Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Naprawa drobnych odpryskow na karoseri


mateooo25

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam ze 3 takie male odpryski jak na foto(dodam ze foto nie jest z mojego auta lecz dokladnie tak samo te odpryski wygladaja)

strasznie mnie to denerwuje,ktos obcy stojac obok czy przechodzac tego nie zauwazy ale ja po glebszym wpatrzeniu tak.

Moze ktos z was wie jak to naprawic,jakich narzedzi bym potrzebowal, slyszalem o metodzie zaprawkowej.Ogolnie bylem w warsztacie lakierniczym i mi rozrobili lakier do mojego koloru po tabliczce w bagazniku dalem cos okolo 8 zl za 30ml.Gdybym np naniosl zbyt duzo ilosc tego lakieru to czy dalo by sie to czyms zetrzec na rowno.Ogolnie jestem laikiem na temat konserwacji lakieru a chcialbym po zimie przeprowadzic jakas renowacje aby to ladnie wygladalo chetnie bym posluchal waszych rad.

foto:

http://www35.zippyshare.com/v/52216995/file.html

co sadzicie o tym?

http://allegro.pl/lakier-zaprawkowy-do-samochodow-audi-a5-s4-rs4-s6-i2109233908.html

P.S jesli nie ten dzial prosze o przeniesienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, te trzy odpryski to strasznie błachy ale wk*******cy problem, odtłuść te odpryski i zapraw lakierem który masz. nadmiar wyrównać możesz wodnym papierem ściernym, wpierw gradacja 1500 (ale bardzo delikatnie, najlepiej na korkowym lub gumowym klocku), potem 2500 i na koniec mleczko wykańczające np. firmy 3G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do nanoszenia zaprawek odprysków bardzo dobrze nadaje się miękkie drewno np zapałka.

Zrobiłem tak kilka set odprysków w moich samochodach i niektórych praktycznie nie było widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można przyjąć że jest to w miarę trwałe ale trzeba porządnie przygotować miejsce pod zaprawkę, oczyścić i odtłuścić bo inaczej korniki będą miały ubaw po pachy;) jak ze wszystkim... grunt to dobry grunt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach