Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

312/255

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie ma ktoś z was na sprzedaż gotowego zestawu 4 tloczki w z q5?

Opublikowano

Jaka tarcza ?

Opublikowano

Tarcze rowniez chcialbym zakupic, z tego co przeczytalem na ostatnich 30 stronach to chyba wezme 345 czy na 4 tloki bedzie to fajny zestaw? I w jakich pieniadzach sie zmieszcze mam BRD'ka czy wszystko podspasuje? Poprzednio mialem A3 przy wymianie musialem zmieniac cale zwrotnice.

Opublikowano

O widze ze kolega z okolicy. Nie musisz zmieniac zwrotnicy, dla zwyklych uzytkownikow mozna 345 zalozyc i 4 brembo z q5 ale jak dla mnie to sredni hebel. 345 jest za cienka tarcza do a4, nawet do mk5 czy cupry jest kiepska po prostu jak ktos szybko gania.

Opublikowano (edytowane)

Do tego zacisku mozna dac tarcze 341/32mm przetoczoną na 31.5mm.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Ktos z forumowiczów robil taki zabieg? Podesle mi na PW (lub tu) sredni koszt takiego moda? Oraz czy konieczne jest robienie tylu w tym samym czasie? Gdzies wczesniej tu czytalem ze moga byc problemy przy hamowaniu.

Opublikowano (edytowane)

dev, szybkie pytanko. zamarzł mi ręczny. nie idzie go spuścić. Chciałem go rozruszać naciągając go mocniej i spuszczając, ale cos strzeliło i teraz rączka ręcznego lata luźno od pozycji poziomej do prawie pionowej. Ręczny trzyma dalej i nie idzie jechać. Co mogło puscić ?

Edytowane przez slo
Opublikowano

Linka

Opublikowano (edytowane)

domyslam sie, tylko z tyłu poszła czy tu przy ręcznym z przodu ?

Edytowane przez slo
Opublikowano

Cala do wymiany

Opublikowano (edytowane)

na pewno ? no co ona pękła czy co ? nie wysmyknela sie po prostu ?


to co teraz zrobic zeby zacisk puścił i mozna było jechac ?

Edytowane przez slo
Opublikowano

Trzeba wlesc pod grata i odciagnac dzwignie w zaciskach.

Opublikowano

@Dev próbowałeś kiedyś zważyć komplet tarcza+zacisk+ klocki 345mm vs 6-cio tłok na tarczy 330mm ? zastanawiam sie czy mniejsza tarcza zrekompensuje troche wage zacisku

Opublikowano

zastanawiam sie czy mniejsza tarcza zrekompensuje troche wage zacisku

tego zdania nie rozumiem...

Opublikowano (edytowane)

hm myślałem, że wyraziłem się dość jasno :) tarcza 345mm będzie cięższa niż tarcza 330mm (mówie o zestawie na przód...), natomiast zacisk S4 do tarczy 345mm będzie lżejszy niż 6cio tłok z Touarega - pytam czy próbowałeś ważyć kiedyś takie dwa komplety :)

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

hm myślałem, że wyraziłem się dość jasno :) tarcza 345mm będzie cięższa niż tarcza 330mm (mówie o zestawie na przód...), natomiast zacisk S4 do tarczy 345mm będzie lżejszy niż 6cio tłok z Touarega - pytam czy próbowałeś ważyć kiedyś takie dwa komplety :)

Zacisk s4 raczek jest cięższy do 6tłoka....

Opublikowano

jest, ale tarcza do 6 tłoka jest cięzsza od S4 B6/7

ważyc, nie wazyłem

Opublikowano

serio zacisk s4 jest cięższy od 6 tłoka ? no to zdziwko..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...