Fr0styyy. Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Wczoraj jeszcze odpalił po 2 dniach stania przy -20 . Dzisiaj kręcił, kręcił i nic, zero. Mówię sobie akumulator padł to zadzwoniłem do kumpla i przyjechał no i odpalamy na kable... Kręci, kręci, kręci, kompletnie nic się nie dzieję :|. Nie łapie wcale jakby iskry nie było no nie mam pojęcia. Zalane świecie? Cewki padnięte?Sprawdzałem iskrę na świecy i nie ma. Czujnik Halla? Wklejam LOG VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 A Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 0011581 Shop #: WSC 47236 3 Faults Found: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication 18017 - Crash Shut-Down Activated P1609 - 001 - Upper Limit Exceeded 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01J 927 156 CP Component: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 Coding: 00001 Shop #: WSC 44717 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04279 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AM Component: A4 Klimaautomat 2731 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0510 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01326 - Control Module for Multi-Function Steering Wheel (J453) 49-10 - No Communications - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22 Coding: 00000 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8E42A072217 AUZ6Z0A0182920 4 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AD Component: Komfortgerát T85 0315 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors End -------------------------------------------------------
bartek1605 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 prawdopodobnie czujnik prędkości silnika ale najpierw naładuj aku, skasuj błędy i spróbuj odpalić a następnie odczyt błędów ponowny
Fr0styyy. Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Akumulator już się ładuje. Rano sprawdzę jak to będzie. Ile w ASO wołają za G28?
Fr0styyy. Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 ok. 290 A tak na poważnie? :gwizdanie: Musi być koniecznie z ASO oryginał? Może być zamiennik, albo coś? No przecież bez jaj, żeby płacić 300 zł za kawałek kabla z plastikiem :/
romeo22ster Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Widzę kolego że też masz komunikat 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent dzwoniłem do ASO i ten czujnik G2 kosztuje 116zł.
Fr0styyy. Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Widzę kolego że też masz komunikat 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent dzwoniłem do ASO i ten czujnik G2 kosztuje 116zł. To wiem, G2/G62 to zespolony, ale 116 zł? Mówili, że 70 zł kosztuje tu na forum w ASO :gwizdanie:
Fr0styyy. Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 G28 na alle chodzą po 50-100 Obojętnie jaki kupię? Wolałbym gdzieś na miejscu go kupić..
Onkel Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Napisz do kolegi TOM77 ma dobre ceny i poleci Ci coś dobrego.
romeo22ster Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Widzę kolego że też masz komunikat 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent dzwoniłem do ASO i ten czujnik G2 kosztuje 116zł. To wiem, G2/G62 to zespolony, ale 116 zł? Mówili, że 70 zł kosztuje tu na forum w ASO :gwizdanie: mnie powiedzieli w ASO 116zł bo dzwoniłem wczoraj.
romeo22ster Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Ździerstwo... to mało powiedziane ;(
udy Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 No bez jaj Panowie , jak się ma b6 to trzeba się liczyć z takimi kosztami, nie mowie tego złośliwie bo sam zawsze szukam zamienników ale życie mnie nauczyło ze takie rzeczy jak czujniki itp bierze się w oryginale, bo można w końcu potem nie dojść czy to co się wymienilo działa czy nie, a co to jest obecnie 290 zł, ledwo pol baku benzynki zartuje oczywiście, też uważam ze ździerstwo dookoła...[br]Dopisany: 07 Luty 2012, 22:58_________________________________________________Co do czujnika cieczy to w wawie w szewczyku dałem kiedyś 80zl
agoonzo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Znajomy za czujnik g28 Febi zapłacił ostatnio 160zł i to chyba jest dobra cena z tego co sie orientuję . Objawy były takie jak u ciebie, też nie chciał odpalić i pokazał się błąd czujnika .
Fr0styyy. Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Żałoby ciąg dalszy. Akumulator naładowany, rozrusznik kręci tak, że silnik mało co z poduszek nie wyskoczy, ale nie odpala . Skasowałem wszystkie błędy to po ponownym skanowaniu pojawił się tylko jeden - G28 Engine Speed Sensor. Zaraz jadę kupić nowy, ale jak ja go wymienię skoro trzeba się wczołgać pod samochód? Przy okazji sprawdzałem olej - poniżej minimum... Jutro jak uda mi się odpalić samochód to muszę dokładnie prześwietlić czy nie ma żadnych wycieków na podnośniku na praktykach :/ Żadnych wycieków nie zauważyłem, samochód nie kopci na niebiesko, olej wymieniany 1600 km temu, Statoil Lazer Way LL 5w30...
czaki22 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 ty sprawdz najpierw czy ci pod maske kuna nie weszła i niezrobiła sobie uczty
Fr0styyy. Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Kupiłem czujnik, 165 zł zamiennik, niby bardzo dobry. Próbowałem wymienić od góry ale dojście jest tak c... że poszedłem do domu :F. Jutro ogarnę to i dam znać jak poszło.[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 19:03_________________________________________________Dobra, zrobiłem :E Na nowym czujniku zakręcił 3 razy i dziękuję
agoonzo Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Kupiłem czujnik, 165 zł zamiennik, niby bardzo dobry. Próbowałem wymienić od góry ale dojście jest tak c... że poszedłem do domu :F. Jutro ogarnę to i dam znać jak poszło.[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 19:03_________________________________________________Dobra, zrobiłem :E Na nowym czujniku zakręcił 3 razy i dziękuję tzn. nie działa czy działa ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się