delmaestro30 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam Mój problem polega na tym że na kanale 49 temperatura dochodzi do 110 st. podejrzewam jak bym jechał dalej była by wyższa wtedy gaszę auto na jakąś 1 min. momentalnie spada do 70 st. po ponownym uruchomieniu silnika bardzo szybko rośnie dodam że: -wąż dolny do chłodnicy za termostatem zimny (termostat nowy "vernet") -górny wąż gorący -węże do nagrzewnicy zimne (po zsunięciu odpowietrznika zero pary,płynu ) -płyn w zbiorniczku podnosi się wszystko to się stało po tym jak mi chłodnica po pękała i wymieniłem na nową mój błąd ale za błędy się płaci . jeśli możecie znać przyczynę proszę o pomoc .
pastaldo Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Skoro szybko rośnie temp i węże są zimne to stawiałbym na pompę bo niema krążenia cieczy chłodzacej. uszczelka pod głowicą walnięta a skąd takie przypuszczenia? w jaki sposób miała by uszczelka powodowac takie objawy?
pieciajek Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Kolego ja stawiam na 99% że z wirnik z ośki się urwał i popękał i wog€le nie masz obiegu płynu z tond ta szybko rosnąca temperatura i brak ogrzewania. Niestety do wymiany pompy trzeba odkręcać cały przód.
delmaestro30 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 tak właśnie myślałem że to pompa wodna tym bardziej że nie miałem jak płynu zalać bo chłodnicę miałem zamarzniętą wodę spuszczałem tym dolnym wężem ale to chyba błąd że go nie przepaliłem po spuszczeniu wody i złapało pompę ok jutro rozbieram przód i wymieniam pompę.
aruś12 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 aby tylko to była pompa Jeśli miałeś zalane wodą to wszystko możliwe
Tommy Gun Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz.
delmaestro30 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 oczywiście ta pompa jest ,ale nie ma czasu na czekanie trzeba jeździć
colins Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz. Tak przy okazji zapytam się o te nieszczęsną pompę wody. Zaledwie kilkaset kilometrów wstecz robiłem rozrząd w swoim wynalazku i wstawiłem pompę Ruville z wirnikiem plastikowym. Czy pompy z takim wirnikiem mają jakąś wadę? Czy może chodzi po prostu o to, że są mniej trwałe od tych z wirnikami metalowymi?
pastaldo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz. Tak przy okazji zapytam się o te nieszczęsną pompę wody. Zaledwie kilkaset kilometrów wstecz robiłem rozrząd w swoim wynalazku i wstawiłem pompę Ruville z wirnikiem plastikowym. Czy pompy z takim wirnikiem mają jakąś wadę? Czy może chodzi po prostu o to, że są mniej trwałe od tych z wirnikami metalowymi? chodzi o wyższość metalu nad plastikiem. Obie firmy robia dobre podzespoly
colins Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Tak też myślałem. Przy moim jeżdżeniu, to i tak prędzej będę musiał wymienić rozrząd ze starości niż z przebiegu więc raczej ukręcenie wirnika mi nie grozi.
Tommy Gun Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Odpada Ci ewentualna awaria w postaci połamanych łopatek wirnika Ale nie popadajmy z tego powodu w skrajność.
rikardo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 tak właśnie myślałem że to pompa wodna tym bardziej że nie miałem jak płynu zalać bo chłodnicę miałem zamarzniętą wodę spuszczałem tym dolnym wężem ale to chyba błąd że go nie przepaliłem po spuszczeniu wody i złapało pompę ok jutro rozbieram przód i wymieniam pompę. Do wymiany pompy wodnej w AFN-ie nie trzeba rozbierać przodu a pompę wymienisz z kanału.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się