Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDH] Szary Myszor Andy'ego - resurrection


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2.5 V6 TDI quattro

132kW/180PS | produkcja 9/2004 r. | pierwsza rejestracja 10/2004 r.

silnik BDH :cool:

- kolor Dolphin Grey, metallic, LX7Z

- aluminiowe wykończenie wnętrza

- felgi 16" standardowe, opony 215/55 Dunlop, letnie ;)

- sportowe fotele (elektryczna regulacja wsparcia odcinka lędźwiowego)

- wielofuncyjna skórzana kierownica + skórzana gałka

- 6x airbag

- bi-xenon

- navi RNS-E z audio Bose :gwizdanie:

- moduł bluetooth w wersji D

- tempomat

- klimatyzacja 2-strefowa

- pełny kolorowy FIS

- pakiet 'oświetlenie'

- pakiet 'schowek'

- podgrzewane fotele, lusterka boczne, spryskiwacze(?)

- pełna elektryka

- fabryczny odpinany hak

Kody wyposażenia:

Kody wyposażenia ť Audi Klub Polska

EOA 7A2 4UE 6XC 5SL 5RU

1KP J1U 1LT 1BE

3FA 5TD 7X1 4R4

FOA 8GU OG1 OYL OJJ

T1K 3NZ 8ED U2A XOA 1N1

2ZQ 8Q3 9Q4 8Z5 MR1

7Q2 CB1 7KO 4X3 VJ1 6R2

3L3 4KC 3YO 4K4 5D1

1SA OGG Q1D 4GH

Zrobione:

-diagnostyka nadwozia, wymiana filtrów i oleju, diagnostyka silnika, wymiana EGR i N18

- dywaniki pod nogi i do bagażnika

- felgi 17'' AEZ Tacana: ALCAR - alufelgi alu felgi aluminiowe samochód opony felga stalowa AEZ DOTZ DEZENT ENZO KFZ | Overview page | AEZ | Tacana i opony Goodyear F1 Asymetric 225/45/17: http://http://eu.goodyear.com/pl_pl/sitewides/press/article32/

- chłodzenie schowka pasażera "zimne pawełki mod"

- Rogalotti Project

- wyprać tapicerkę - zrobione tutaj: S-PLUS

- blue vision: H7, H6W

- zimowe opony 16'' - standardowe felgi, opony Goodyear 205/55/16

- DVD podłączone do RNS-E, napęd w schowku

- 2xLCD w zagłówkach

- zamiana fabrycznego modułu bluetooth w wersji "D" na wersję "Q" - podłączony i w pełni działający z pełną funkcjonalnością wersji "Q"

- przyciemnione szyby tylne (przepuszczalność 20%)

- gałka biegów S-Line

- czujnik zapięcia pasa kierowcy

- czujnik jakości powietrza i wymiana klimatronika na wersję obsługującą tę funkcję

- fotele i tapicerki wnętrza S-Line

- listwy wewnętrzne ze szczotkowanego aluminium (1nk)

- lusterko fotochromatyczne wraz z czujnikiem deszczu, zintegrowane z CLH co wiązało się z wymianą MCE na wersję z B7

- wymiana przednich hamulców na 321 mm z A4 B7

- kierownica S-Line A3 (8P0)

- wymiana tylnych hamulców na 288 mm z A4 B7

- montaż ogrzewania postojowego wraz ze zdalnym sterowaniem

Planowane mody:

- ... :mysli:

Tak wyglądała w dniu zakupu (marzec 2008)

dsc00025zr1.th.jpg

thpix.gif

Zdjęcia z zewnątrz (marzec 2008)

img5758vd8.th.jpg img5759mx8.th.jpg img5760ki4.th.jpg img5761wn3.th.jpg img5763je8.th.jpg img5762ey5.th.jpg

Wnętrze

img5757jx3.th.jpg img5752xg8.th.jpg img5753hl4.th.jpg img5756lf0.th.jpg img5764de9.th.jpg

A tak wygląda od spodu (telefonem robione, stąd taka jakość)

dsc00033ni4.th.jpg dsc00031bj9.th.jpg dsc00027lm3.th.jpg dsc00029hk8.th.jpg

AEZ Tacana 17'' + Goodyear F1 Asymetric 225/45/17 (kwiecień 2008)

img6303eo1.th.jpg img6304mo1.th.jpg img6328aa1.th.jpg img6331lk6.th.jpg img6332xw6.th.jpg img6335fb0.th.jpg

Chipowanie w MR Motors (lipiec 2008)

img7414jy5.th.jpg img7415vq7.th.jpg img7416fq3.th.jpg

... i efekt

andy180psmz1.th.jpg

Solina (lipiec 2008)

img8349yn1.th.jpg img8351jj4.th.jpg img8355st0.th.jpg img8368rq4.th.jpg img8370lg0.th.jpg img8371rx3.th.jpg img8372nb9.th.jpg img8374qa3.th.jpg

DVD DO RNS-E (październik 2008)

img8895tx3.th.jpg img8893mp4.th.jpg dsc00014it9.th.jpg thpix.gif dsc00015eu5.th.jpgthpix.gif a>http:

http://img89.imageshack.us/img89/695/dsc00026lx7.th.jpg' alt='dsc00026lx7.th.jpg'>

thpix.gif dsc00027kx3.th.jpgthpix.gif

LCD w zagłówkach (luty 2009)

img9411fe3.th.jpg img9412cz9.th.jpg img9414ju2.th.jpg img9416sf3.th.jpg img9424be9.th.jpg

Bluetooth w wersji Q (marzec 2009)

img9536.th.jpg img9537.th.jpg img9530.th.jpg img9541.th.jpg

Przyciemnienie szyb (maj 2009)

img0386c.th.jpg img0387l.th.jpg img0388p.th.jpg img0384w.th.jpg

Gałka biegów S-Line (kwiecień 2010)

img3475x.th.jpg img3477ui.th.jpg img3478g.th.jpg img3478g.th.jpg

Czujnik zapięcia pasa kierowcy (kwiecień 2011)

dsc0011wt.th.jpg

Klimatronik z czujnikiem jakości powietrza (maj 2011)

img8471a.th.jpg

Fotele i tapicerki wnętrza S-Line (czerwiec 2011)

img8781f.th.jpg img8789l.th.jpg img8791f.th.jpg img8792s.th.jpg img8788v.th.jpg

Listwy wewnętrzne ze szczotkowanego aluminium (1nk) (lipiec 2011)

img8773s.th.jpg img8787z.th.jpg img8777v.th.jpg img8795i.th.jpg img8794.th.jpg

Lusterko fotochromatyczne wraz z czujnikiem deszczu, zintegrowane z CLH - swap na MCE B7 (lipiec 2011)

img9001x.th.jpg img9003d.th.jpg

Hamulce przednie 321 mm z A4 B7 (lipiec 2011)

img9006v.th.jpg img9007t.th.jpg img9016b.th.jpg img9018m.th.jpg img9008g.th.jpg img9009i.th.jpg img9010n.th.jpg img9012re.th.jpg img9013w.th.jpg

Kierownica S-Line A3 (8P0) (sierpień 2011)

img9482li.th.jpg img9483k.th.jpg img9486y.th.jpg img9489.th.jpg img9492z.th.jpg img9493sl.th.jpg

Hamulce tylne 288 mm (październik 2011)

dsc0034dyd.th.jpg dsc0035spj.th.jpg

Fabryczne ogrzewanie postojowe wraz ze zdalnym sterowaniem (styczeń 2012)

dsc0057qp.th.jpg

DRL LED sterowane MCE B7 (maj 2012)

20120609155504.th.jpg 20120609155804.th.jpg 20120609200433.th.jpg

Lusterka zewnętrzne fotochromatyczne (czerwiec 2012)

20120609200301.th.jpg

Opublikowano

quattro :good:

kolor :good:

silnik :thumbdown:

Opublikowano

(...)

silnik :thumbdown:

Nie chcę tutaj flejma. Mam auto od 2008 r. i zdążyłem wyrobić sobie zdanie na temat tego motoru.

Opublikowano

widocznie może trafiłeś zadbany egzemplarz bo 2.5 nie mają najlepszej opinii

Opublikowano

piekny Avancik:) silnik adekwatny do napędu bo 1,9 to się turla nie jedzie ;p hihihi

co prawda jeżdziłem A6 163 KM i naprawdę był dobry przeciąg, także tu będzie lepiej.

Wyposażenie mi się bardzo podoba i bym widział to też w swojej

Gratki i niech służy nadal bezawaryjnie :hi:

Opublikowano

czemu nowy temat? :mysli:

Opublikowano

Akurat 2.5 TDi 179 PS to silniki poprawione (w przeciwieństwie do 150 PS), więc myślę że kolega ma najlepszego diesla do Quattro. Lepiej się zbiera, ma lepszą kulturę pracy niż moje 1.9. Zresztą zasadne jest powiedzenie, że nie ma silników idealnych, każdego coś trapi - 1.9 wcale nie jest taki rewelacyjny. Dużo zależy od stanu intelektu kierownika. Piękny kolorek, Quattro, do tego takie mody :good:. Życzę zadowolenia z auta, no i progresu z modami oczywiście. Powiedz mi jak w Twoim przypadku jest ze spalaniem.

:hi:

Opublikowano

Spalanie? W jeździe pozamiejskiej ('emeryckiej', tempomat na 100-110 km/h) nie jest problemem zejść do <= 6l. Szybka jazda autostradowa (chorwackie autostrady-bardzo dynamiczny powrót do kraju) 8-8,5l. Jazda miejska w szczycie >=10l.

Opublikowano

Ładna furka już mi znana :) a dlaczego ja wskrzesiłeś?? :przebiegly:

Duży plus za kolor bo to mój ulubiony, dlatego tez moja poprzednia B6 była w takim kolorku :)

silnik adekwatny do napędu bo 1,9 to się turla nie jedzie ;p hihihi

Robisz program i masz pod 170 kucy i wtedy już turla sie o wiele lepiej 1.9 TDI :)

Opublikowano

czemu nowy temat? :mysli:

no właśnie? :mysli:

fajne mody, webasto :oklaski:

Opublikowano

Spalanie? W jeździe pozamiejskiej ('emeryckiej', tempomat na 100-110 km/h) nie jest problemem zejść do <= 6l. Szybka jazda autostradowa (chorwackie autostrady-bardzo dynamiczny powrót do kraju) 8-8,5l. Jazda miejska w szczycie >=10l.

To niedużo więcej od mojego AWX'a (emerytura - 5.4, szybka jazda 7, miasto około 9, a zimą nawet 12). Więc dużo więcej nie płacisz za gang V6.
Opublikowano

2098288849.th.jpg

By w pełni wykorzystać funkcjonalność MCE B7 i lusterka foto z B7 brakuje mi dwóch rzeczy: lusterek zewnętrznych fotochromatycznych i lamp DRL LED.

Foto właśnie kupiłem, w wersji bez plastikowych ramek. Montaż pewnie dopiero jak się cieplej zrobi :)

Qrka, to przeciągnięcie kabli do obudów lusterek :confused4:

Opublikowano

czemu nowy temat? :mysli:

dokladnie po co dwa razy zakladac ?

Opublikowano

czemu nowy temat? :mysli:

dokladnie po co dwa razy zakladac ?

A spróbujcie znaleźć ten pierwszy. Został usunięty na moją prośbę. Możecie zakończyć ten temat?

Opublikowano

wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac?

Opublikowano

wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac?

właśnie :mysli:
Opublikowano

Spalanie? W jeździe pozamiejskiej ('emeryckiej', tempomat na 100-110 km/h) nie jest problemem zejść do <= 6l.

no chyba trochę przesadziłeś :cool1:

Opublikowano

tak, mozna zejsc ponizej 6l, ale jak sobie zresetujesz kompa na jakiejs dwupasmowce i lecisz caly czas stala predkoscia 90-100kmh (raz mialem taka przyjemnosc)...

sami wiemy, ze tak sie nie da jezdzic, a 1.9TDI spali w takich warunkach ponizej 5l.

wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac?

właśnie :mysli:

usunal, bo sie obrazil na forum :przebiegly:

Opublikowano

tak, mozna zejsc ponizej 6l, ale jak sobie zresetujesz kompa na jakiejs dwupasmowce i lecisz caly czas stala predkoscia 90-100kmh (raz mialem taka przyjemnosc)...

sami wiemy, ze tak sie nie da jezdzic, a 1.9TDI spali w takich warunkach ponizej 5l.

wszytsko mozna tylko sie zastanawiamy po co pokazywac drugi raz to samo auto, skoro miales temat po co usuwac?

właśnie :mysli:

usunal, bo sie obrazil na forum :przebiegly:

:polew: :polew:

tak, mozna zejsc ponizej 6l, ale jak sobie zresetujesz kompa na jakiejs dwupasmowce i lecisz caly czas stala predkoscia 90-100kmh (raz mialem taka przyjemnosc)...

sami wiemy, ze tak sie nie da jezdzic, a 1.9TDI spali w takich warunkach ponizej 5l.

weż jedz 1,9 żeby realnie spaliło 5L dramat- 80-90 km/h :thumbdown: co innego B5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...