Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie ma mocy


djbovorta

Rekomendowane odpowiedzi

Nie miałem do czynienia z automatem , ale jest chodzi o brak mocy, pierwsze co bym sprawdził to moze gdzies nieszczelnisc masz ? dolot ?IC ? sprawdz orurowanie , sprawdz czy sztanga gruszki west gate chodzi ,mogła sie zawiesic , ewentualnie zawór n75 od sterowania doładowaniem, no i przepływka tez moze spowodowac brak mocy (ale to vag juz powinien pokazac) te czynnosci mozesz sam wykonac zeby je ewentualnie wykluczyc ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te czynnosci mozesz sam wykonac zeby je ewentualnie wykluczyc ...

Muszę wam powiedzieć że jestem mechanikiem i wiele wiem i potrafię ale w dieslu jestem ciemny jak tabaka.

po czym się wnerwiłem i stwierdziłem że nie potrafię :wallbash:

Kolego Rafale nie czytales wszystkiego...? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś jak wrócę z pracy sprawdzę czy nie ma błędów . Czasem mi się pojawiał od immo ( wina kostki ) ale poza tym nie miałem żadnych błędów w komp. A logi nie wiem spróbuje , gdzieś może znajdę przycisk log i sczyta mi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danu44 Kolega djbovorta napisał ze ''w dieslu jest ciemny jak tabaka'' dlatego napisałem ze moze sam to sprawdzic ,czytałem cały temat spokojnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu chyba chodzi o to że ja nie czytałem całego tematu odnośnie sczytywania logów się mi wydaje .

Artur, nie chodzi o Ciebie...

Nie chce robic OT...

Ale kolega Rafal napisal zebys sam sprawdzil np.

"sprawdz czy sztanga gruszki west gate chodzi"

"ewentualnie zawór n75 od sterowania doładowaniem"

Skoro nie znasz sie na dieslu, bedziesz wiedzial gdzie to jest i jak sprawdzic...?

Jesli tak, to sorry...

Pozdrawiam :)

ps. Rafale, bez urazy Ciebie. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mam najmniejszego pojęcia :kox:

Mam błedy takie :

2 DTC's Found:

17978 - Engine Control Module Blocked by Immobilizer

35-10 - - - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 12:55_________________________________________________stawiam na to podciśnienie co idzie od tej rury co jest przy samej ścianie grodziowej . Tam od dołu tej rury jest jakieś coś i tam jest podpięty wężyk od gruszki tej u góry co jest nad turbiną . Ja to wyjmowałem nie dawno i może coś pokombinowałem albo podciśnienie tam gdzieś ucieka .Stawiam na to bo tam grzebałem ostatnio , ale co nie mogę otworzyć maski !!! kur..... nie wiem zamarzła ? przecież dziś ją otwierałem a teraz ciągnę za tą wajche i nic dochodzi do tapicerki do góry a maska ani drgnie ;( :wallbash::thumbdown:[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 15:58_________________________________________________ten zawór n75 też my wyjmowali i może tam coś nie łączy czy też podciśnienie ucieka [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 16:04_________________________________________________Pozmieniałem wszystkie wężyki podciśnieniowe które ruszałem wcześniej . Błąd skasowałem i teraz wróciłem z przejażdżki i bład wyskoczył znowu ;( . Skasowałem go ale pewno jutro też wywali błąd ;( wtyczki też popsikałem poczyściłem tych czujników w tej rurze .

Co z tym błędem 575 ? Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz rure od intelcoolera może wpadłeś w jakąś zaspe i zwaliło ja troche, a może jest sparciała i łapie powietrze :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że po czasie dopiero .Jak skasowałem błędy to chwile jechał bardzo fajnie . Teraz byłem rozruszać kierownice turbiny raczej chodziło tak dość z oporem . po kilkunastu ruchach wydaje mi się że chodzi lżej , zauważyłem też że wężyk od gruszki rusza się lekko na dół i w górę tak jakby miał wytłoczone miejsca od zgrubień tych na które się wsuwa i twardy jest . Czy może on też nie podciągać do góry tak jak trzeba ? Po rozruszaniu kierownicy odpaliłem auto i dałem gazu to za pierwszym przegazowaniem wydaje mi się że w pewnym momencie ( pewno jak turbina zaczęła pompować ) aż trzepneło na bok autem takiego jakby kopa dostał silnik .Ale już za kolejnym przygazowaniem nie czułem tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Widze Artur ze co nieco kumasz z VAG-iem, bo bledy potrafisz sprawdzic...

Teraz musisz zrobic logi. Przynajmniej statyczne. Auto stoi w miejscu, silnik goracy czyli 90 stopni.

I dalej postepujesz tak jak tu w linku masz napisane...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Jesli chodzi o Twoje bledy na VAG... To podaje ci linki, poczytaj sobie...

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107388

http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=11512

Napewno ktorys z kolegow jeszcze cos tu dopisze.

Pozdrawiam :)

ps. ale widze ze ktos tam dobrze namieszal w tym autku u Ciebie... :cool1:

Co z tym błędem 575 ? Pomocy

ps. i jeszcze cos znalazlam dla Ciebie...

cytat:

Kręcenie regulacją na siłowniku podciśnieniowym regulującym kierownice jest....niedopuszczalne. Jeśli ktoś to rozreguluje niech się nie dziwi że pojawia sie bład 575 ladendruckregelung . W najgorszym przypadku można sobie wysrać spręzarkę...czego nikomu nie życzę... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam VAG w języku polski ( te tłumaczenie jest tam bardzo kiepskie) . i jak klikam te logowanie to mi wyskakuje żebym wprowadził jakiś nr bloku czy coś takiego i na tym się kończy bo jak zostawię tam 0000 i klikam start nic się nie dzieje. A czemu niby miało by się coś stać przy rozruszaniu kierownicy ? Przecież nie robi się to inaczej niż robi to gruszka podciśnieniowa . Dziś jadą co pracy auto mi jechało dobrze i chyba nie wyskoczył mi ten błąd jak na razie uważam że rozruszanie łopatek było dobrą decyzją .Wydaje mi się że ten cytat dotyczy skrajnych sytuacji takich jak zablokowane na maxa łopatki i na siłę ciągnięcie za ten regulator .U mnie chodziło z lekkim oporem ale po kilkunastu razach i WD40 chodzi aż miło lekko i słychać jak gruszka dmucha .

Taki link http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html

Co tu się może stać ? wszystko mechaniczne , wiadomo trzeba z czuciem i jak się blokuje to nie drzeć na chama bo coś się skrzywi bądź urwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam VAG w języku polski

Sadze ze masz zly VAG... Musisz miec 311.2 w jezyku angielskim...

Reszte mozna ocenic po zrobieniu przez Ciebie logow...

Jak bedziesz mial logi, otworz nowy watek w dziale "Diagnostyka VAG"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do testów mam wsadzić 2 i jechać od 40 do 80 ? i jak długo tak się jedzie ? pokazuje kiedy koniec ?[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 09:37_________________________________________________A te grupy przy logach 003 , 008 , 011 , gdzieś się wybiera czy samo automatycznie robi wszystkie grupy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do testów mam wsadzić 2 i jechać od 40 do 80 ? i jak długo tak się jedzie ? pokazuje kiedy koniec ?[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 09:37_________________________________________________A te grupy przy logach 003 , 008 , 011 , gdzieś się wybiera czy samo automatycznie robi wszystkie grupy ?

Kurcze Artur... Ty nic nie poczytales na ten temat... :cool1:

Przeciesz nie bede Ci opisywala wszystkiego od nowa...

Auto stoi, silnik pracuje na wolnych obrotach... temperatura na kilmatronik 90 stopni i robisz statyczne.

Czyli w BS - 000, 003, 004, 011

Nastepnie w MB....

000,001,003,004,007,013,023.........

Nastepnie dynamiczne, na drugim (2) biegu zaczynasz jazde od 0 i jak dojdziesz do 2000 obrotow, to zaczynasz logowac. I robisz to do 4000 obrotow.

Pedal gazu musi byc caly czas od 2000 do 4000 obrotow na 100 %... to nie znaczy do podlogi...

Jest takie miejsce (3/4) gdzie VAG pokaze 100% pedalu gazu... bedzie to grupa 010... kolumna 5

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71338.html

Wczesniej musisz to pocwiczyc i tego sie nauczyc...

Zrob wczesniej statyczne... SB-MB, tu masz watek na forum gdzie kolega to super zrobil, zobacz.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243093.0

Jaki masz VAG... bo pisalam ze to wazne.

Zrob pierwsze logi SB i MB... i daj do dzialu Diagnostyka...

No dobrze, wystarczy... teraz probuj sam. Albo znajdzi kogos kto to potrafi.

ps. auto i skrzynia musza byc bardzo dobrze rozgrzane... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa VAG na win7 64 bit :wallbash: :wallbash: :wallbash: a nie mam innego laptopa :(

No to pupa... :gwizdanie:

Na forum sa watki na ten temat, sprobuj poszukac.. :szukaj:

Z tego co pamietam to na win7 64 bedzie ciezko logowac.

Najlepiej musi byc XP...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa VAG na win7 64 bit :wallbash: :wallbash: :wallbash: a nie mam innego laptopa :(

Kolego na pewno ktoś z twoich okolic jest na forum,albo na jakiegoś spota podjedz

Ktoś z lapkiem się znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz raz mu poddawalam te mysl...

Moze sie stresuje i zapomnial...

No to jeszcze raz...

SPOCIKI TARNOWSKIE

Chcesz zVAGować brykę - przyjedź na spota.

Gwarancji oczywiście nie ma, ale jak sie odpowiednio zakręcisz ... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to dopiero w kwietniu chyba , przecież bym zwariował :tongue4: . Mam pomysła : instaluje wirtualna maszyna na moją siódemke :hi: będzie i xp śmiagało więc . A dziś znów nie miała niespodzianka , chyba ostatnio coś mnie moje audi nie lubi .

Jadę sobie fajnie testuje przyśpieszanie a tu piiiiiiiiiiiiiiiiii i mosz ! wielki wykrzyknik w nawiasach i do tego kontrolka ABS .A że miałem lapka przy sobie bach vag i pokazał bład 290 czyli czujnik tył lewy skasowałem .Jadę i jade nie świeci myśle se he pewno jaki śmieć podszedł pod czujnik zajechałem do domu .Zjadłem jadę na pocztę i w drodze powrotnej po jakichś 20km trach znów się zaświecił .Skasowałem go zaś i jak dojechałem to nie świeci jak narazie. I jak myślicie jechac na garaż do kolegi odkręcić koło i zobaczyć na ten czujnik ? te modele mają coś z niełączeniem albo jakieś inne dolegliwości z czujnikami czy nie ma sensu odkręcać koła nie mając nowego w ręku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...