AndyN Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 2.5 V6 TDI quattro 132kW/180PS | produkcja 9/2004 r. | pierwsza rejestracja 10/2004 r. silnik BDH - kolor Dolphin Grey, metallic, LX7Z - aluminiowe wykończenie wnętrza - felgi 16" standardowe, opony 215/55 Dunlop, letnie - sportowe fotele (elektryczna regulacja wsparcia odcinka lędźwiowego) - wielofuncyjna skórzana kierownica + skórzana gałka - 6x airbag - bi-xenon - navi RNS-E z audio Bose :gwizdanie: - moduł bluetooth w wersji D - tempomat - klimatyzacja 2-strefowa - pełny kolorowy FIS - pakiet 'oświetlenie' - pakiet 'schowek' - podgrzewane fotele, lusterka boczne, spryskiwacze(?) - pełna elektryka - fabryczny odpinany hak Kody wyposażenia: Kody wyposażenia ť Audi Klub Polska EOA 7A2 4UE 6XC 5SL 5RU 1KP J1U 1LT 1BE 3FA 5TD 7X1 4R4 FOA 8GU OG1 OYL OJJ T1K 3NZ 8ED U2A XOA 1N1 2ZQ 8Q3 9Q4 8Z5 MR1 7Q2 CB1 7KO 4X3 VJ1 6R2 3L3 4KC 3YO 4K4 5D1 1SA OGG Q1D 4GH Zrobione: -diagnostyka nadwozia, wymiana filtrów i oleju, diagnostyka silnika, wymiana EGR i N18 - dywaniki pod nogi i do bagażnika - felgi 17'' AEZ Tacana: ALCAR - alufelgi alu felgi aluminiowe samochód opony felga stalowa AEZ DOTZ DEZENT ENZO KFZ | Overview page | AEZ | Tacana i opony Goodyear F1 Asymetric 225/45/17: http://http://eu.goodyear.com/pl_pl/sitewides/press/article32/ - chłodzenie schowka pasażera "zimne pawełki mod" - Rogalotti Project - wyprać tapicerkę - zrobione tutaj: S-PLUS - blue vision: H7, H6W - zimowe opony 16'' - standardowe felgi, opony Goodyear 205/55/16 - DVD podłączone do RNS-E, napęd w schowku - 2xLCD w zagłówkach - zamiana fabrycznego modułu bluetooth w wersji "D" na wersję "Q" - podłączony i w pełni działający z pełną funkcjonalnością wersji "Q" - przyciemnione szyby tylne (przepuszczalność 20%) - gałka biegów S-Line - czujnik zapięcia pasa kierowcy - czujnik jakości powietrza i wymiana klimatronika na wersję obsługującą tę funkcję - fotele i tapicerki wnętrza S-Line - listwy wewnętrzne ze szczotkowanego aluminium (1nk) - lusterko fotochromatyczne wraz z czujnikiem deszczu, zintegrowane z CLH co wiązało się z wymianą MCE na wersję z B7 - wymiana przednich hamulców na 321 mm z A4 B7 - kierownica S-Line A3 (8P0) - wymiana tylnych hamulców na 288 mm z A4 B7 - montaż ogrzewania postojowego wraz ze zdalnym sterowaniem Planowane mody: - ... Tak wyglądała w dniu zakupu (marzec 2008) Zdjęcia z zewnątrz (marzec 2008) Wnętrze A tak wygląda od spodu (telefonem robione, stąd taka jakość) AEZ Tacana 17'' + Goodyear F1 Asymetric 225/45/17 (kwiecień 2008) Chipowanie w MR Motors (lipiec 2008) ... i efekt Solina (lipiec 2008) DVD DO RNS-E (październik 2008) http://img89.imageshack.us/img89/695/dsc00026lx7.th.jpg' alt='dsc00026lx7.th.jpg'> LCD w zagłówkach (luty 2009) Bluetooth w wersji Q (marzec 2009) Przyciemnienie szyb (maj 2009) Gałka biegów S-Line (kwiecień 2010) Czujnik zapięcia pasa kierowcy (kwiecień 2011) Klimatronik z czujnikiem jakości powietrza (maj 2011) Fotele i tapicerki wnętrza S-Line (czerwiec 2011) Listwy wewnętrzne ze szczotkowanego aluminium (1nk) (lipiec 2011) Lusterko fotochromatyczne wraz z czujnikiem deszczu, zintegrowane z CLH - swap na MCE B7 (lipiec 2011) Hamulce przednie 321 mm z A4 B7 (lipiec 2011) Kierownica S-Line A3 (8P0) (sierpień 2011) Hamulce tylne 288 mm (październik 2011) Fabryczne ogrzewanie postojowe wraz ze zdalnym sterowaniem (styczeń 2012) DRL LED sterowane MCE B7 (maj 2012) Lusterka zewnętrzne fotochromatyczne (czerwiec 2012)
AndyN Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 (...) silnik Nie chcę tutaj flejma. Mam auto od 2008 r. i zdążyłem wyrobić sobie zdanie na temat tego motoru.
patryk10015 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 widocznie może trafiłeś zadbany egzemplarz bo 2.5 nie mają najlepszej opinii
Zemis Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 piekny Avancik:) silnik adekwatny do napędu bo 1,9 to się turla nie jedzie ;p hihihi co prawda jeżdziłem A6 163 KM i naprawdę był dobry przeciąg, także tu będzie lepiej. Wyposażenie mi się bardzo podoba i bym widział to też w swojej Gratki i niech służy nadal bezawaryjnie
arris_88 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Akurat 2.5 TDi 179 PS to silniki poprawione (w przeciwieństwie do 150 PS), więc myślę że kolega ma najlepszego diesla do Quattro. Lepiej się zbiera, ma lepszą kulturę pracy niż moje 1.9. Zresztą zasadne jest powiedzenie, że nie ma silników idealnych, każdego coś trapi - 1.9 wcale nie jest taki rewelacyjny. Dużo zależy od stanu intelektu kierownika. Piękny kolorek, Quattro, do tego takie mody . Życzę zadowolenia z auta, no i progresu z modami oczywiście. Powiedz mi jak w Twoim przypadku jest ze spalaniem.
AndyN Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 Spalanie? W jeździe pozamiejskiej ('emeryckiej', tempomat na 100-110 km/h) nie jest problemem zejść do <= 6l. Szybka jazda autostradowa (chorwackie autostrady-bardzo dynamiczny powrót do kraju) 8-8,5l. Jazda miejska w szczycie >=10l.
Pawlo 2004 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Ładna furka już mi znana a dlaczego ja wskrzesiłeś?? Duży plus za kolor bo to mój ulubiony, dlatego tez moja poprzednia B6 była w takim kolorku silnik adekwatny do napędu bo 1,9 to się turla nie jedzie ;p hihihi Robisz program i masz pod 170 kucy i wtedy już turla sie o wiele lepiej 1.9 TDI
jozek726 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 czemu nowy temat? no właśnie? fajne mody, webasto :oklaski:
arris_88 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Spalanie? W jeździe pozamiejskiej ('emeryckiej', tempomat na 100-110 km/h) nie jest problemem zejść do <= 6l. Szybka jazda autostradowa (chorwackie autostrady-bardzo dynamiczny powrót do kraju) 8-8,5l. Jazda miejska w szczycie >=10l. To niedużo więcej od mojego AWX'a (emerytura - 5.4, szybka jazda 7, miasto około 9, a zimą nawet 12). Więc dużo więcej nie płacisz za gang V6.
AndyN Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 By w pełni wykorzystać funkcjonalność MCE B7 i lusterka foto z B7 brakuje mi dwóch rzeczy: lusterek zewnętrznych fotochromatycznych i lamp DRL LED. Foto właśnie kupiłem, w wersji bez plastikowych ramek. Montaż pewnie dopiero jak się cieplej zrobi Qrka, to przeciągnięcie kabli do obudów lusterek
andr3i Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 czemu nowy temat? dokladnie po co dwa razy zakladac ?
AndyN Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 czemu nowy temat? dokladnie po co dwa razy zakladac ? A spróbujcie znaleźć ten pierwszy. Został usunięty na moją prośbę. Możecie zakończyć ten temat?
andr3i Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac?
MARCIN607 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac? właśnie
Tomeks Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Spalanie? W jeździe pozamiejskiej ('emeryckiej', tempomat na 100-110 km/h) nie jest problemem zejść do <= 6l. no chyba trochę przesadziłeś
Flyer Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 tak, mozna zejsc ponizej 6l, ale jak sobie zresetujesz kompa na jakiejs dwupasmowce i lecisz caly czas stala predkoscia 90-100kmh (raz mialem taka przyjemnosc)... sami wiemy, ze tak sie nie da jezdzic, a 1.9TDI spali w takich warunkach ponizej 5l. wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac? właśnie usunal, bo sie obrazil na forum
MARCIN607 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 tak, mozna zejsc ponizej 6l, ale jak sobie zresetujesz kompa na jakiejs dwupasmowce i lecisz caly czas stala predkoscia 90-100kmh (raz mialem taka przyjemnosc)... sami wiemy, ze tak sie nie da jezdzic, a 1.9TDI spali w takich warunkach ponizej 5l. wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac? właśnie usunal, bo sie obrazil na forum :polew: tak, mozna zejsc ponizej 6l, ale jak sobie zresetujesz kompa na jakiejs dwupasmowce i lecisz caly czas stala predkoscia 90-100kmh (raz mialem taka przyjemnosc)... sami wiemy, ze tak sie nie da jezdzic, a 1.9TDI spali w takich warunkach ponizej 5l. weż jedz 1,9 żeby realnie spaliło 5L dramat- 80-90 km/h co innego B5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się