wilkutychy Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam Jeździłem samochodem cały czas i nic nie dawało znaków, że może być coś nie tak, jak zawsze wprowadziłem auto do garażu. Po kilku dniach chciałem się przejechać, odpalam silnik i zaczęła świecić się pulsacyjnie kontrolka Check Engine. Objawami odczuwalnymi jakiegoś problemu było to ze na wolnych obrotach trzęsie silnikiem jak dodaje gazu to tak do 3000 obrotów silnik pracuje tak przerywanie (podobna praca gdy jest zepsuty katalizator) ale powyżej 3tys obrotów silnik pracuje stabilnie i kreci się aż do odcięcia. Gdy na wolnych obrotach otworzyłem maskę i zobaczyłem to cały się trzęsie jakby miał się zaraz rozlecieć, ale gdy tak jak mówiłem powyżej 3000 obrotów silnik pracuje jak igiełka. Dodam: Audi A4, B6, 2001, 2.0 benzyna, 131 km. licznik: 195 tys, rozrząd wymieniony przy 130 tys.
Onkel Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 W takich przypadkach najlepiej podłączyć VAG-a i podać błędy jakie występują w sterowniku. No i pasowało by się rozejrzeć już za nowym rozrządem.
Labiel Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Kolega dobrze mówi, bez VAGa w tym przypadku to szukanie po omacku. Oczywiście można byłoby sprawdzić i ewentualnie powymieniać filtry, świece itp jeśli dawno nie były wymieniane, ale aby szybko zdiagnozować problem trzeba byłoby zobaczyć jakie błędy komp wywala, a wywala na pewno skoro świcie się kontrolka.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Pewnie missfire... tak ci chodzi silnik na wolnych?
wilkutychy Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 właśnie chce sobie kupić VAG-a tak wiec dziś lub jutro wrzucę kody błędów (tak na marginesie, jaki VAG proponujecie, 1. tylko kabel do laptopa i płytka, czy np. znalazłem na allegro MAXSCAN VAG 405 - dobre to?) @Fr0styyy. no coś podobnego, nagram dziś prace silnika i podrzucę wieczorem
Mario Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 właśnie chce sobie kupić VAG-a tak wiec dziś lub jutro wrzucę kody błędów (tak na marginesie, jaki VAG proponujecie, Ten http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html
wilkutychy Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 Fr0styyy. chyba miales racje Tutaj film z pracy silnika oraz obrotomierza: a tutaj kody bledow: 17947-100 kwp2000 Clutch pedal switch (F36): implausible Signal: p1539 ----------------- Sporadic 004-no 16684-225 kwp2000 Random/multiple Cylinder misfire Detected: p0300 --------------- Sporadic 001-upper 16688-225 kwp2000 Cylinder 4 misfire Detected: p0304 ---------------- Sporadic 001-upper Limit exceeded
Fr0styyy. Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Tak jak mówiłem, missfire Posprawdzaj wszystkie cewki, czy się przypadkiem która nie wypięła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się