Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem podczas hamowania


chemik29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem, podczas lekkiego hamowania czuje jakby hamowanie było pulsacyjne, dopiero jak mocno nacisnę hamulec gwałtownie to czuc mocne bicie na kierownicy i głośno to tez słychać w samochodzie takie dudnienie. Próbowałem na śliskiej nawierzchni i tez tak jest ale jak włączy się abs to ustaje. Dodaje ze niedawno wymieniałem całe kompletne zawieszenie (oryginał Audi) przeguby-spidan z obu stron i tarcze może nie najlepsze Daco i klocki tez nowe, koła tez dałem wyważyć. Proszę o pomoc bo już mam tego dośc :ranting1: acha dodam jeszcze ze na vagu tez nic nie wykazało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe tarcze słabej jakości potrafią się zwichrować po 1000km zwłaszcza jak podczas porządnego hamowania wpadniesz w kałużę .

Trzeba się udać do warsztatu niech sprawdzą bicie tarcz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy też mają na to wpływ , ale nie aż taki żeby kierownicą trzęsło .

Tarcze TRW , ATE, BREMBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze przód TRW 280X22mm 118 zł/szt

Ale musisz się upewnić jakie masz . Bo możesz mieć nie wentylowane .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam taki problem podczas hamowania gdy prędkość spadnie poniżej 30km/h pedał hamulca zaczyna odbijać tak jak by się ABS włączał. Sprawdzałem testerem wszystkie czujniki odczytują prędkość tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dołącze się do tematu u mnie występuje problem przy małej prędkości około 40-30 km/h gdy nacisne na hamulec odczuwam pulsacje na przykład przy dojeżdżaniu do świateł tarcze posiadają nie wielki poziom zużycia, czy one nadają się do wymiany czy spróbować je przetoczyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej przejdz na jakis sensowniejszy rozmiar

np na 320-ki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie występował taki sam problem jak u autora tematu i chyba przypadkiem znalazłem powód pulsacyjnego hamowania. Dodatkowo podczas toczenia się w korku często pojawiał się cykliczny metaliczny dźwięk. Wymieniłem nawet tarcze na nowe (zimmermann sport) i nadal było to samo (wymiany dokonywał zawsze mechanik). Dzisiaj dobrałem się do hamulców aby przeczyścić prowadnice klocka i przy skręcaniu zacisku do jarzma zauważyłem, że trzpień wkręca się minimalnie krzywo i czuć przy tym opór, mimo, że jak wkręci się go do końca to wydaje się być prosto.. Po kilku próbach udało mi się wkręcić go prosto (czuć od razu, że wkręca się lekko), pojeździłem parę kilometrów i zero nieprzyjemnych dźwięków. Pulsacyjne hamowanie też już nie występuje:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co, jak nie było widać na nim zjechanego gwintu czy innych uszkodzeń i teraz hamuje normalnie. Jeśliby znowu coś takiego się działo to pomyślę nad wymianą ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze tarcze od strony wewnętrznej(średnica wewnętrzna)są słabiej wytarte,tak jakby klocki nie łapały na całej płaszczyźnie jednakowo,podobnie jest od zewnątrz,rancik jest też taki jakby z rdzą jak od wewnątrz,a jak już to jakie tarcze i klocki byś mi polecał? i czy wystarczy że tylko z przodu wymienię?bo od przodu to dudnienie dochodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...