marson

Pasjonat
  • Zawartość

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O marson

    Informacje

    • Imię
      Marek
    • Lokalizacja
      Jelenia Góra

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2012
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    184 wyświetleń profilu
    1. marson

      Witam chciałem Wam pokazać czym czyszczę parownik, butelka ciśnieniowa z biedronki i kawałek przewodu hamulcowego z przylutowanymi końcówkami. Nic nie rozbieram, wyciągamy filtr pyłkowy i przez ten otwór wprowadzam szprycę, spryskujemy IPA na włączonej klimatyzacji i wentylator na max. Taka operacja trwa ok 15 min. .. 20180711_194941.mp4
    2. marson

      Pod samochodem nic nie widać, mechanik twierdzi iż przeguby są ok. Sam sprawdzałem ręką brak żadnych luzów. Pytanie czy może drgać dwumas???
    3. marson

      Sprawdz odpowietrzenie silnika ( w deklu klawiatury)
    4. marson

      Fajne macie metody, 5 min przezd wyłączeniem klimy Ha Ha, jak ktoś ma 10 min do pracy to znaczy że pół trasu musi jechać połowę drogi bez klimy? pranoja... Czy nowe auto też tak trzeba robić?? Prawda jest taka że każdemu komu śmierdzi znaczy że ma zasyfiony parownik {prawda objawiona, wszyscy to wiedzą}. Pytanie brzmi, jak to skutecznie wyczyścić? Powiem tak, komu woda odchodzi pod autem nie znaczy że rurka jest drożna,, może przesączać sie dlatego widać wodę na asfalcie. Po drugie im więcej pianek kostek i innych specyfikuw aplikujemy tym gozej. Skoro czuć przez tydzien te perfumy z pianek to obstawiam że obsadzają się na parowniku. Najlepiej zwykłym detergentem i wodą zmyć parownik przez otwór za schowkiem, można wykonać drugi otwor przed parownikiem będzie wygotniej. Jak znajdę chwile czasu to zapodam foty i jak zrobić szpryce by porządnie umyć parowmik.
    5. marson

      Mam podobny problem, wibracja występuje około 120km przy przyśpieszaniu. ściągając gaz nawet od 80km drżu. Na bank przegub wewnętrzny, tylko jak wyczaić z której strony?
    6. pomyłka nie 30tyś a 3tyś EGR z hydrauliką nie ma nic wspólnego ale właśnie przez niego łączy się wydech z dolotem i przy złej pracy zaworów czyli hydrauliki może powodować dziwne dzwięki w dolocie. Nie staram się być mądry tylko opisuje swoje obserwacje.
    7. Zgłębiam ten temat dość długo miałem koncepcje, które okazały się nietrafione choć nie do końca nie miałem racji. Gdy ropa przedostawała się do oleju miałem dudnienie po usunięciu problemu po 30tyś gdy olej zgęstniał przestało dudnić. Moja konkluzja jest taka, silnik z przebiegiem powinien mieć gęstrzy olej by uszczelnić wyrobione minimalnie części myślę tu o szklankach, wymiana ich nie pomorze bo pracują one w głowicy i czasem właśnie głowica jest wytarta w tym miejscu dlatego że poprzednicy już wymieniali szklanki a głowica pozostaje ta sama. Większość mechaników sprawdza wałek i wymienia szklanki ale o glowicy nic nie mówi jakby to była część niezużywalna. Moja rada: dobry gęsty olej, ceramizerów nie będę polecał bo nie testowałem. Dodam jeszcze,,,, z dudnieniem ma związek EGR, przy słabej pracy hydrauliki silnika słychać w dolocie wydech,,,amen
    8. Tak, jest wtedy spadek ciśnienia oleju ale nie na tyle by lampka się zaświeciła, jak nie podłączysz manometru to o tym nie wiesz.. Przy jezdzie jest to nieodczuwalne, na wolnych obrotach nierówno pracuje i szarpie gozej ruszac. Przy wypadniętych dwuch brokach bez problemu osiągałem 200 km/godz
    9. marson

      OK o to mi chodziło. A może masz jakieś sugestie?
    10. marson

      Dlaczego upierasz się przy zle wyczyszczonych piastach skoro problem powstał wcześniej? Autem jeżdze cztery lata było ok zaczeło lekko bić więc przetoczyłem tarcze, nic wspólnego z zasranymi piastami, czy można dokręcić łożysko czy nie?
    11. marson

      No tak to jasne ja zrobiłem to ręczną napewno dobrze. To delikatne bicie pojawiło się wcześniej dlatego postanowiłem liznąć tarcze i zapodać nowe klocki. Efekt jest taki jak przed robotą, dlatego zapytałem co może to powodować. Po dłuższych przemyśleniach wydaje mi sie że to będzie luz na łożysku tak jak pisałeś wyżej, teraz pytanie czy można go skasować poprzez dokręcenie czy szukać odrazu nowe? płyn w zbiorniczku mam,to pęknięcie jest na wysokości max płynu,ale jak naciskam hamulec to z tego pęknięcia wydostaje się płyn Jeśli masz płyn w zbiorniczku to nie ma możliwości tędy zapowietrzyć problem leży gdzieś indziej
    12. marson

      Na logikę jak masz pęknięty zbiorniczek to płyn wycieka jeśli penięcie jest nisko to płynu w zborniczku nie masz i wówczas pompa zaciągnie powietrze.
    13. marson

      oświeć mnie dlaczego?
    14. marson

      Po przetoczeniu tarcz zamontowałem je i tyle no oczywiście wyczyściłem wszystko tarcze i piaste szczotką drucianą nic więcej nie robiłem. Dodam że tarcze są na tym samym miejscu tzn. nie zamienione plus nowe klocki.