Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Nie pali na wszystkie gary:(


kondzioA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Otóż mam taki problem.Po niejeżdżeniu przez 2 dni wsiadam do auta odpalam...chodzi normalnie ale...po 5 min. pada jeden cylinder(dokładnie drugi).Świece ok,przewody raczej też,podejrzenie padło na cewke....kupiłem z rozbiórki,sprawną i też nie działa:( Co może jeszcze być przyczyną braku prądu na 2-im cylindrze?Dodam iż gazu nie mam,zwykły 1.8 20v ADR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... A może po rozgrzaniu świeca pada... Ja bym zamienił miejscem świece i zobaczył czy padnie znowu ten gar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem ale musiałem. A VAG-a nie możesz podpiąć i zobaczyć błędy jakie występują??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak jesteś pewien że zapłon ok (świeca, cewka) to może nie dostaje paliwa? A może wtrysk padł?

A nie miałeś jakiejś gościnnej wizyty łasicy, która przegryzła przewody? Ja tak miałem w Hondzie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem ale musiałem. A VAG-a nie możesz podpiąć i zobaczyć błędy jakie występują??

Dokładnie to samo bym sugerował ale wątpliwe czy coś pokaże w Twoim przypadku chociaż :mysli:

Na pewno to nie sterownik silnika bo nie było by iskry też na 3-cim cylindrze (impulsy ze sterownika na moduł wzmocnienia

w cewce przychodzą razem dla 2 -go i 3-go cylindra.

Poza tym jak to dokładnie sprawdziłeś, że

braku prądu na 2-im cylindrze
?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ci dodatkowa cewka zajmowała zbyt wiele miejsca, to mogę się zaopiekować tą dodatkową sprawną z demontażu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor144 ona właśnie chodzi na 2 gary...2 i 3 padł.Sprawdzić można na 2 sposoby:wyjąć fajke lub odłączyć wtrysk i zobaczyć reakcje silnika,u mnie po tych zabiegach nic się nie dzieje więc chodzi 1 i 4 cyl.Komp będzie podłączany na bank ale podejrzewam sterownik:( ghost co do cewki dam znać bo raczej muszę się jej pozbyć;) Aha i tak BTW sprecyzuje że działa na 2 gary,1 i 4,bo z początku myślałem że padł jeden ale w praniu okazało się że dwa.sorka za brak dokładnego opisu[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 22:55_________________________________________________Podpiąłem pod kompa...błędów żadnych nie widzi.A jak to jest ze sterownikiem i immobilaiserem???Trzeba chyba coś skodować żeby immo działał z innym sterownikiem tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno pisałem coś takiego:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=242893.msg2915437#msg2915437

Jak upewnisz się, że ECU do wymiany to tu jest opis procedury w zależności jakie masz immo

( osobno czy w liczniku):http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej,dzięki za zainteresowanie moim problemem.Post przeczytałem no i ECU do wymiany lub naprawy...Cewka dobra,kable co idą do ECU też.Aha...i ADR bez problemu odpala na 2 gary :wink4:[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 11:24_________________________________________________Tak aby mieć 100% pewności że ECU padł,został zrobiony pomiar Ohmów na pinie 78-pokazało 001 i na pinie 82-pokazało 193.Więc ECU na 100% tak?A i w sprawie cewki jak ktoś chce to pisać na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum znowu ruszyło więc czas zacząć...;) Nowy używany sterownik też nic nie pomógł,nadal nie podaje iskry na te gary:( Więc już nie wiem czy HALL padł,czy moduł wzmocnienia...Jutro moja mała jedzie do pana doktora to się może okaże.Dam znać jak coś będę wiedział może komuś się przyda;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...