miodzio Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Po kodowaniu widze ze massz tylko pewnie BIXA dokładanego Ja bym sprawdził okablowanie do lamp , dawałeś przejsciowkę ? Tak Bixa mam dokładanego ori. Kable są nie na przejściówce tylko lutowane do ori kostki. W tej chwili mam wymieniony zderzak i podłączone spryski które śmigają. Mam też założony czujnik na przednim wahaczu do samo poziomowania i pociągnięte kable. Sterownik do skrętnych też jest na swoim miejscu ale nie podłączony. Brakuje mi żeby to wszystko uruchomić blaszki mocującej tylny czujnik (sam czujnik mam). Co jest nie tak w samym kodowaniu ze widać ze bix jest dokładany
wrclaguna Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 MCE 09 Coding -> Function 07 ? xxxx: (8EC/8ED tylko) 0 - Limuzyna 1 - Avant ? x xxx: czujnik światła 0 - brak czujnik deszczu i światła do wykrywania (G397) 1 - z czujnikiem deszczu i światła do wykrywania ust G397) xx xx: Sprzęgło 0 - nie jest zainstalowane 1 - zainstalowany xxx x: reflektory (tylko 8E2/8E5) 0 - reflektory halogenowe 1 - Reflektory ksenonowe xxx x: reflektory (tylko 8EC/8ED) 0 - nie do jazdy dziennej reflektory halogenowe 1 - reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej 2 - reflektory bi-ksenonowe ze światłami do jazdy dziennej 3 - reflektory bi-ksenonowe ze bez świateł dziennych 4 - reflektory bi-ksenonowe z Tagfahr-/Schluss-/Kennzeichenlicht xxxx: wersja kraju (tylko 8E2/8E5) 1 - Reszta Świata 2 - Northern krajach (Finlandia, Szwecja, Norwegia, Dania) 3 - Stany Zjednoczone 4 - Kanada 5 - Pojazdy specjalne xxxx: wersja kraju (tylko 8EC/8ED) 1 - Reszta Świata 2 - Northern krajach (Finlandia, Szwecja, Norwegia, Dania) 3 - Stany Zjednoczone 4 - Kanada 5 - Pojazdy specjalne
miodzio Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 nie bardzo rozumiem Moje kodowanie to: 11021 i wedłóg tej rozpiski wszystko się zgadza. Avant\Czujnik św i deszczu zainstalowany\brak haku\Bi-ksenon z DLR jest\reszta świata ... i tu też chyba ok Kodowanie MCE w nadwoziu B7 ?xxxx: Nadwozie 0 – Sedan 1 – Avant 2 - Cabrio x?xxx: Czujnik światła i deszczu 0 – brak 1 – zainstalowany xx?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany xxx?x: Reflektory 0 – Halogenowe bez DLR 1 – Halogenowe z DLR 2 – Bi-ksenon z DLR 3 – Bi-ksenon bez DLR 4 – Bi-ksenon z DLR (oświetlenie tablicy rejestracyjnej i tylne światła automatyczne) xxxx?: Kraj 1 – Reszta Świata / kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (Bi-ksenon) 2 – Kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (bez Bi-ksenonu) 3 – USA/Kanada (Bi-ksenon) 4 – Kanada (bez Bi-ksenonu) 5 – Specjalne pojazdy Więc w którym dokładnie miejscu jest błąd bo z twojego postu wcześniejszego wnioskuję ze jest i czy może mieć to jakieś powiązanie z problemem o którym pisałem wcześniej. Kable przy kostkach sprawdzałem i wygląda wszystko OK. Czy jest możliwość ze to przez brak samo poziomowania?
wrclaguna Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Tak kodowanie masz OK cos mi sie ubzdurało ze masz 00000 Jak zarniki ci swieca i nic nie przygasa to obstawiłbym na przetwornice , gdzies był temat zwiazany z nimi Wiem ze przetwornice z lat 2005-2007 miały jakieś wady w A4 B7 .
Krzysiek29 A4 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Z tego co wiem i już zasięgałem opinii tylu znachorów że pała mała to wszyscy przewijali zacznij od żarników a jak nie minie to przetwornice i tak zrobię akumlator mam ok i wątpię szczerze żeby miał coś do świateł.Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za pomoc jak ogarnę temat napisze co było nie halo.
bogi Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Daj znać koniecznie. U mnie też migają a w zasadzie migały bo ostatnio jest ok. Zdarzyło się nawet, że przy zamkniętym samochodzie (kluczyki w kieszeni) migneły. Także podejrzewam, że to przetwornice .
miodzio Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Daj znać koniecznie. U mnie też migają a w zasadzie migały bo ostatnio jest ok. Zdarzyło się nawet, że przy zamkniętym samochodzie (kluczyki w kieszeni) migneły. Także podejrzewam, że to przetwornice . Ja u siebie podejrzewam jednak aku z problemem radze sobie w ten sposób ze przed odpaleniem auta po dłuższym postoju w niskiej temp. przełączam z funkcji AUTO na 0 wyłączając światła (chyba że jest na tyle jasno ze xenon nie zapala się sam) i dopiero wtedy odpalam auto. Po zapaleniu xenonu już na odpalonym aucie wszystko jest OK. Myślę ze sam rozruch pobiera tyle prądu że przetwornice nie są później w stanie wyrównać napięcia przez co migają. To samo dzieje się z DVD które też przy odpaleniu świruje i wyłącza się). Co do mignięcia po zamknięciu auta - jest to całkowicie normalne dopóki MK całkowicie się nie wyłączy. Komputer przez podanie krótkotrwałego napięcia sprawdza działanie poszczególnych obwodów.
bogi Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 No to może rzeczywiście masz rację z tym akumulatorem. Ok rok temu padł mi alternator i chwile przed tym zdarzeniem też migały xenony i przygasały ( swieciły znacznie słabiej ). Czasami jeden czasami dwa - różnie. Po wymianie alternatora okazało się, że aku też padnięty jest. Wsadziłem zamiennik ( używany ) i znacznie sytuacja się poprawiła ale raz na jakiś czas światła jednak migają. Będę chciał kupić nówkę oryginał za jakiś czas to poobserwuję czy problem jest nadal.
?uki1984 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 A światło tylko mryga czy też zaczyna świecić na różowawo, bo mryganie i zmiana barwy świecenia to oznaka wypalania żarników. Jak dla mnie to jest to Tu masz troche na temat xenonu http://www.xenonowe.pl/warto-wiedziec
bogi Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 No właśnie wydaje mi się, że barwa jest ok. Widziałem nie raz wypalające się żarniki i widać było, że świecą na różowo. Także raczej to nie to. Tym bardziej, że ostatnio w ogóle nie ma problemu od jakiegoś miesiąca. Ale dzięki za pomoc i link.
Krzysiek29 A4 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Witam jeszcze nie wymieniałem bo ciężki temat z wolnym ale czytam co piszą niektórzy o akumlatorze wszystko ok tylko że ja miałem wymieniany akumlator jak byłem po swoją furkę w KOLONI w serwisie audi kupiłem ja po 14 tysiącach przejechanych na tym akumlatorze czyli po roku jazdy przez właściciela niemieckiego można powiedziec że aku był nowy praktycznie jak wracałem to migał mi jeden xenon myślałem że to coś nie łączy ja się skałniam ku żarnikom bo mają już 7 lat jak by nie było od nowości nie wymieniane jak to nie pomoże to biore sie za przetwornice innej opcji nie widze więc aku moim zdaniem odpada.POZDRAWIAM:a4fan:
Krzysiek29 A4 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dziś się wziąłem za wymianę żarników i moja myszka została uleczona przynajmniej na razie zobaczymy co będzie dalej w razie czego będę pisał:banan:PS jestem z siebie dumny że zrobiłem to sam!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się