Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Silnik traci moc przy przyspieszaniu


motodawca

Rekomendowane odpowiedzi

witam:) prosze o pomoc moje audiA4 przy wkrecaniu sie na obroty traci moc tak powyzej 2tys.obr.i staje sie totalnym mułem :kwasny: nie dzieje sie to za kazdym razem i tez nie tylko po 2tys.obr. ale czasem nawet dopiero po wyzej 3tys.obr gdy zgasze auto i odpale je na nowo problem znika do chwili ponownego gwaltowniejszego przyspieszenie czyle znow do po wyzej 2-3tys.obr. podpinamn wag pojawia mi sie blad "nieprawidłowe cisnienie w kolektorze ssącym" co go skasuje to powraca :kwasny: juz samm niewiem co to moze byc czy to turbina ... prosze o pomoc.. pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99% kierownice w turbo.zrob logi dynamiczne

Kierowałeś się naszymi 110, on ma 75 czyli to nie ten problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki gdzies afn zobaczylem[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 14:28_________________________________________________to w takim razie zrob bajpass i podmien n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki gdzies afn zobaczylem[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 14:28_________________________________________________to w takim razie zrob bajpass i podmien n75

ja ja niedawno kupilem i i wszytko bylo ok ale teraz jak pojechalem w trase saczelo sie to dziac ona ma 90KM ale ma tez zmienione wtyski z A6 110KM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zauważyłem podobny problem u siebie też mam AHU 90KM, ale pełną serię. U mnie objawia się to przy przyśpieszaniu raz ciągnie do przodu za chwile jest muł i znów do przodu i tak na zmianę. Czy u Ciebie też tak jest, czy w ogóle traci moc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zauważyłem podobny problem u siebie też mam AHU 90KM, ale pełną serię. U mnie objawia się to przy przyśpieszaniu raz ciągnie do przodu za chwile jest muł i znów do przodu i tak na zmianę. Czy u Ciebie też tak jest, czy w ogóle traci moc?

witam na początku też tak bylo że tak jakby przerywało, że ciągneło, muł i dalej ciągneło, a teraz od razu jak muł to trzeba zgasić silnik żeby zaczol normalnie pracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to wina przepływomierza? :mysli:

też już rozważam tą opcję będę wiedział więcej pod koniec tygodnia bo jestem umówiony na logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak mialem,do 2 tys jechal normalnie potem slabl okolo 3tys nie ciagnal juz wogole okazalo sie ze paliwo zamarzlo. po zgaszeniu chodzil normalnie i za chwile od nowa zmienilem filtr i wyskoczyl blad na vagu 575 podcisniene w kol. dolot. teraz git jest zalalem powyzej pol baku i depresator do ON chodzi znow jak dawniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:)

Dokładnie jak pisze kolega malinek21 szkoda czasu i nerw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:)

Dokładnie jak pisze kolega malinek21 szkoda czasu i nerw

niewiem ale przestalo mi sei to dziac jak narazie bardzo mozliwe ze to od mrozow czujnik wariowal?? bo teraz jet ok.-5 i wszytko gra nawet jednego szarpnięcia

niewiem sam czego szukac[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 23:22_________________________________________________bo tak wyhcodzi ze jak przerywalo i tracił moc to wtedy byly mrozy ok.-20 stopni a teraz jak reką odial

dziwne lecz niepokoi mnie jescze ten blad w kolektorze ssącym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:)

Dokładnie jak pisze kolega malinek21 szkoda czasu i nerw

niewiem ale przestalo mi sei to dziac jak narazie bardzo mozliwe ze to od mrozow czujnik wariowal?? bo teraz jet ok.-5 i wszytko gra nawet jednego szarpnięcia

niewiem sam czego szukac[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 23:22_________________________________________________bo tak wyhcodzi ze jak przerywalo i tracił moc to wtedy byly mrozy ok.-20 stopni a teraz jak reką odial

dziwne lecz niepokoi mnie jescze ten blad w kolektorze ssącym

no ja mimo wszystko i tak przebadam mojego "Osiołka" bo lepiej zapobiegać niż ma się coś spie*dolić :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...