devon00 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam Panowie w środę chcę wymienić końcówki drążków...jest coś na co powinienem zwrócić uwagę przy wymianie? Klucze odpowiednie oczywiście mam ogólnie garaż mam zaopatrzony prawie jak mały warsztat. Zbieżność oczywiście wiadomo do ustawienia.[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 19:13_________________________________________________prosze moda o przeniesienie do dzialu ukladu kierowniczego
sajmon8526 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 po co to tez zawieszenie:)podpowiem ci jak juz tu jestem:) najpierw wszystko oczysc i wyszoruj szczota zeby czysto było a potem oderdzewiacz i psikaj niech pusci to co ma puscic:)Zalezy kiedy u ciebie to było robione ostatni raz jak sruby beda szły ale sobie z tym napewno poradzisz jak co to napisz.Jak poluzujesz nakretki kontrujace to sobie policz albo obroty odkrecajac albo suwmiarka sobie zmierz od srodka gornego dekielka koncówki do np drązka kierowniczego i tak samo złoż z nowa koncówka.Coż tu jeszcze pisac:) zbieżnosc ustawisz i bedzie git:)ale ja to bym drązki odrazu wymienił za jednym zamachem bo potem moga sie wykonczyc i znow kasa do wywalenia:)
devon00 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 zaczynac od sruby kontrujacej czy od nakretek na koncowce drazka?
sajmon8526 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 jak chcesz:) mozesz sobie odkrecic ta górna srobke potem a nastepnie kontre zeby poxniej sie nie meczyc.Potem tą śróbe odkrecasz co zciska i mozesz sobie wyciagnac koncówke.I wtedy nie musisz sie meczyc z kontra bo masz juz odkrecona przystepujesz do wykrecania koncówki.Złap sobie jakąś żabka za drązek czy załoz klucz zeby ci sie nie obkrecał razem z koncówka,
devon00 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 sajmon dziekie za info jesli pogoda dopisze to w srode biore sie za robote robilem juz w audi wieksza robote jak wymiana 4 amorkow ale zawsze warto dopytac
Danny Way Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 jeśli będziesz liczyl obroty i tak samo wkręcał to upewnij się czy końcówki (nowa i stara) mają taką samą długość.
devon00 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 pamietam o dlugosciach zaraz tego samego dnia jade na zbierznosc....przy poprzednim aucie mechanik nie zmierzyl dlugosci i po wyjechaniu na ulice wyladowalem na chodniku
login642 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 dobrze by mieć ściągacz do końcówek bez niego trudno wymienic
Danny Way Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 pamietam o dlugosciach zaraz tego samego dnia jade na zbierznosc....przy poprzednim aucie mechanik nie zmierzyl dlugosci i po wyjechaniu na ulice wyladowalem na chodniku dobrze by mieć ściągacz do końcówek bez niego trudno wymienic ściągacz? do końcówek? No chyba ze w b6 tak trzeba, choć wierzyć mi się nie chce
sajmon8526 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Marcin i jak juz sobie wszystko rozbierzesz to weź wszystko nasmaruj aby w przyszłosci nie miec problemu z wymiana.Jakis smar grafitowy bądź miedziany w sprayu:)[br]Dopisany: 19 Luty 2012, 15:54_________________________________________________żadnego ściagacza nie potrzebujesz jezeli koncówka bedzie ciezko wychodzic to weź młotek kilka razy walnij a potem od góry w dziurze od sruby masz otwór na imbus wtedy wd 40 i krecisz az sie ładnie przegryzie i bedzie luźna i wtedy zejdzie.Ale jak poprzednio zostały nasmarowane to nie bedzie z tym problemu.Pozdro:)
devon00 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 dzieki Panowie za wszelkie info we wtorek po poludniu lub w srode biore sie za robote
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się