Zemis Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Mam pytanie przy moim AVF (po kontakcie z serwisem) mam pompki o końcówce BA. Jedna mi padła całkiem, druga kończy się a dwie są w normie. Pytanie z mojej strony; Czy wymienić tylko dwie? Czy raczej całość? Mam możliwość kupienia pompek z końcówką AL w idealnym stanie. Tylko teraz czy one podejdą bez problemu? Czy są wymienne między sobą czy raczej coś z elektryką będzie trzeba ogarnąć? Jeśli tak to co? Dzięki za odpowiedzi.
Musashi Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 mozesz wymienic tylko uszkodzone, ale nalezy sie liczyc ze pozostale rowniez odmowia posluszenstwa. beda pasowac. w jaki sposob zdiagnozowales ze problemem sa PD?
Spidan Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Co się działo z autem,jak sprawdzałeś te pompki? AL będą pasować jak najbardziej,są nawet więcej wydajne niż BA.
Zemis Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Bardzo kiepsko mi pali: poszedl aku, swiece, termostat, pompa przy Baku no I mechanik zrobil logi wtryskow I jeden nie pokazywal zadnych wartosci drugi juz powyzj zero, a dwa 0 takze te sa raczej dobre ale tez kiedys pekna mam idealne AL za 1000 I tak sie zastanawiam czy jest sens dwa razy robic to samo I prawie uszczlniacze tez zrobie przy pompkach prawie
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 brak wartosci moze oznaczac wartosc prawidlowa, zalezy o zastosowanego testera diagnostycznego. wartosci w zakresach -0,8/+0,8 to wciaz bdb/ nawet - 1,0/+1,0 to wciąż nie tragedia. zanim kupisz wtryski niech mechanik zrobi logi statyczne grup 013, 018, 023 zapisze je i tobie przekaze, zamiesc je tutaj i dopiero wtedy wymieniaj. a mechanik sprawdzal cisnienie sprezania?
lukaszlsw Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 jak masz idealne AL to nawet bym się nie zastanawiał żeby je wrzucić do auta, tylko jeśli wcześniej miałeś np BA a teraz AL wrzucisz to podejrzewam że nie obędzie się bez korekty softu. I jak wymieniać to komplet Ps te igły AL to z allegro czy inne źródło?
Zemis Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 To mam od znajomego co rozbiera autka wiec ich chyba nie ma na allegro kurcze nie wiem co on tam jeszcze sprawdzal Bo sie nie spytalem o to:/ a to wszystko wybadasz na kompie? Pompki to wiem a cisnienie sprezania?
Gość Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 To mam od znajomego co rozbiera autka wiec ich chyba nie ma na allegro kurcze nie wiem co on tam jeszcze sprawdzal Bo sie nie spytalem o to:/ a to wszystko wybadasz na kompie? Pompki to wiem a cisnienie sprezania? ciesnienia sprężania na kompie nie, pompki tak, ale kilka osób na forum już wymieniało pompki i wcale się nie poprawiła jakość odpalania, czy pali Ci słabo tylko na zimnym, czy ogólnie cały czas słabo, bez względu na to czy silnik ciepły, zimny, ile stał itd. bo tak jak sugeruje Musashi przyczyną może być zupełnie coś innego. pzdr.
Zemis Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 wiesz dopóki nie wymieniałem tych w/w rzeczy to palił tak kiepsko zawsze bez względu na temp czy czas stania. Raz było w porzadku raz kiepsko także co jeszcze może byc?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się