ziemas Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam w lipcu 2011 robiłem program w Ecu Project i okazało się że mam (Power box'a) założonego przez poprzedniego właściciela ;( (pech). Po odpięciu box'a zamiast seryjnych +/- 110 koni niespodzianka 73,5 Km Kolektor ssący był zalepiony tak że palec ciężko się mieścił. Wloty z kolektora do silnika również usmarowane syfem, boję się co tam w silniku ale może się rozejdzie . Po 2 h udało się zrobić to: Uploaded with ImageShack.us Następnie po programie: Zaślepiony EGR Czyszczone turbo(luzów brak) Czyszczony kolektor bo jeszcze coś tam było Kat out Nowy filtr powietrza i paliwa Rozrząd, pompa wody n75 przeczyszczony Nowe przewody podciśnienia Olej Motul x-cess Jest lepiej, nie sprawdzałem na hamowni czy coś się zmieniło, za jakiś czas to zrobię. Silnik wydaje się lżejszy, jak by oddychał świeżym powietrzem, no i spalenie jest rewelacyjne. Ważna sprawa przy butowaniu zero dymu. Może za jakis czas większe turbo, wtryski i korekta programu ale czy warto? To już czas pokaże. !!!Jeśli ktoś jest zainteresowany "Power Boxem" to stanowczo odradzam!!!
grzes1150 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 To co się zepsuło przez tego powerboxa??? bo chyba nie od niego zarósł kolektor ssący :gwizdanie:
vauxhall95 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 no jasne ze nie od niego zarosl kolektor.Poprostu masz slaby silnik i osprzet dlatego tylko 122koni.
grzes1150 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Coś z osprzętem nie halo skoro na serii wypluło niecałe 75KM a jak jest coś nie chalo to się motor przywraca do serii a następnie wirus
ziemas Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Chłopaki z Ecu twierdzą że przez złą dawkę paliwa "box'a" ten syf. Może teraz po tych zmianach co podałem + napinacz, pompa wspomagania, pasek, zapomniałem dopisać koło pasowe i zębate wału korbowego też. Powinni mi zrobić poprawkę wirusa i posprawdzać czy coś się zmieniło? Przed zmainą oleju płukanie zrobione
grzes1150 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Chłopaki z Ecu twierdzą że przez złą dawkę paliwa "box'a" ten syf. Może teraz po tych zmianach co podałem + napinacz, pompa wspomagania, pasek, zapomniałem dopisać koło pasowe i zębate wału korbowego też. Powinni mi zrobić poprawkę wirusa i posprawdzać czy coś się zmieniło? Przed zmainą oleju płukanie zrobione Lepiej zrób pełną diagnostykę silnika za pomocą vaga. I jeszcze raz Ci powtarzam że nie robi się virusa jeśli coś jest nie sprawne lub niedomaga bo się to może źle skończyć :gwizdanie:
ziemas Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Naprawy robię w Ecu Project i tam robiłem diagnostykę, wszystko jest ok. :gwizdanie: Co jeszcze może być nie tak? Silnik chodzi równiutko, kąty wtrysku ustawione itp...0 dymu. Od czasu programu przejechane ponad 30000kilosów i wszystko chodzi jak ta lala Box zajechał, zasmarkał mi silnik do tego poprzedni właściciel dość rzadko olej pewnie zmieniał. Jestem zadowolony z efektów Ecu project Box to zło
grzes1150 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 wszystko jest ok. :gwizdanie: wiesz nie będę się z Tobą kłucił skoro tak uważasz powodzenia :gwizdanie:
ziemas Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 wszystko jest ok. :gwizdanie: wiesz nie będę się z Tobą kłucił skoro tak uważasz powodzenia :gwizdanie: Nie ja tak uważam tylko diagnosta
vauxhall95 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 pomylka ludzka rzecz.A przez boxa nie zawalilo Ci kolektora.Predzej przez sypiace olejem turbo
aju Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 no to jak turbo padnie to będzie miał okazję wstawić większe Też uważam że coś nie domaga, powinien byc pomiar po boxie (czyli granice 110 koni niektórym wypada więcej) póżniej programik i 130-140koni
ziemas Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Dziwne bo od czasu programu kolektor jest czysty, wymontowałem go do sprawdzenia 11.02.2012 a turbo było wyczyszczone i jest w dobrym stanie. VAG= zero błędów(statyczne i dynamiczne) kilka dni przed napisaniem posta. Testowałem przyspieszenie do 100km/h i jest około 9,5sek. Wiem to mało, Dragster'em to to nigdy nie będzie, również sprzęgło ma już swoje za uszami. Autem zajęli się fachowcy wykształceni w tym kierunku a nie podwórkowi pseudo znawcy. Silnik ma już 308000 najechane i wcześniej był zaniedbany a box postawił kropkę nad i. Temat box'a był poruszany dość często i wszyscy piszą że to zło, ale nikt nie sprecyzował co czyni złego. Myślę że to co działo się u mnie to jest dobry przykład.
grzes1150 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Tandetny box przekłamyje dane wysyłane z czyjników do ecu lub z ecu do pompy vp co za tym idzie silnik jest znacznie mocniej podlewany paliwem przez co może wywalić dziure w tłoku :gwizdanie: - oto jedna z najlepszych zalet boxów Ale podobny efekt można uzyskać przez lejące wtryskiwacze.
rafikk01 Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 TAK TO JEST JAK SIE MULI ALBO JAK EGR PADNIE I SIE ROBI SZLAM HEHE
Frimuś Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Kolego a powiedz jakie koszta poniosles po wizycie w EcuProjekt
ziemas Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Kolego a powiedz jakie koszta poniosles po wizycie w EcuProjekt To był grupowy chip, nie pamiętam teraz ale 700zł chyba ---------- Post added at 15:30 ---------- Previous post was at 15:26 ---------- Dziwne bo od czasu programu kolektor jest czysty, wymontowałem go do sprawdzenia 11.02.2012 a turbo było wyczyszczone i jest w dobrym stanie.VAG= zero błędów(statyczne i dynamiczne) kilka dni przed napisaniem posta. Testowałem przyspieszenie do 100km/h i jest około 9,5sek. Wiem to mało, Dragster'em to to nigdy nie będzie, również sprzęgło ma już swoje za uszami. Autem zajęli się fachowcy wykształceni w tym kierunku a nie podwórkowi pseudo znawcy. Silnik ma już 308000 najechane i wcześniej był zaniedbany a box postawił kropkę nad i. Temat box'a był poruszany dość często i wszyscy piszą że to zło, ale nikt nie sprecyzował co czyni złego. Myślę że to co działo się u mnie to jest dobry przykład. Nie dopisałem że do setki jechałem w dwie osoby ważące razem 180kg Po wymianie tego co napisałem itd. jest na bank więcej niż hamownia wtedy pokazała. Szkoda mi kasy na test za 150zł bo za to zrobię coś innego w aucie.
ziemas Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Mały test od 0 do 100. Sam na pokładzie, na zimówkach. Może i było by lepiej ale teren nie pozwala na wiele prób. Ile może być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się