałem.
  7. Mam podobną sytuację, powiesz co wykombinowałeś? Dodatkowo jazda na takiej poklejonej rurze grozi czymś poważnym w razie jej pęknięcia?
  8. Mi mechanior powiedział, że co 160tyś.
  9. Olej to nie jest na 100%. Wczoraj wymieniłem, dzisiaj znowu przymarzła.
  10. U mnie dzisiaj sytuacja się powtórzyła, popracował z 20 minut i już mogłem wrzucić bieg. Wymieniłem dzisiaj olej w skrzyni także dam znać jutro czy pomogło.
  11. Miałem dzisiaj identyczny problem. Odpaliłem poczekałem, aż się nagrzeje trochę, ruszyłem kawałek do przodu i delikatnie próbowałem wyrzucić z 1, jakoś się udało. Mam nadzieję, że to jednorazowy przypadek, bo trochę to kłopotliwe. Na wszelki wypadek na noc już nie zostawiłem na biegu Dodam, że mam 165tyś. przejechane, udokumentowane.
  12. Cześć wszystkim. Nazywam się Łukasz, jestem z Białegostoku. Obecnie jeżdzę golfem, ale noszę się z zamiarem kupna A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...