Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Zdechł...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj jeszcze odpalił po 2 dniach stania przy -20

. Dzisiaj kręcił, kręcił i nic, zero. Mówię sobie akumulator padł to zadzwoniłem do kumpla i przyjechał no i odpalamy na kable... Kręci, kręci, kręci, kompletnie nic się nie dzieję :|. Nie łapie wcale jakby iskry nie było no nie mam pojęcia. Zalane świecie? Cewki padnięte?

Sprawdzałem iskrę na świecy i nie ma.

Czujnik Halla?

Wklejam LOG

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 909 518 A

Component: 1.8L R4/5VT 0002

Coding: 0011581

Shop #: WSC 47236

3 Faults Found:

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 004 - No Signal/Communication

18017 - Crash Shut-Down Activated

P1609 - 001 - Upper Limit Exceeded

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 01J 927 156 CP

Component: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011

Coding: 00001

Shop #: WSC 44717

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04279

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AM

Component: A4 Klimaautomat 2731

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-00 - Implausible Signal

01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number

35-00 - -

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279

Component: int. Lastmodul RDW 0510

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

01326 - Control Module for Multi-Function Steering Wheel (J453)

49-10 - No Communications - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00011

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 H

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22

Coding: 00000

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8E42A072217 AUZ6Z0A0182920

4 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AD

Component: Komfortgerát T85 0315

Coding: 06720

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

prawdopodobnie czujnik prędkości silnika ale najpierw naładuj aku, skasuj błędy i spróbuj odpalić a następnie odczyt błędów ponowny

Opublikowano

Akumulator już się ładuje. Rano sprawdzę jak to będzie.

Ile w ASO wołają za G28?

Opublikowano

ok. 290

Opublikowano

ok. 290

A tak na poważnie? :gwizdanie:

Musi być koniecznie z ASO oryginał? Może być zamiennik, albo coś? No przecież bez jaj, żeby płacić 300 zł za kawałek kabla z plastikiem :/

Opublikowano

Widzę kolego że też masz komunikat 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

dzwoniłem do ASO i ten czujnik G2 kosztuje 116zł.

Opublikowano

Widzę kolego że też masz komunikat 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

dzwoniłem do ASO i ten czujnik G2 kosztuje 116zł.

To wiem, G2/G62 to zespolony, ale 116 zł? Mówili, że 70 zł kosztuje tu na forum w ASO :gwizdanie:

Opublikowano

G28 na alle chodzą po 50-100

Opublikowano

G28 na alle chodzą po 50-100

Obojętnie jaki kupię? Wolałbym gdzieś na miejscu go kupić..

Opublikowano

Napisz do kolegi TOM77 ma dobre ceny i poleci Ci coś dobrego.

Opublikowano

078906433A taki

Opublikowano

Widzę kolego że też masz komunikat 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

dzwoniłem do ASO i ten czujnik G2 kosztuje 116zł.

To wiem, G2/G62 to zespolony, ale 116 zł? Mówili, że 70 zł kosztuje tu na forum w ASO :gwizdanie:

mnie powiedzieli w ASO 116zł bo dzwoniłem wczoraj.
Opublikowano

Ździerstwo... :blink:

Opublikowano

Ździerstwo... :blink:

to mało powiedziane ;(
Opublikowano

No bez jaj Panowie , jak się ma b6 to trzeba się liczyć z takimi kosztami, nie mowie tego złośliwie bo sam zawsze szukam zamienników ale życie mnie nauczyło ze takie rzeczy jak czujniki itp bierze się w oryginale, bo można w końcu potem nie dojść czy to co się wymienilo działa czy nie, a co to jest obecnie 290 zł, ledwo pol baku benzynki :) zartuje oczywiście, też uważam ze ździerstwo dookoła...[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 22:58_________________________________________________Co do czujnika cieczy to w wawie w szewczyku dałem kiedyś 80zl

Opublikowano

Znajomy za czujnik g28 Febi zapłacił ostatnio 160zł i to chyba jest dobra cena z tego co sie orientuję .

Objawy były takie jak u ciebie, też nie chciał odpalić i pokazał się błąd czujnika .

Opublikowano

Żałoby ciąg dalszy.

Akumulator naładowany, rozrusznik kręci tak, że silnik mało co z poduszek nie wyskoczy, ale nie odpala :(. Skasowałem wszystkie błędy to po ponownym skanowaniu pojawił się tylko jeden - G28 Engine Speed Sensor. Zaraz jadę kupić nowy, ale jak ja go wymienię skoro trzeba się wczołgać pod samochód?

Przy okazji sprawdzałem olej - poniżej minimum... Jutro jak uda mi się odpalić samochód to muszę dokładnie prześwietlić czy nie ma żadnych wycieków na podnośniku na praktykach :/

Żadnych wycieków nie zauważyłem, samochód nie kopci na niebiesko, olej wymieniany 1600 km temu, Statoil Lazer Way LL 5w30...

Opublikowano

ty sprawdz najpierw czy ci pod maske kuna nie weszła i niezrobiła sobie uczty

Opublikowano

Kupiłem czujnik, 165 zł zamiennik, niby bardzo dobry. Próbowałem wymienić od góry ale dojście jest tak c... że poszedłem do domu :F.

Jutro ogarnę to i dam znać jak poszło.[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 19:03_________________________________________________Dobra, zrobiłem :E

Na nowym czujniku zakręcił 3 razy i dziękuję :D

Opublikowano

Kupiłem czujnik, 165 zł zamiennik, niby bardzo dobry. Próbowałem wymienić od góry ale dojście jest tak c... że poszedłem do domu :F.

Jutro ogarnę to i dam znać jak poszło.[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 19:03_________________________________________________Dobra, zrobiłem :E

Na nowym czujniku zakręcił 3 razy i dziękuję :D

tzn. nie działa czy działa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...