Ossek Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam. Siedząc dziś w samochodzie z włączonym silnikiem, nagle zaczęła pulsować kontrolka ładowania i motor zaczął delikatnie "podskakiwać". Sprawdziłem ładowanie i było ledwo ponad 12V. Dojechałem do domu (jakieś 1,5 km) i po drodze kontrolka zgasła i objawy ustąpiły (ładowanie 14,2V). Słychać jednak delikatne popiskiwanie (może to być łożysko sprężarki, bo też mam do wymiany). Około roku temu miałem podobny przypadek i w sumie rozeszło się po kościach. Dodam tylko, że wczoraj były wymieniane 2 górne uszczelki na pompie wtryskowej i być może ropa dostała się gdzieś, gdzie nie trzeba (do alternatora?). Jest czym się martwić?
Cris Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 pojeździj trochę i zobaczysz czy nadal będą takie objawy.ale nie wykluczone że alternator.
tomaszstn Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Mogą też kończyć się szczotki więc trzeba by było zajrzeć do tego alternatora.
Ossek Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 Za 10 tkm mam rozrząd, więc przy okazji trzeba będzie się bliżej przyjrzeć alternatorowi. Mam nadzieję, że wytrzyma...
sołtys85 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Jak już dawał o sobie znak to padnie niebawem w najmniej oczekiwanym momencie. Radził bym już zakupić szczotki i nie czekać aż komutator wydrze bo będziesz szukał altka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się