Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie ma mocy


djbovorta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie .

Mam problem i nie wiem czy stoi on po stronie mrozów czyli z ich winy .

Otóż odpala mi super nie mam żadnego problemu raz grzeje świece i tyk od strzała a stoi na polu auto . Ale jak jadę to ganc nie ma mocy. Przez weekend stał nie uruchamiany i dziś ledwo co się wlókł się , pod górkę to myślałem że w ogóle nie przyśpiesza . Wciskam gaz do spodu a on nie reaguje :wallbash: w ogóle jedzie jakby nie jadł . O co chodzi ?

W te mrozy -20 jechal nawet choć jak przełączył na 3 i 4 to też kiepsko się zbierał . Trochę mnie to martwi ;(

Przy odpowiedziach proszę zwrócić uwagę na to że mam automat .

Pozdrawiam i czekam na pomoc .

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak jak przepływka padła też nie miał mocy. Też może być turbina. Nalepiej zapnij Vag i logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpowiedziach proszę zwrócić uwagę na to że mam automat .

No i w nim (automat) lezy prawdopodobnie caly problem...

Jazda automatem do najlatwiejszych i najprzyjemniejszych w zimie nie nalezy.

Na forum jest pare watkow na ten temat... :szukaj:

ps. w opisie swojego autka dopisz ze masz automat.[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 09:34_________________________________________________

Ja miałem tak jak przepływka padła też nie miał mocy. Też może być turbina. Nalepiej zapnij Vag i logi.

Kolego Daniel, masz tez moze automatyczna skrzynie biegow...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manualną i nie zasugerowałem się tym na początku że kolega ma automat. Ale czy aż tak może skrzynia automatyczna podczas mrozów wpłynąć na przyspieszanie??[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 09:50_________________________________________________Najlepiej to podłącz Vag i wtedy będziesz wiedział w czym tkwi problem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bloki to silnika robisz z tego co kojarzę 05, 06 ,011

i ogólnie błędy jakie występują. Zrób pełny skan błędów.[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 10:06_________________________________________________Albo do mechanika podjedź co ma komputer on powinien tobie pomóc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat jeżeli czujesz zmianę biegu z 1 na 2 i dalej byłby ostatnią rzeczą o której bym myślał(nie straszcie tutaj chłopaka). Czarnej chmury auto nie zostawia za plecami? Sprawdź węże czy żaden się nie zsunął, i gruchę od turbiny ręką na postoju czy w miarę luźno da się nią poruszyć palcem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy aż tak może skrzynia automatyczna podczas mrozów wpłynąć na przyspieszanie??[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 09:50_________________________________________________Najlepiej to podłącz Vag i wtedy będziesz wiedział w czym tkwi problem..

Niestety ale tak, nie mowi tego jako mechanik tylko jako uzytkownik automatu od 4 lat.

Gdzies juz bylo pisane ze sa czujniki temperatury ktore potrafia blokowac skrzynie... itd, itd.

Co nastepnie moze przenosic sie na silnik...itd.

Wiem ze jak jade w zimie, to 1. silnik musi miec temperature pracy (90) a dopiero po dluzszej chwili automat zaczyna prawidlowo dzialac. I naprawde dlugo to trwa zanim silnik dostanie dobra moc.

Ale pisze to wszystko jako tylko uzytkownik, a nie fachowiec. Wiec nie wiem dlaczego tak jest.

Oczywiscie propozycja zrobienia logow jest bardzo sluszna. Moze to pokaza gdzie lezy glowny problem. Wyjda bledy na silniku i skrzyni...itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w sobote w afnie to samo odpala od kopa bez problemu ale już po ruszeniu ledwo jechał ropa tankowana na BP podobno dobra , tak sądziłem do tej pory auto poszło do ciepłego garażu na 20 godzin + depresator stp do baku

dziś jechał super , coś mi się wydaje że trochę nas kancą z tym zimowym dieslem , który ponoć jest do -30 C , u nas temperatura najniższa -23C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo do mechanika podjedź co ma komputer on powinien tobie pomóc..

Ciekawe jaki mechanik mu to zrobi...? Praktycznie nie ma szans...[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 10:16_________________________________________________

coś mi się wydaje że trochę nas kancą z tym zimowym dieslem , który ponoć jest do -30 C , u nas temperatura najniższa -23C

Oczywiscie sa juz watki na ten temat na forum...

Jesli sam nie potrafisz zrobic logow... to musisz szukac kogos z klubu A4 w Twojej okolicy co to chcialby dla Ciebie zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto niedawno w sumie kupiłem i nigdy nie kopcił nic a nic . Widać bardzo ładnie spala ponieważ jeszcze nigdy mi na czarno nie zadymił . Czuje jak zmieniają się biegi od 1 do 4 . Już kilka razy czułem spadek mocy ale po zatrzymaniu się zgaszeniu silnika i później jak już jechałem wydaje mi się że było ok. To mój pierwszy diesel , zawsze miałem auta na benzynę i nie jestem obeznany z tą technologią i szczerze powiedziawszy jestem lekko zesrany za przeproszeniem bo nie wiem co mam z tym fantem począć ;( myślałem może że to przez mrozy albo coś ;(

Jakiś zbieg okoliczności ? ja też tankuje na BP . A auto nie jeździło od piątku wieczoru do dziś czyli cały weekend stało na mrozie choć nie był taki znów duży maks pewno 17-18 stopni .

Jestem z Tarnowa może ktoś się reflektuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posluchaj Artur...

Domyslam sie ze jest to dla Ciebie stres, ale musisz dac rade.

Diesel i do tego automat to calkiem inne auto i jazda niz benzynowe.

15 lat jezdzilam autami benzynowymi, a jak wsiadlam do diesla i automatu, to wszystkiego musialam nauczyc sie od nowa.

Podstawa bedzie jednak jak znajdziesz kogos z VAG-iem... bez tego w dieslach trudno cos wyrokowac

To co moge dla Ciebie jeszcze zrobic, to tu masz link do kolegow z Twoich okolic.

Sprobuj tam do nich popisac, moze ktos podjedzie do Ciebie, albo odwrotnie... Probuj...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128600.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę wam powiedzieć że jestem mechanikiem i wiele wiem i potrafię ale w dieslu jestem ciemny jak tabaka . Robota typu wymiana uszczelki pod głowicą , diagnozy silników benzynowych nie ma problemu ale diesel to coś nowego dla mnie .Nigdy nic nie robiłem przy silnikach wysokoprężnych stąd moje przerażenie i totalna zieleń .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę wam powiedzieć że jestem mechanikiem i wiele wiem i potrafię

A masz laptopa...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam laptopa , mam vaga i już próbowałem obeznać się w tym temacie ale moje starania legły w gruzach .Pogubiłem się całkiem , po czym się wnerwiłem i stwierdziłem że nie potrafię :wallbash:

No prosze Ciebie, nie zalamuj mnie... :cool1:

To ja dalam rade, po tym jak poczytalam na forum jak co dziala, a Ty jako mechanik nie potrafisz..?

Gdzie masz problem..?

Masz VAG 311.2 ?

Wgrywasz program do kompa, robisz aktualizacje.

Idziesz do auta podlaczasz kabelek do kompa i auta.

Wlaczasz program VAG... I juz masz wszystko na kompie...

Reszte masz w linku ktory kolega podal powyzej...

A jak nie to pozostaja spoty, teraz znalazlam Twoja miejscowosc...

SPOCIKI TARNOWSKIE

aka Spoty Ykk i Czakiego

Chcesz zVAGować brykę - przyjedź na spota.

Gwarancji oczywiście nie ma, ale jak sie odpowiednio zakręcisz ...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5838.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany....też mam automata 4-biegi dmx. Jak jest mróz -15, -20, to wiadomo, że olej jest zimny i zanim auto zacznie się zbierać normalnie, to ok 500m trzeba przejechać - olej się lekko podgrzeje i jest git. Co do braku mocy - vag i zczytanie błędów na początek. Mogą to też być pierdoły, jak np. wężyk na gruszce turbinie sparciały - zdejmij go, odpal silnik, przyłóż palec i napisz, czy jest na nim podciśnienie. Jazda automatem zimą należy jak najbardziej do przyjemnych - nie wiem, czemu miało by być inaczej:) Nic się kolego nie martw, problem rozwiążemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany....też mam automata 4-biegi dmx.

W opisie auta masz ze to manual... masz dwa autka...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...