Zbyszek_7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam, Mam następujący problem: Od czasu do czasu po przekręceniu kluczyka w stacyjce na zapłon słyszę zadziałanie pompki od centralnego zamka. Wtedy również nie gaśnie mi światło na podsufitce, nie mogę też zamknąć samochodu z pilota. Światło na podsufitce gaśnie dopiero gdy przekręcę kluczyk w zamku drzwi. Po przekręceniu tym działa też spowrotem zamykanie z pilota. Co to może być? Kolejne pytanie, czy po przekręceniu kluczyka w zamku w drzwiach kluczyk powinien odbić na pozycję wejściową?? bo u mnie wygląda to tak że jak przekręcę kluczyk np w prawo i przekręcę odrazu spowrotem na prosto to otwierają mi się szyby. Dodatkowo dziwne jest u mnie to że w tej chwili jedna szyba idzie w dół i druga w górę.( mam elektrycznie sterowane szyby tylko z przodu). Mechanik powiedział że moduł komfortu jest do wymiany(procesor w nim siada). Podpowiem że auto było prawdopodobie przerobione z angilka i coś jest pomieszane. Dodam jeszcze że mam drugi pilot do otwierania bo oryginalny z kluczyka zcyzoryka nie działa. Samochód posiadał chyba też auto alarm bo w belce miedzy przednimi a tylnimi drzwiami widąć czujniki ruchu. Takie autko kupiłem i chciałbym to wyprostować wszystko. Macie jakieś rady i pomysły???
Vexatus Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Możliwe, że coś pada w elektronice, ale pierwsze co to bym sprawdził kodowanie pompki centralnego. B5 nie ma modułu komfortu! Pozdrawiam G.
Zbyszek_7 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 B5 nie ma modułu komfortu? (czyli mechanik do bani). A jak sprawdzić to kodowanie pompki centralnego?
Vexatus Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Tu masz opis większości kodowań: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6358.0 Bierzesz kabel i jedziesz A tu masz jeszcze kilka gotowych kodów dla wersji europejskich. Poza tym warto też by było sprawdzić kodowanie licznika, czy jest przestawione na europe, ale to chyba nie ma związku z otwieraniem. Ja miałem efekty podobne do opisywanych przez Ciebie przy złym kodowaniu pompki właśnie (np. zamiast otwierać, drzwi się zamykały wszystkie poza PP, czyli coś jakby w angliku...) Pozdr. G.
Zbyszek_7 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Musiałbym zainwestować w kabelek:) A czy jeśli byłoby złe kodowanie to chyba zawsze pojawiały by się te problemy a nie tylko od czasu do czasu? Powiedz mi jeszcze czy u Ciebie kluczyk w zamku odbija po przekręceniu(tzn czy cofa się do stanu wejściowego)??
Vexatus Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Kabelek w popularnym serwisie aukcyjnym kosztuje mniej, niż jednorazowa usługa diagnostyczna Wiele osób poleca sprzedającego Vi.... Ja chyba też mogę, bo mam kabelek od nich i działa bez problemu. A jakoś nie doczytałem wcześniej, że dzieje się to nie zawsze, a czasami Co do kluczyka, to szczerze nigdy nie zwróciłem na to uwagi nigdy Jakoś zawsze z pilota otwieram... Ale jak bym dziś szedł do samochodu, to sprawdzę. Pozdrawiam Grzesiek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się